1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
صفحات ثابت

خانواده فروشگاه اینترنتی بنی وان (سی دی پرشین سابق) همیشه پذیرنده نوجوانان و جوانان مستعد به قلم زدن در حوزه هر محصولی که میتواند به دلخواه خود انتخاب کند...

اگر عاشق دنیای بازی، کارتون و سرگرمی ، آموزشی و... هستید و مایلید مشتاقانه تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، بنی وان (سی دی پرشین سابق) به داشتن شما افتخار میکند.

تحریریه فروشگاه اینترنتی بنی وان (سی دی پرشین سابق) از بخش های متعددی تشکیل شده تا بتواند به بهترین کیفیت ممکن اطلاع رسانی کند. ما دنبال افزایش آگاهی و معرفی مدیوم های مختلف به عموم فارسی زبانان هستیم و اگر در هر یک از موضوعات بازیهای ویدئویی ، سرگرمی ، انواع آموزش ها و... حرفی برای گفتن دارید و به دورکاری علاقمند هستید ، رزومه خود را همراه با همه موارد زیر به ایمیل info [@] Beni1 [dot] ir ارسال کنید:

- ترجمه یا تالیف ۲ محصول جدید در زمینه‌ بازیهای ویدئویی و یا آموزشی.

- تالیف یک مقاله تحلیلی پیرامون سوژه‌های مرتبط با ویدئو گیم (حداقل ۱۰۰۰ و حداکثر ۱۵۰۰ کلمه)

- بررسی کامل یک محصول نظیر بازیهای کامپیوتری ، کنسول و یا معرفی یک محصول آموزشی (حداقل ۱۰۰۰ و حداکثر ۱۵۰۰ کلمه)

* درخواست ها ابتدای هر هفته بررسی میشود ، و در صورتی که موارد خواسته شده را ضمیمه کرده و توضیحات کاملی از خودتان ارائه داده باشید به ایمیل شما پاسخ داده میشود.

از همکاری شما پیشاپیش سپاسگزاریم و به وجودتان افتخار میکنیم...
  

 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: