1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
با روزی حدود 2 ساعت کار کردن بین 200 تا 700 دلار در ماه کسب درآمد نمائید. یکی از روشهای کسب درآمد از طریق اینترنت!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

با روزی حدود 2 ساعت کار کردن بین 200 تا 700 دلار در ماه کسب درآمد نمائید. یکی از روشهای کسب درآمد از طریق اینترنت , روش PTC و PTR است که به تخصص و سرمایه نیاز ندارد. “CD کسب درآمد از طریق اینترنت” این روش را به شما آموزش میدهد که برای به کار گیری آن فقط به یك دستگاه كامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیاز دارد و کاربرانی که کار با ویندوز را بدانند و انگلیسی در حد دوره دبیرستان بلد باشند میتوانند از این روش برای کسب درآمد استفاده نمایند. که میزان آن بستگی به میزان تلاش و کوشش شما دارد. شرکتهای بزرگ خارجی برای انتشار پیامهای بازرگانی خود از روش جدید بازاریابی الکترونیکی که مبتنی بر ارسال ایمیلهای تبلیغاتی است استفاده میکنند.

به این صورت که پیامهای بازرگانی خود را در اختیار سایتهای ویژه ای قرار میدهند تا این سایتها پیامها را برای اعضای خود از طریق ایمیل ارسال کنند. این سایتها بابت ارسال پیامها از شرکتهای سفارش دهنده آگهی کارمزد دریافت میکنند و برای ایجاد انگیزه بیشتر اعضا، به ازای دیدن هر تبلیغ مقدار مشخصی پول به اعضایشان پرداخت میکنند که این مقدار در سایتهای مختلف فرق میکند. به این ترتیب هم شرکتها تبلیغ خود را کرده اند و هم سایتها به سوددهی رسیده اند و هم اعضا درآمد مناسبی کسب کرده اند. این یك روش بین المللی است كه در بعضی از كشورها رواج بیشتری داشته است برای مثال توجه شما را به یك خبر كه در تاریخ 19/2/83 در روزنامه قدس چاپ شده جلب میكنم:

http://cdpersian.com/images/2/net%20(1).jpg

زنان هندی با وجود نداشتن شغل در زمان حاضر میتوانند ضمن همكاری با سایتهای اینترنتی تا 10 هزار روپیه (200 هزار تومان) در ماه درامد داشته باشند روزنامه انگلیسی زبان Times of India گزارش داد كه در حال حاضر تعداد زیادی از این زنان در شركت های تبلیغاتی كه در سایتهای اینترنتی فعال هستند جذب میشوند و وظیفه آنها كلیك كردن بر روی تبلیغات است. یكی از مزیتهای این روش این است كه هیچ پولی از كشور خارج نمیشود بلكه همیشه پول به صورت ارز از خارج وارد كشور میشود. این پول از طرف شركتها و سایتهای خارجی بابت توجه و نگاه کردن به تبلیغات آنها و عضو شدن در سایت آنها و کلیک کردن بر روی لینکهای معرفی شده و جستجو کردن در مورد موضوع مورد علاقه از طریق سایتهای آنها و یا ارسال و دریافت Email و یا شرکت در مسابقات آنها و یا معرفی سایت انها به دیگران و همچنین عضویت در سایتهای پیشنهاد شده توسط آنها و غیره…. به حسابتان واریز میشود و چون شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمیكنید, بنابراین احتمال برشكست شدن و بدهكار شدن شما در این كار برابر صفر است.

یك مثال ساده برای توجیه این كار: دو كانال تلوزیونی را در نظر بگیرید فرض كنید كانال 1 همیشه فقط فیلم پخش میكند و كانال 2 فقط آگهی تكراری پخش میكند براحتی میتوان تشخیص داد كه بیننده های كانال 2 بسیار كمتر از كانال 1 است در حالی كه كانال 2 برای ادامه حیات و اخذ آگهی از كمپانیها نیاز به بیننده های بیشتری دارد تا شركتها آگهیهای بیشتری به او بدهندو درآمد او نیز بیشتر شود برای اینكار ترفندهایی بكار میبرد مثلا به بیننده هایش هدیه میدهدو یا در قرعه كشی جوایز آنها را شركت میدهدو روشهای دیگر. سایتهای مورد بحث ما نیز برای افزایش بازدید كننده به اعضای خود در ازای كارهای مشخص پول پرداخت میكند. در این سی دی کلیه مراحل کار از ابتدا تا انتها به زبان فارسی توضیح داده شده است که با پیگیری دقیق آنها و کمی همت میتوانید از این راه پول خوبی بدست آورید. مراحل کار به صورت خلاصه به شرح زیر است : ساختن Email به روشی که در CD آموزش داده شده افتتاح یک حساب بانکی در معتبرترین بانک اینترنتی جهانی به روش آموزش داده شده (در کمتر از 3 دقیقه) و برای اینکار نیازی به واریز پول هم ندارید که پس از کسب درآمد , پولهای داخل این حساب براحتی به هر حساب ریالی قابل انتقال است.

http://cdpersian.com/images/2/net%20(2).jpg

یادگیری لغات تخصصی (حدود 30 لغت) عضو شدن در یک یا چند سایت پیشنهاد شده در CD (عضویت همزمان در چند سایت امکان پذیر است) پیگیری دقیق دستورالعملهای کسب درآمد انتقال وجوه کسب شده به بانک اینترنتی فروش و یا انتقال پولها به حساب خودتان در یکی از بانکهای داخل کشور آشنايي با روشهاي مختلف كسب درآمد از اينترنت: روشهای كسب درآمد اينترنتی به چندين بخش تقسيم ميشود:

1 - درآمد به روش سرمايه‌گذاری در سايتهای سرمايه‌گذاری (Hyip): در اين سايتها شما با سرمايه‌گذاري كه مي‌كنيد سود روزانه، ماهانه و يا سالانه بسته به نوع سرمايه‌گذاري سايت دريافت خواهيد كرد.

2 - درآمد به روش سورف در سايتهای سورف (Surf): در اين روش شما با عضويت در سايت سورف مربوطه وارد حساب خود مي‌شويد و به ازاي ديدن تعدادي سايت كه بستگي به قانون سايت دارد مقداري سود دريافت مي‌كنيد.

3 - درآمد به ازای بازاريابي و معرفی اعضا به سايت (Network Marketing): در اين روش شما با عضوشدن در يك سايت و يا يك مجموعه، با تبليغ كردن آن سايت بصورت‌هاي مختلف سعي در جمع كردن زير مجموعه براي خود مي‌كنيد و بازاي معرفي آنها، از سايت مربوطه پورسانت دريافت مي‌كنيد.

4 - درآمد به ازای كليك‌كردن و خواندن ايميلها(Pay to Click): كاري كه شما بايد در اين گونه سايتها انجام دهيد كليك كردن روي ايميلهايي است كه اين سايتها براي شما مي‌فرستند. بازاي هر كليك مبلغي به موجودي شما افزوده مي‌شود كه پس از رسيدن اين مبالغ به حداقل موردنظر سايت مربوطه مي‌توانيد آن را برداشت نماييد.


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 DVD
كلمات كليدي: کسب درآمد در منزل, کسب درآمد, كلمات كليدي : آشنایی با بیش از ۴۰۰ خط تولید, آموزش شغل, داشتن شغل پردرآمد, آموزش شغلی مناسب, خرید اینترنتی, آشنایی با بیش از ۴۰۰ شغل, 400 شغل مناسب برای کار, کارهای پردرآمد, کسب و کار خوب, آموزش کسب و کار, سی دی کسب و کار راحت, خرید اینترنتی آموزش کسب و کار, خرید آموزش داشتن شغل مناسب, راه کاری جدید برای شغلی مناسب, خرید آشنایی با بیش از ۴۰۰ خط تولید
.



محصولات مرتبط

با دیدن این پکیج قدرتمند آموزش نقاشی انواع ساختمان (طلایی) میتوانید به طور کامل با هنر نقاشی ساختمان و چگونگی استفاده از ابزار آلات آن بصورت ویژه و اختصاصی آشنا شوید!
تعداد : 15 مجموعه
قيمت : 499000 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کامل کناف کاری از پایه تا حرفه ای! بیش از صدها مدل مختلف آموزش با بالاترین کیفیت، بصورت کاملا ویژه و تخصصی!
تعداد : 15 مجموعه
قيمت : 499000 تومان
توضيحات بيشتر
پایه تا تخصصی کلیدسازی! هر آنچه نیاز دارید تا حرفه کلیدسازی را بصورت حرفه ای و ویژه بیاموزید، در این پکیج طلایی آماده کرده ایم!
تعداد : 15 مجموعه
قيمت : 499000 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش نحوه نصب، اعلام سرقت دزدگیر اماکن و نحوه سیم کشی و راه اندازی دزدگیر امنیتی ساختمان، منازل و مغازه به صورت قدم به قدم.
تعداد : 5 مجموعه
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
فیلم های آموزش از صفر (پایه) تا صد (تخصصی) نحوه کار با سیستم های نظارتی حفاظتی و ایمنی (دزدگیرها) ماشینهای ایرانی و خارجی.
تعداد : 6 مجموعه
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
فیلم کامل آموزشی سفالگری از صفر تا تخصصی فقط در یک پکیج بسیار کامل و موثر. با این پکیج ارزشمند در مدت کوتاهی سفالگر حرفه ای میشوید!
تعداد : 7 بخش
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
فیلم های آموزشی از مراحل ساخت وسایل گوناگون، نمایش تجهیزات و تشریح تکنولوژی ساخت 400 پروسه به صورت ساده!
تعداد : 400 بخش
قيمت : 499000 تومان
توضيحات بيشتر
با هزینه ای اندک ، منزل و محل کار خود را زیباتر از قبل کنید و همچنین درآمدی بسیار عالی برای خود به وجود بیاورید.
تعداد : 7 مجموعه
قيمت : 140200 تومان
توضيحات بيشتر
با گذراندن این پکیج از پایه تا تخصصی ، یقینا به بهترین طراح و نصاب اقسام چوبی و مخصوصا کابینت تبدیل خواهید شد.
تعداد : 6 مجموعه
قيمت : 172200 تومان
توضيحات بيشتر
در این پکیج گرانبها با شیوه ساخت طلا و جواهر، مراحل اولیه، ذوب کردن، نورد کردن و... آشنا میشوید. (مقدماتی تا تخصصی).
تعداد : 9 مجموعه
قيمت : 172200 تومان
توضيحات بيشتر
در این پکیج آنچه که میخواهیم بیان کنیم نکاتی فنی و عالی برای شروع به مداحی کردن و تبدیل به یک مداح حرفه ای شدن است.
تعداد : 6 مجموعه
قيمت : 142200 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش صفر تا صد الفبای داستان نویسی و تولید محتوا ، از مقدماتی تا حرفه ای. در این پکیج بصورت کاملا حرفه ای بیاموزید!
تعداد : 11 مجموعه
قيمت : 167200 تومان
توضيحات بيشتر
موانعی که بر سر راه نوشتن شماست را برطرف میکنیم و به سادگی صحبت کردن، شعر بنویسید و مهارت کسب کنید!
تعداد : 9 مجموعه
قيمت : 140500 تومان
توضيحات بيشتر
پکیجی بسیار بسیار کامل که انواع آموزشهای فیزیوتراپی از صفر تا بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی آموزش داده شده است.
تعداد : 9 مجموعه
قيمت : 211200 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش عیب یابی و تعمیرات مدار کنترل و سیستم نمایشگر دیجیتال، بررسی عیوب عدم تولید سرما، آشنایی با نحوه کنترل و...
تعداد : 9 مجموعه
قيمت : 170200 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: