1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
در 20 سال رومان مرد 2 خانه در 2 محله گوناگون بوده. او 2 بار ازدواج کرده و از هر 2 همسرش فرزندانی دارد (دوبله کاملا فارسی).
تعداد : 7 DVD
قيمت : 129000 تومان
توضيحات بيشتر :

سریال مونس و مونس

کیفیت عالی دی وی دی

قابلیت پخش در دستگاه های خانگی Dvd Player

دوبله فارسی

سریال مونس و مونس یک از سریال های روز دنیا است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این سریال با موضوع کمدی-عشقی-اجتماعی در مونتی دانلود ارائه می شود.

در طول بیست سال، رومان مرد دو خانه مختلف در دو محله گوناگون بوده است. او دو بار ازدواج کرده و از هر دو همسرش فرزندانی دارد. آماندا ونولیا زنانی هستند با روحیات گوناگون  اما هر یک ویژگی هایی دارند که رومان را راضی می کند. او عاشق هر دو همسرش  است و به آنها احترام می گذارد،اما نمی گذارد هیچیک از وجود دیگری باخبر شود.

آنها می دانند که همسر و پدرشان باید بیست و چهار ساعت طول هفته را با رئیسش که مرتب با حوادث غیرمنتظره دست و پنجه نرم می کند، بگذراند. هر دو خانواده، خانواده های پر حادثه ای هستند و رومان مجبور است برای حل مسائل ومشکلاتی که همزمان در دو خانه اتفاق می افتد، خودش را نصف کند. زندگی پرتلاطم، کار زیاد و فریب های پی در پی برای آرام نگهداشتن هر دو خانه ،ویژگی داستان است.

دوبله فارسی

رومان  در میان دو دنیای مختلف گیر افتاده چون به جای انتخاب یکی از دو همسرش ، تصمیم می گیرد هر دو را حفظ کند. داستان زمانی به اوج می رسد که دزدانی سعی دارند رئیس رومان را بربایند و رومان در اقدامی شجاعانه برای نجات جان رئیسش از چنگال جنایتکاران،حسابی آسیب می بیند و چند روز در کما به سرمی برد. هر دو همسر در پی این جریان از راز همسرشان مطلع می شوند و داستان پیچ و خم های غیرمنتظره پیچیده ای پیدا می کند.

نام بازیگران و نقش شان در داستان:

رومان مونس اوریب (شخصیت اصلی داستان)
رومان محافظی  متعهد و انسانی خوب است که تاکنون نتوانسته از میان دو همسرش یکی را انتخاب کند. در حال حاضر دو زن دارد که هیچک از وجود دیگری مطلع نیستند. اگر نتواند مانع روبرو شدن این دو همسر با یکدیگر شود، حتما اوضاع وخیم خواهد شد.

آماندا سسیلیا باررا گیرالدو (همسر )
او دوست دختر دوران نوجوانی رومان بوده که حالا 40 ساله است. زندگی ساده بدون زرق و برق و تظاهر را می پسندد. مهمترین خواسته او رفاه فرزندانش و توافق آنها در مسائل مالی است. رومان مرکز زندگی اوست.

گلندا دل سوکورو مونس باررا (دختر خانواده)
ظاهری مرتب و منظم، درست از آن دسته دخترانی که هر مادری به وجودشان افتخار می کند. دوست داشتنی است، رفتار خوبی دارد و عزیز دردانه خانواده مونس باررا است. هفده ساله است و در سال آخر دبیرستان درس می خواند. دانش آموزی که مایه افتخار است. او با کالکسیتو، همکار رومان ، رابطه دارد.

دوبله فارسی

بنجامین دی یسوس مونس باررا (پسر خانواده)
18 ساله است. مانند گلندا خواهرش دانش آموز سال آخر است، اما برخلاف خواهرش شاگردی تنبل و بی خیال است. بنجامین باهوش، شاد و بازیگوش است و همیشه مایه درسر والدینش است به خصوص زمانی که عاشق ماریوریس،
همسایه اشان می شود.

لوز استلا باررا ژرالدو (خواهر زن)
او مجبور شد بعد ازمرگ والدینش به خانه مونس نقل مکان کند. به همراه آماندا خیاطی می کند، قضاوت های اخلاقیش سوال برانگیز است، بلندپرواز، زودرنج و سوء استفاده چی است و در زندگی دیگران دخالت می کند. او با پاچئو، رئیس رومان رابطه عشقی خواهد داشت که این رابطه تغییر شدیدی در زندگیش بوجود خواهد آورد.

نولیا دل کارمن کونترراس رنژیفو (شریک رومان )
زمانی که فارغ التحصیل شد به امید پیدا کردن یک شغل به پایتخت رفت و در آنجا شروع به درس خواندن نمود. زمانی که در جستجوی کار بود با رومان آشنا و از او حامله می شود و به خانه او اسباب کشی می کند و با تمام رویاهایش برای حرفه ای شدن خداحافظی می کند. او حساس، مهربان، سکسی و بسیار وابسته به رومان است.

ونسا لوسیا مونس کونتراراس (دختر دیگر خانواده)
متکبر نیست اما مغرور و خودپسند است، معتقد است که از همسن وسال هایش باهوش تر است (واقعا هم هست) اما از مدرسه اخراج می شود. او پدرش را بیش از هر چیزی دوست دارد و احساس دلسوزی نسبت به نولیا دارد چون فکر می کند که او خیلی ساده لوح و زود باور است.

آرتورو کاستلانوس (رئیس)
مردی ثروتمند، قدرتمند و باهوش است که دست به هر کاری می زند در آن موفق می شود. او همسر ویکتوریا پامبو دی کاستلانوس است، یک زن اشراف زاده که آرتور از صمیم قلب عاشقش است، اما از آنجایی که نسبت به زنان زیبا ضعف دارد، نمی تواند به ویکتوریا وفادار بماند . رومان و بقیه محافظینش روی کارهایش سرپوش می گذارند اما یک روز همه چیز آشکار می شود.

دونا ویکتوریا پامبو دی کاستلانوس (همسر رئیس)
زنی جذاب، دلفریب، برازنده که دارای تحصیلات عالی است. او فقط لباس هایی را می پوشد که کار طراحان درجه یک میلان، پاریس و رم است. صاحب یک گالری هنری است، اهل خیریه است و در کارهای فرهنگی خانواده های طراز اول شرکت می کند. او بسیار بخشنده و خیرخواه است، یک پسر 20 ساله دارد (به نام ژوان فیلیپ) که در نیویورک مشغول تحصیل است.

دوبله فارسی

کارولینا فاسیولینسه (معشوقه رئیس)
سابقا مانکن بوده است و حالا نیز در سن 28 سالگی خیلی باشکوه و خوش آب و رنگ به نظر می رسد و احساس می کند مورد توجه همه است. او به نوعی عادت کرده است آدرنالین خونش را با تحریک میزان تستوسترون آقایان، بالا ببرد. اما متاسفانه عمیقا عاشق یک تاجر مشهور می شود که نمی تواند قبول کند فقط معشوقه او باشد و برای اینکه تاجر را از دست ندهد سعی می کند او را از ویکتوریا جدا کند.

الیاس پاچئو (رئیس رومان)
پاچئو رئیس محافظین خانواده کاستلانوس است. او احساس می کند یک کارآگاه ماهر است و عاشق هیجان و حادثه است. به نظر او همه مظنون هستند و دوست دارد که از آنها کارت شناسایی بخواهد. مجرد است و با مادرش زندگی می کند. شدیدا عاشق لوز استلا، خواهر زن رومان می شود.

دوبله فارسی

کالکسیتو مونرا (همکار رومان و دوست صمیمیش)
او جوانترین عضو تیم حفاظتی آرتورو کاستلانوس است. بزرگترین رویایش این است که در دانشگاه جرم شناسی بخواند، اما با مرد پدرش او مجبور می شود خرج خانواده اش را بدهد. او ساده لوح و درستکار است و تنها دوست واقعیش رومان است. اما اولویت های او به محض آشنایی با گلندا، یکی از دختران رومان ، تغییر می کند.


قيمت: 129000 تومان - تعداد: 7 DVD
كلمات كليدي:
.



محصولات مرتبط

داستان «ارتش سری» مربوط به دوران جنگ جهانی و فعالیت‌های یک گروه نجات در بلژیک است. فعالیت‌های این گروه بیشتر به فراری... (40 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
یک مامور زن FBI که مجبور شده با یک دانشمند و پسرش همکاری کند تا در مورد جنایتهای پیچیده ای که ظاهرا مسائل ماورای طبیعی... (100 قسمت).
تعداد : 4 DVD
قيمت : 81000 تومان
توضيحات بيشتر
خانواده ای کشاورز در قرن نوزدهم در روستایی بنام والنات گرو اقامت کردند. زندگی لورا اینگلز فرزند دوم این خانواده قهرمان این فیلم... (204 قسمت).
تعداد : 7 DVD
قيمت : 139000 تومان
توضيحات بيشتر
والتون ها یک مجموعه درام تاریخی آمریکایی که درباره خانواده ای در روستایی از ویرجینیا در زمان جنگ جهانی دوم است. (210 قسمت).
تعداد : 15 DVD
قيمت : 239000 تومان
توضيحات بيشتر
یک معلم شیمی که علاوه بر مشکلات میانسالی به مشکل بزرگتری بر میخورد. او سرطان ریه گرفته و قرار است... (5 فصل).
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
سریال پرستاران درباره کارکنان زحمتکش بیمارستانی در استرالیا بنام آل ستیز است که بیماران در آنجا حضور دارند. (493 قسمت).
تعداد : 34 DVD
قيمت : 565000 تومان
توضيحات بيشتر
در اوایل قرن 21 کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار میشود و جمعیت انسانها به زیر 2 میلیون نفر کاهش می یابد... (3 فصل).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
سه زن که فرزندانشان را به مهد کودک بردند تا اینکه در آنجا قتلی وحشتناک صورت میگیرد و زندگی آنها را تغییر میدهد! (2 فصل).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
اینبار با بازیگری متفاوت شخص دیگر این مجموعه تهیه و تولید شد تا همان داستانهای کاراگاهی هلمز را انجام دهد. (4 فصل).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
شرلوک هلمز و و همکارش دکتر واتسون در دانشگاه استامفورد در قسمت آزمایشگاه با هم آشنا شدند و در کنار هم... (7 فصل).
تعداد : 5 DVD
قيمت : 95000 تومان
توضيحات بيشتر
داستان کاراگاهی بسیار ماهر که سر هر صحنه جرمی حاضر میشود امکان نداشت آن پرونده را به جواب نرساند! (13 فصل).
تعداد : 6 DVD
قيمت : 109000 تومان
توضيحات بيشتر
دختری بنام ماری استوارت که ملکه اسکاتلند میباشد. او ملکه ای خوش نام ، زیبا و مهربان است که به تازگی ملکه شده.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در سال 866 و ورود ارتش جهنم بزرگ به بریتانیا در شرف بازتعریف رابطه بین وایکینگ ها و آنگلو ساکسون ها است. (4 فصل).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
ال کاپو شخصیت فصل سوم که در زندان است برای اینکه گذشته را جبران کند شروع به انجام ماموریتی میکند... (226 قسمت).
تعداد : 12 DVD
قيمت : 219000 تومان
توضيحات بيشتر
هر قسمت به بررسی تنوع ژانرها میپردازند، اما بیشتر آنها نزدیک به آینده هستند که از فناوری علمی تخیلی... (25 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: