1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
مجموعه ای عظیم و بی همتا در زمینه آموزش نرم افزار قدرتمند و شماره یک انیمیشن سازی دنیا Maya بیاموزید! (پک 1)
تعداد : 22 DVD
قيمت : 184500 تومان
توضيحات بيشتر :

پک شماره 1 آموزش مایا شرکت Gnomon Workshop

انیمیشن و پویا نمایی در طراحی سه بعدی را از متخصصین فوق حرفه ای این امر شرکت Gnomon Workshop در عظیم ترین و جامع ترین بسته آموزشی نرم افزار "Maya - مایا" به طور کامل فرا گیرید!

فروشگاه بزرگ سی دی پرشین مجموعه ای بسیار عظیم تر و بی همتا را در زمینه آموزش نرم افزار بسیار قدرتمند و شماره یک انیمیشن سازی دنیا Maya از شرکت بسیار مطرح و حرفه ای انیمیشن و سه بعدی سازی یعنی Gnomon Workshop تهیه و عرضه کرده است که از اساتید کلاس یک دنیای نوین دیجیتال سه بعدی و بسیاری از انیماتور ها و طراحان هالیوودی بهره می برد.

این بسته عظیم برای اولین بار در ایران به صورت کاملا آپدیت شده و بی نقص و جامع چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ ابزاری و نرم افزاری از سوی CDPersian آماده عرضه شده است !

این مجموعه شامل 22 دی وی دی میباشد

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

سه سری کامل متشکل از 69 DVD و بیش از 300 ساعت!

آموزش جامع و کامل چند رسانه ای ویدیویی با کیفیت بالای تصویر DVD و تمامی ابزارها و پلاگین ها و کتاب ها و نرم افزار های مورد نیاز کاربران مایا تمامی نیازهای طرفداران این نرم افزار حرفه ای را یکجا در خود گرد آورده که خبر بسیار خوشایندی برای علاقمندان به انیمیشن سازی و طراحی سه بعدیست .

این بسته عظیم و بی نظیر آموزشی مایا در قالب 3 پکیج مجزا و بی همتا از سوی فروشگاه CDPersian با قیمتهای استثنایی آماده عرضه برای علاقمندان به آموزش های حرفه ای و کلاس یک جهانی مایا از شرکت Gnomon Workshop است !

آموزش های بسیار با کیفیت این شرکت به زبانی ساده و در محیط نرم افزار مایا به گونه ای کاملا آسان و قابل درک است که فهم ساده آن را برای تمامی علاقمندان میسر کرده است .

نکته مهم : قیمت این پکیج به صورت کامل در بازار ایران در صورت وجود بیش از 200.000 تومان خواهد بود! (تنها دی وی دی های آموزشی) قیمت تنها آموزش های ارائه شده از سوی شرکت اصلی روی هم بیش از 5000 دلار امریکاست !

و اما شما میتوانید با قیمتی باور نکردی اقدام به خرید مجموعه کامل آن از فروشگاه CDPersian کنید ! ( این بسته بدون هیچ گونه کمی و کاستی ، به زبان اصلی در محیط خود نرم افزار و بصورت کاملا قابل درک ارایه شده است )

این مجموعه شامل 22 دی وی دی میباشد

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

محتویات کلی پک شماره یک بسته آموزشی جامع و عظیم مایا شرکت Gnomon Workshop به این شرح است :

پک شماره یک متشکل از 22 دی وی دی آموزش های کامل مباحث Modeling یا مدل سازی، Fluids یا سیالات و افکت های نقاشی گونه Paint Effects ارائه شده توسط کمپانی Gnomon Workshop است .

کلکسیون بی نظیر و بسیار ارزشمند از تمامی پلاگین های مطرح مورد نیاز Autodesk Maya نسخه های 6 تا 2008 - بیش از60 پلاگین کمیاب و گران قیمت !

نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزار Autodesk Maya 7.0 , 8.0 , 8.5 و حتی 2008 که هر سه برگرفته شده از دی وی دی های اورجینال این محصولات هستند ! نسخه 2008 این محصول عینا برگرفته از دی وی دی اورجینال است و شامل تمامی Extra ها و Tutorial هاست ! ( همراه با Maya 2008 Extension 2 )

38 کتاب الکترونیک مرتبط با آموزش نرم افزار مایا !

دی وی دی ارزشمند نرم افزار های مطرح و گرانقیمت انیمیشن سازی دنیا که هرکدام بیش از چند هزار دلار ارزش مادی دارند!

نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزارهای مطرح Autodesk 3DS Max 2009، ZBrush 3.1, LightWave 9.3, Poser Pro 7.0, Rhino 4, Nuke 5.1, Boujou, Avid XSI Advanced 6.2, Autodesk Mudbox, Apple Shake 2.1 Win, Maxon Cinema4D, Houndi , Vue 6.0 و Realviz Image Modeler .

این مجموعه شامل 22 دی وی دی میباشد

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

کلکسیون بسیار ارزشمند 33 سورس آماده ریگ در مایا 33 Maya Rigs !

کلکسیونی از سمپل ها و مدل های آماده سه بعدی برای استفاده در محیط های سه بعدی .

آبجکت ها و آیتم ها و تصاویر آماده برای استفاده و الگو گیری در نرم افزارهای مطرح سه بعدی سازی تحت عنوان BluePrints یا Resource های مایا .

دی وی دی آموزشی جامع "آموزش کلیات مایا از شرکت لیندا Lynda.com - Maya 2008 Essential Training" بیش از 10 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا مقدماتی مایا!

مجموع تایم آموزش های پک شماره یک حدود 70 ساعت است !

تمامی عناوین موجود در دی وی دی های پکیج شماره یک مجموعه عظیم آموزشی Maya از شرکت Gnomon Workshop !

مباحث Modeling یا مدل سازی موجود در پک شماره یک :

پک یک - دی وی دی شماره یک - Introduction to Maya Interface and Workflow Part 1 : قسمت اول آموزش کامل مقدمات مایا که به آموزش منو ها و کلیات نرم افزار مایا می پردازد .

پک یک - دی وی دی شماره دو - Introduction to Maya Interface and Workflow Part 2 : قسمت دوم آموزش کامل مقدمات مایا که به آموزش منو ها و کلیات نرم افزار مایا می پردازد .

پک یک - دی وی دی شماره سه - Head Modelling for Games : آموزش جامع مدل سازی و خلق سر و صورت هر چه حقیقی تر به خصوص برای استفاده در بازی های رایانه ای !

پک یک - دی وی دی شماره چهار - Body Modeling for Games : آموزش جامع مدل سازی و خلق بدن، استیل و فرم آن هر چه حقیقی تر به خصوص برای استفاده در بازی های رایانه ای !

این مجموعه شامل 22 دی وی دی میباشد

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

پک یک - دی وی دی شماره پنج - این دی وی دی متشکل از سه مبحث مختلف و دی وی دی آموزشی شرکت Gnomon است. Character Design Pipeline : آموزش جامع خلق کارکتر های مجازی دو بعدی و سه بعدی با استفاده از همکاری بین دو نرم افزار فتوشاپ و مایا ! Nurbs Modeling 1 Basics مقدمات آموزش مدل سازی NURBS ! آموزش جامع مدل سازی اتومبیل های مسابقه ای جی تی پی Nurbs Modeling 3 GTP Car Race !

پک یک - دی وی دی شماره شش - Character Modeling for Production : آموزش جامع و حرفه مدل سازی برای خلق کارکتر های حرفه ای به صورت حرفه ای و سینمایی برای بهره وری تجاری در صنعت سینما یا بازی رایانه ای .

پک یک - دی وی دی شماره هفت - From Speed Painting to Matte Painting : در این دی وی دی از ترفند های حرفه ای برای خلق محیط هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد واقع گرایانه که در صنعت بازی های رایانه ای و فیلم بسیار کاربرد دارد استفاده می شود . برای خلق چنین ترفند هایی در این آموزش از نرم افزارهای مختلفی همچون Adobe Photoshop®, Pixologic ZBrush®, Autodesk Maya® and EyeOn Fusion !

پک یک - دی وی دی شماره هشت - Automotive Modeling Techniques : آموزش جامع تکنیک های مدل سازی و ساخت اتومبیل به خصوص در طراحی خارجی در نرم افزار مایا .

پک یک - دی وی دی شماره نه - Polygon Modeling 101 : آموزش جامع کلیات مدل سازی Polygin !

پک یک - دی وی دی شماره ده - Creature Head Modeling Part 1 : قسمت اول آموزش جامع خلق سر و صورت های عجیب علمی تخیلی و فوق طبیعی برای استفاده در فیلم های علمی تخیلی یا بازی های رایانه ای در این سطح .

پک یک - دی وی دی شماره یازده - Creature Head Modeling Part 2 : قسمت دوم آموزش جامع خلق سر و صورت های عجیب علمی تخیلی و فوق طبیعی برای استفاده در فیلم های علمی تخیلی یا بازی های رایانه ای در این سطح .

پک یک - دی وی دی شماره دوازده - Humanoid Modeling : جامع خلق شخصیت های عجیب علمی تخیلی و فوق طبیعی برای استفاده در فیلم های علمی تخیلی یا بازی های رایانه ای در این سطح به صورت Polygon.

پک یک - دی وی دی شماره سیزده - Modeling the Human Head Part 1 : قسمت اول آموزش جامع مدل سازی سر و صورت انسان به صورت بسیار واقع گرایانه و طبیعی !

پک یک - دی وی دی شماره چهارده - Modeling the Human Head Part 2 : قسمت دوم آموزش جامع مدل سازی سر و صورت انسان به صورت بسیار واقع گرایانه و طبیعی !

این مجموعه شامل 22 دی وی دی میباشد

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

مباحث Fluids یا سیالات موجود در پک شماره یک :

پک یک - دی وی دی شماره پانزده - Maya Fluid Effects : Fundamentals : آموزش جامع خلق سیالات به صورت واقع و طبیعی با استفاده از تکنیک های روز سه بعدی سازی و مباحث دینامیک در مایا . این مبحث آموزش کلیات و مقدمات را در بر می گیرد .

پک یک - دی وی دی شماره شانزده - Maya Fluid Effects: Particle Integration : آموزش جامع خلق سیالات به صورت واقع و طبیعی با استفاده از تکنیک های روز سه بعدی سازی و مباحث دینامیک در مایا . این بخش آموزش ترکیب ذرات و خلق آثار دو بعدی و سه بعدی در این زمینه را در بر می گیرد.

پک یک - دی وی دی شماره هفده - Maya Fluid Effects: Pyrotechnics : این بخش از آموزش Fluid Effects به خلق زبانه های آتش و انفجار های بسیار طبیعی با تکنیک های مختلف از راههای گوناگون دست می زند.

مباحث Paint Effects یا نقاشی های دیجیتال خلق شده درمایا موجود در پک شماره یک:

پک یک - دی وی دی شماره هجده - Paint Effects 101 : این مبحث به آموزش کامل کلیات مبحث Paint Effects در مایا و چگونگی استفاده و بهره مندی از تکنیک های مفید این مبحث در هرچه زیباتر خلق کردن اثر می پردازد .

پک یک - دی وی دی شماره نوزده - Paint Effects: Polygons and Dynamics : آموزش کامل جزئیات و تکنیک های حرفه ای Paint Effects در مایا استفاده هر چه بهتر از این تکنیک !

پک یک - دی وی دی شماره بیست: دی وی دی شماره بیست متشکل از دو قسمت نرم افزاری بزرگ است :

- پکیج عظیم پلاگین های کمیاب و گرانقیمت مایا که متشکل از حدود 60 پلاگین ارزشمند است .

-پکیج عظیم تمامی نرم افزار های مایا به صورت اکتیو شده با لیسانس معتبر و دائمی Alias Maya 7.0، Autodesk Maya 8.0, Autodesk Maya 8.5, Autodesk Maya 2008 و Extension 2 Maya 2008 که عمده آنها در هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی در این پک قرار دارند .


پک یک - دی وی دی شماره بیست و یک - این دی وی دی متشکل از تمامی نرم افزار های مطرح و صنعتی بزرگ سه بعدی و انیمیشن سازی دنیا برای مضامین حرفه ای و تجاری است که در ساخت بازی های رایانه ای و فیلم های انیمیشن بسیار کاربرد دارند.
نسخه کامل و کاملا اکتیو شده نرم افزارهای مطرح Autodesk 3DS Max 2009، ZBrush 3.1, LightWave 9.3, Poser Pro 7.0, Rhino 4, Nuke 5.1, Boujou, Avid XSI Advanced 6.2, Autodesk Mudbox, Apple Shake 2.1 Win, Maxon Cinema4D, Houndi , Vue 6.0 و Realviz Image Modeler .

پک یک - دی وی دی شماره بیست و دو - این دی وی دی شامل آبجکت ها و آیتم ها و تصاویر آماده برای استفاده و الگو گیری در نرم افزارهای مطرح سه بعدی سازی تحت عنوان BluePrints یا Resource های مایا .
به علاوه دی وی دی آموزشی جامع "آموزش کلیات مایا از شرکت لیندا Lynda.com - Maya 2008 Essential Training" بیش از 10 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا مقدماتی مایا!

همراه با کلکسیون بسیار ارزشمند 33 سورس آماده ریگ در مایا 33 Maya Rigs ! و کلکسیونی از سمپل ها و مدل های آماده سه بعدی برای استفاده در محیط های سه بعدی.


قيمت: 184500 تومان - تعداد: 22 DVD
كلمات كليدي: پک آموزشی حرفه ای مایا, آموزش حرفه ای مایا, پک آموزشی مایا, پک مقدماتی حرفه ای مایا, آموزش مایا, آموزش Maya, Maya, آموزش حرفه ای Maya, آموزش مقدماتی Maya, مجموعه عظیم آموزشی حرفه ای مایا از کمپانی Gnomon Workshop
برچسب ها: پک آموزشی حرفه ای مایا آموزش حرفه ای مایا پک آموزشی مایا پک مقدماتی حرفه ای مایا آموزش مایا آموزش Maya Maya آموزش حرفه ای Maya آموزش مقدماتی Maya مجموعه عظیم آموزشی حرفه ای مایا از کمپانی Gnomon Workshop
.



محصولات مرتبط

پکیج طلایی و ویژه آموزشی انواع حسابداری، صفر تا صد (مقدماتی تا تخصصی). حرفه ای ها شدیدا نیازمند این پکیج خواهند شد!
تعداد : 5 DVD
قيمت : 217000 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج آموزشی قدم به قدم دوره VoIP از مقدماتی تا تخصصی. متناسب با سطوح متفاوت علمی، برای علاقمندان و دانشجویان.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 189200 تومان
توضيحات بيشتر
با آموزش حسابداری مالیاتی از مقدماتی تا پیشرفته یک حسابدار مالیاتی حرفه ای شوید و شرایط شغلیتان را خودتان تعیین کنید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
در حقیقت شما در این دوره آموزشی بینظیر ، خود را برای موفقیت در آزمون بین المللی +CompTIA A آماده خواهید کرد.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 58900 تومان
توضيحات بيشتر
این دوره بعلت اینکه بسیاری از زیرساختهای سازمانها با تجهیزات این شرکت عملیاتی شده اند، از محبوبیت خاصی برخوردار است.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 75500 تومان
توضيحات بيشتر
شرکت سیسکو دارای مدارک بسیاری از جمله CCNA میباشد که به دورههای آموزش شبکه ، پروتکل های شبکه TCP/IP و...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 55900 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش مدارک مبتنی بر MCSE - آموزش MCSE دوره Desktop Infrastructure - ویندوز سرور ۲۰۱۲ آزمون MCSA و MCSE.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 51900 تومان
توضيحات بيشتر
خدمات در شرکتهای خدماتی، فعالیت یا مجموعه‌ای از فعالیتهای نسبتاً ناملموس است که معمولاً در تعاملات بین مشتری و...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
سیستم اطلاعات حسابداری در شرکتهای پیمانکاری بعنوان مهمترین زیر مجموعه این سیستم، اطلاعات مالی گوناگونی...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
بهترین شغل را انتخاب کنید... با آموزش حسابداری صنعتی از مقدماتی تا پیشرفته یک حسابدار صنعتی حرفه ای شوید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
حسابداری امور مالی و بودجه را از صفر تا به درآمد عالیه برای آینده خود و تمام آن چیزی که شما نیاز دارید را خواهیم آموخت!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 62900 تومان
توضيحات بيشتر
دروپال سامانه مدیریت محتوایی آزاد و متن‌باز به زبان PHP که برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 52650 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کتیا مقدماتی تا حرفه ای، مجموعه پروژههای صنعتی و تمرینهای آموزشی کتیا و پروژه و تمرینات کتیا همراه کتاب و...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 52650 تومان
توضيحات بيشتر
این نرم افزار با ابزار طراحی جهت خلق آثار برداری و افکتهای گرافیکی به همراه قلموها و بعلاوه افکتها و فیلترهای گرافیکی...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 51650 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه آموزشی درسهای ICDL (مقدماتی تا پیشرفته). دورههای هفتگانه فراگیر، شبیه سازی شده و تعاملی با صدا و متن.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 52650 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: