1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
او با فقر دست و پنجه نرم میکند، چیزی که برای او وحشتناک تر و از غم و اندوه است. اما او با باور و ایمان... (دوبله فارسی).
تعداد : 11 DVD
قيمت : 195000 تومان
توضيحات بيشتر :

سریال خواهر دوست داشتنی من

ژانر: عاشقانه / کمدی >> دوبله فارسی

اپیزود : 75 قسمت

فرمت : نسخه خانگی و کامپیوتری
کیفیت : عالی

داستان سریال کره ای خواهر دوست داشتنی من ، خواهرم:

او با فقر دست و پنجه نرم می کند، چیزی که برای او وحشتناک تر و غریبه تر از غم و اندوه است. اما او با باور و ایمان به توانایی هایش، سربلندانه جایگاه اصلی خود را دوباره باز می یابد.بسیاری از مردم ، ثروت اندوزی را، هدف غایی زندگی می دانند. اما، زمان آن رسیده که نگاهی به گذشته بیاندازیم و در هدف های خود در زندگی تجدید نظر کنیم. داستان حول زندگی دختری بیست و چندساله می چرخد که ناگهان پس از فوت غیرمنتظره پدرش، به همراه برداران کوچکش به دل درون دنیای بی رحم پرت می شود. در زمانی بسیار کوتاه، دو روی کاملا متفاوت زندگی را تجربه می کند. رو به رو شدن با فقر، چیزی که برای او بسیار ترسناک تر و ناشناخته تر از غم و اندوه است، و از طرفی تحمل فشارهای روانی که حتی سخت تر از بی پولی است. خوشبختانه مردی وجود دارد که همیشه نزدیک اوست و با خونسردی و آرامش از او حمایت می کند.

او با کمک این مرد ساده و دلسوز و خانواده اش، موفق می شود بر مشکلاتش غلبه کند و سرانجام با تکیه بر توانایی ها و دارایی هایش ، جایگاه اصلی خود را در زندگی بازیابد. با ذکر داستان این دختر جوان و اطرافیانش، این سریال قصد دارد تعمقی بر ارزش های حقیقی و ارزنده ای داشته باشد که لازم است هر انسانی برای معنی بخشیدن به زندگیش آنها از آنها پیروی کند.

یون سیون جو/ 26 ساله سانگ یون آه : دانشجوی با اعتماد به نفس برجسته مقطع فوق لیسانس رشته هنر. هنگامی که پدر بیوه اش که ثروت قابل ملاحظه ای نیز داشت پدر بیوه ثروتمندش، ناگهان فوت می کند، او مجبور می شود از خانواده اش که کلیه دارایی شان را پس از فوت پدر از دست داده اند، مراقبت کند. زنی بسیار مصمم که حتی از تنبیه برادرانش موقعی که نافرمانی می کردند، اباعی نداشت. پس از مرگ پدر، چشمانش به روی حقایق وحشتناک دنیای بی رحم باز می شود.

کیم ژرن-وو/33 ساله کیم سونگ سپ : مدرس پاره وقت دانشگاه که ادبیات تدریس می کند. علاقه ای به مال دنیا و شهرت ندارد، او مردی ساده و بی دغدغه است - واقعا از تمدن دیجیتالی دنیای مدرن، راضی نیست - فارغ التحصیل علوم انسانی است که می خواهد تمام عمرش را صرف مطالعه کند، اما زمانی که می بیند خانواده اش به سختی امرار معاش می کنند زندگی مادی سختی دارند از تصمیمش پشیمان می شود. او عاشق سیون جو است اما چون معتقد است اگر از او تقاضای ازدواج کند و بخواهد که با خانواده فقیر آنها وصلت کند، ممکن است سد راه پیشرفت سیون جو شود، او را رها کرده است. او همیشه فکر می کرد سیون جو می تواند با سفر به اقصی نقاط اروپا از زندگیش لذت ببرد، اما روزی متوجه می شود که سرنوشت ثروت او را گرفته و او دیگر نه جایی برای ماندن دارد و نه کسی برای پناه بردن.

قاعدتا حالا نوبت سیون جو است که از او دوری کند- شرایط سخت سیون جو، به قدری ژرن وو را آزار می دهد که گویی خودش درگیر این شرایط است و به دنبال راه هایی می گردد که بدون آسیب رساندن به غرور بیش از حد سیون جو، به او کمک کند.  او فقط یک عاشق نیست بلکه مردی بالغ و کامل است که برای سیون جو نقش یک پدر و یا یک برادر بزرگتر را بازی می کند و به او عشقی مشابه عشق یک خانواده را می دهد.

یون سو-آ/ 25 ساله هیو یونگ-ران : آرام و خوددار. اما پشت ظاهر آرام و مهربانش، حسادتی ریشه دار و پنهان نسبت به سیون جو موج می زند، سیون جویی که از دوران بچگی دوست او بود. او قبل از سیون جو با ژرن وو آشنا شده بود و احساسات پنهانی نسبت به او در دل می پروراند. اما موقعی که دید سیون جو با شور و حرارت به دنبال ژرن وو است، بدون اینکه حتی احساسات خودش را به درستی بازگو کند، کنار کشید.

او با پوشیدن لباس های دست دوم کهنه سیون جو بزرگ شده بود و با اسباب بازی هایی که سیون جو دور می ریخت، بازی می کرد. از دوران بچگی فکر می کرد سیون جو بهترین غذاهای دنیا را می خورد و تمام چیزهای خوب دنیا را دارد. حتما اگر روزی سیون جو به خاطر از دست دادن خانواده اش، غمگین می شد، حتما او هم همراه سیون جو اشک می ریخت و با او اظهار همدردی می کرد. اما به نظر می رسید سیون جو به خوبی از پس سختی های زندگیش برآمد. به همین خاطر حسادتش بیشتر و بیشتر می شد تا حدی که دیگر قابل کنترل نبود.

کیم ژؤن-ساو/26 ساله کانگ کیونگ-جون : مرد جوانی که برای پول درآوردن هر کاری می کند. تنها آرزویش اینست که یک آپارتمان بسازد که پایینش مغازه هم داشته باشد و بتواند ماهیانه چیزی حدود 6-5 میلیون درآمد از اجاره آنها، کسب کند، جایی که بتواند به همراه خانواده و برادرش به خوشی و خرمی زندگی کند البته در طبقات مختلف آن ساختمان. تنها سرگرمی او که هیچ هزینه ای هم ندارد، مسخره کردن نوح یو-سان، دختر مجرد سرسخت کله شق همسایه، است. او معتقد است عشق و مزخرفاتی از این قبیل، کار آدم هایی است که هیچ کار بهتری ندارند که انجام بدهند.


قيمت: 195000 تومان - تعداد: 11 DVD
كلمات كليدي:
.



محصولات مرتبط

پارک چانگ هو بعنوان یک وکیل با نرخ برنده 10٪ کار میکند. او فردی پرحرف است و به همین دلیل مردم او را دهان بزرگ مینامند! (16 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 45000 تومان
توضيحات بيشتر
داستان از قلعه آنسی شروع میشود که مردم قلعه پس از جنگ آواره و سرگردان هستند و سربازان در حال تعمیر آسیبهای رسیده... (100 قسمت).
تعداد : 20 DVD
قيمت : 349000 تومان
توضيحات بيشتر
روز اول کاری چینگ در محل کار رئیسش وسیله ای سمت او پرتاب میکند و و از آنجایی که چینگ حساس میباشد... (15 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
گروهی 456 نفره که هر یک از آنها زندگی شان با هم تفاوت دارد در یک مسابقه کودکانه ای شرکت میکنند. (9 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 50500 تومان
توضيحات بيشتر
داستان درباره لینگ خو میباشد که بچه یتیمی بود و به دست استاد یوئه بزرگ و به شاگردی بسیار ماهر تبدیل شد. (38 قسمت).
تعداد : 3 DVD
قيمت : 73000 تومان
توضيحات بيشتر
در خانواده سلطنتی پادشاه مریض میشود و تصمیم میگیرند برای پسرش همسر بگیرند. در گذشته تفاهمی بین... (24 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 50600 تومان
توضيحات بيشتر
شاه بکجای با شاه گوگوریو بر سر زمینهای دایفانگ اختلاف دارد و بعد از مدتی ارباب قصر ویریه، شاه را میکشد... (60 قسمت).
تعداد : 3 DVD
قيمت : 85000 تومان
توضيحات بيشتر
یه نینگ ژی به همراه گروه خود برای اجرای یک نمایش به مناسبت جشن تولد ملکه وارد قصر میشود و به خدمتکاری... (41 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 44000 تومان
توضيحات بيشتر
زندگی پادشاه گوانگ گائتو بزرگ که با تصاحب قدرت از قوم بیکجی افتخار گوگوریو را به آن برگرداند. قومی که با تولد... (92 قسمت).
تعداد : 4 DVD
قيمت : 101000 تومان
توضيحات بيشتر
جون یونگ با هه این که نابیناست در کودکی آشنا و آنها معتقدند که هیچ چیز نمیتواتند بینشان فاصله بیاندازد... (20 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 44000 تومان
توضيحات بيشتر
یک گروه پلیس جنائی در اداره گانگ نام سئول پروندههای جنایی در زندگی واقعی را با مهارتهای مختلف و... (16 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46500 تومان
توضيحات بيشتر
چویی کانگ تا وقتی که پسر بچه ست پدر و مادرش کشته میشن و توسط یه خونواده آمریکایی به فرزندی گرفته... (24 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 49900 تومان
توضيحات بيشتر
یک ماهیگیر که یک پری دریایی را پیدا میکند، و پری دریایی برای پیدا کردن عشقش در اقیانوسها سفر میکند تا... (20 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 49900 تومان
توضيحات بيشتر
برده ای بنام گونگ بوک همراه دوستش جانگ نیون سختیهای زیادی را میکشند. دزدان دریایی پدرش را میکشند... (51 قسمت).
تعداد : 3 DVD
قيمت : 67000 تومان
توضيحات بيشتر
یانگوم که پدر و مادرش را از دست داده وارد قصر میشود تا بعنوان خدمتکار در آشپزخانه قصر مشغول کار شود، اما بخاطر...
تعداد : 5 DVD
قيمت : 95000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: