1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
این کتابها بصورت جداگانه تهیه و هر یک توسط افرادی که در زمینه نرم افزارهای مجموعه ADOBE تخصص دارند نوشته شده اند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

مجموعه بی نظیر و کامل از کتاب های آموزشی Adobe CS5 Classroom

امروز نیز فروشگاه سی دی پرشین مجموعه ای را برای گرافیست ها قرار داده است که میتوان گفت برترین مجموعه ی آموزشی بر مبنای کتاب میباشد.

این مجموعه کتاب ها، به صورت جداگانه تهیه شده اند و هر کدام از آنها توسط افرادی که در زمینه نرم افزارهای مجموعه ADOBE تخصص دارند نوشته شده اند.

در این مجموعه شما در خصوص هر یک از مهارت های بصری که نیازمندید مطالب ارزشمندی را ارائه می کند.

Adobe After Effects CS5 Classroom in a Book
به کمک نرم افزار افتر افکت شما می توانید میکس و مونتاژ ویدیو های خود را انجام دهید.
این ویدیوها می توانند انیمیشن هایی باشند که شما در نرم افزارهای سه بعدی طراحی نموده اید ولی به دلیل محدودیت محیط برنامه و ضعف Rendering برخی از جلوه های ویژه را نتوانسته اید بر روی آن قرار دهید، به کمک افتر افکت می توانید نورپردازی های خاصی را برای مجموعه خود انجام دهید.

اما گاهی اوقات می خواهید که یک تیتراژ و یا یک موزیک ویدیو طراحی کنید، مطمئن باشید که یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار، افترافکت است، پس در یادگیری این نرم افزار فوق العاده تاخیر نکنید. و یادگیری را با این کتاب آغاز کنید.

Adobe Dreamweaver CS5 Bible
Adobe Dreamweaver CS5 Classroom in a Book

اگر طراح وب هستید و یا اگر برنامه نویس تحت وب هستید، نرم افزار Dreamweaver یکی از قدرتمندترین برنامه های موجود در بازار است که به شما قابلیت طراحی صفحات وب ساده، گرافیکی، سی اس اس ها، جداول و دیویژن ها را می دهد. همچنین در محیط این برنامه شما قادر به کد نویسی و ساخت پروژه های وب و سیستم های مدیریت محتوا هستید. کتاب دوم مجموعه شما را در مسیر طراحی و ساخت یک سایت کامل یاری خواهد کرد. پس از یادگیری نحوه کار کردن با محیط Dreamweaver شما می توانید از کتاب سوم مجموعه که دائره المعارف این نرم افزار است استفاده کنید. این کتاب در هر مرحله از انجام پروژه که باشید با مثال های واضح و کارآمد مشکل شما را رفع می کند.

Adobe Flash Professional CS5 Classroom in a Book
نرم افزار فلش، بدون اینکه نیاز به معرفی داشته باشد، اولین و تنها نرم افزاری است که طراحی وب داینامیک را برای اولین بار ارائه نمود. فرمت فلش در دنیای وب امروز، نقش بسزایی دارد. روزانه سایت های مختلفی با عناوین متنوع و با فرمت فلش روانه وب می شوند و هنرمندان با خلاقیت و به کمک این نرم افزار قدرتمند، می توانند وب سایت های بسیار جذابی را طراحی نمایند.

همچنین مجموعه بزرگی از بازی هایی به این سبک روزانه توسط برنامه نویسان اکشن اسکریپت، طراحی می شوند که لازمه همه آنها یادگیری نرم افزار فلش است. این کتاب در مسیر طراحی وب شما را یاری خواهد نمود.

Adobe InDesign CS5 Classroom in a Book
اگر تصویر ساز هستید و در دفتر مجله یا روزنامه کار می کنید، اگر طراح پوستر هستید و در محیط فوتوشاپ احساس محدودیت ابزاری می کنید و اگر طراح گرافیک هستید و نیاز به ترکیب و ویرایش المان های گرافیکی هستید، نرم افزار Illustrator همان چیزی است که نیاز داری. این نرم افزار یک محیط وکتوری (برداری) با امکانات رسم انواع خطوط و اشکال را برای شما فراهم می کند. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و به کمک یک اسکنر و داشتن ذوق هنری، می توانید کارهای خود را اسکن کنید و در داخل این محیط با اضافه کردن المان های خاصی به آن، یک پوستر زیبا خلق کنید.

همچنین به کمک نرم افزار InDesign می توانید به راحتی هرگونه کار هنری را آماده پرینت کنید. از چیدن متون گرفته تا طراحی محل برش کاتالوگ ها، از طراحی کارت های یک رو گرفته تا طراحی جعبه و پاکت. به طور کلی استفاده ترکیبی از نرم افزار های Illustrator و InDesign ، به تنهایی ابزار قدرتمند در دستان شما برای راه اندازی یک دفتر هنری کفایت می کند. دو کتاب بالا شما را در این امر یاری می کند. برای یادگیری این دو نرم افزار می توانید کتاب های فوق را مطالعه نمائید.

Adobe Photoshop CS5 Classroom in a Book
در خصوص نرم افزار Photoshop نیازی به توضیح نیست و قدرت این نرم افزار در امور گرافیکی بر هیچ کس پوشیده نیست. فتوشاپ نرم افزاری قدرتمند با امکان مدیریت پیکسل به پیکسل یک کار گرافیکی است. به کمک آن از ساخت آیکون یک نرم افزار تا بیلبوردهایی با ابعاد بسیار بزرگ کار ساده ای به نظر میرسد. یک عکاس کلیه رتوش های خود را در محیط فتوشاپ انجام می دهد. اگر فایلی دارید که حجم آن خیلی بالاست، به کمک این نرم افزار می توانید آن را باز کنید.

در نسخه CS5 این نرم افزار قابلیت های سه بعدی خارق العاده ای اضافه شده است که برای طراحی های فانتزی و ابسترکت، بسیار کارآمد است. نکته قابل توجه این است که با یادگیری محیط فتوشاپ کار کردن در باقی محیط های کمپانی ADOBE ساده تر خواهد بود، چراکه محیط هایی مشابه دارند. این کتاب شما را در یادگیری ابزار محیط فتوشاپ و تکنیک های کار در این نرم افزار یاری خواهد نمود.

Adobe Premiere CS5 Classroom in a Book
به کمک نرم افزار Premiere شما می توانید، کار میکس چندین فایل ویدیویی را انجام دهید. پس از میکس آنها می توانید هر نوع فایل صوتی با کیفیت های مختلف را بر روی آنها مونتاژ نمائید. امروزه در محیط هایی نظیر صدا و سیما از این نرم افزار برای ساخت و تولید انواع مجموعه های تلویزیونی استفاده می کنند. از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار هم خوانی آن با کلیه فرمت های تصویری و صوتی است.

همچنین پس از پایان عملیاتی که بر روی پروژه انجام می دهید، می توانید خروجی خود را با هر فرمت و کیفیتی که مایل هستید دریافت کنید. این نرم افزار در صورت داشتن سخت افزار نرمال، پردازش هایی را که بر روی فایل های ویدیویی انجام می دهد به صورت بهینه و با بالاترین سرعت ممکن انجام می دهد. کتاب آخر مجموعه شما را در یادگیری این نرم افزار کمک می کند.


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 DVD
كلمات كليدي:
.



محصولات مرتبط

مجموعه پکیج بسیار کامل از بـــانک نمونه قراردادهـــا. بصورت فايلهای ورد و قابل ويرايش فارسی با امكان اضافه و هر نوع حذف.
تعداد : 19 مجموعه
قيمت : 149500 تومان
توضيحات بيشتر
کاملترین پکیج مناسب آقایان (هدیه ای برای همسر خود). این فرصتیست که برای تعدادی از بازدیدکننده ها اتفاق می افتد!
تعداد : 28 مجموعه
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج عظیم و استثنایی 90 مجموعه منحصربفرد و نفیس. این مجموعه فقط از فروشگاه سی دی پرشین تهیه و عرضه میشود.
تعداد : 90 مجموعه
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فهرست اسامی نیکوی ایرانی. با انتخاب نام شایسته برای کودک عزیمان ، شخصیت و احترامی بیشتر را به او هدیه کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
PHP از ساختاری بسیار ساده است، وابسته به محیط خاصی نیست، دستور زبان ساده ای دارد و از امنیت بالایی برخوردار است.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه ای درخشان از کتب آموزش به زبان برنامه نویسی (C# (.Net 4.0 در محیط .NET Framework. حرفه ای تر شوید...!
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این کتابها بصورت جداگانه تهیه و هر یک توسط افرادی که در زمینه نرم افزارهای مجموعه ADOBE تخصص دارند نوشته شده اند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این پک حاوی ۵۰۹ کتاب در مورد برنامه نویسی با فرمت PDF و HTML میباشد. برنامه نویسی وب، سیستمی، شبکه و...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
عنوان احمقها، کنایه ای جسورانه برای مخاطبان کتاب است، چون ساختار کتاب به گونه ایست که برای کلیه اقشار قابل درک است.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
دیکشنری دارویی از انتشارات معروف McGraw-Hill مربوط به سال 2011. معانی واژه ها زبان معین همراه توضیحات هر دارو.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه حاوی ۳۱ داستان صوتی جذاب و دلنشین میباشد که برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود توصیه میشود.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
نقد و بررسی طراحی و تابلوهای نقاشی بزرگ دنیا. شامل ۲۴ نقاشی برتر دنیا که هر یک به طور کامل به تفصیل تحلیل شده.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در اینجا به شما تصاویر کاملا واقعی را نشان میدهد تصاویری کامل از جداسازی یا تشریح کامل انسان! به صورت سه بعدی!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
حاوی بهترین کتاب های الکترونیکی از Linux و Unix میباشد که میتوانید به وسیله این کتاب ها تمام مهارت های آنان را فرا بگیرید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
بسته طلایی مقالات، پروژه ها و پایان نامه های رشته کامپیوتر: مقاله - تحقیق - پایان نامه - کتاب های لاتین - آزمون های آنلاین و...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: