1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
کسانی كه ميخواهند مجموعه بينظیر آنتي ويروسها را داشته باشند...! پس فرصت را از دست ندهيد! و این بسته را تهیه کنید!
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

مجموعه نرم افزار هاي جديد اضافه شد.

با توجه به استفاده روز افزون کاربران از دنیای اینترنت بازار حملات ویروس ها و هکرها بسیار داغ است. روزانه ویروس های مخربی با اهداف مختلف طراحی شده و وارد اینترنت می شوند تا رایانه های شخصی و اداری در سراسر جهان را آلوده نمایند. استفاده از یک آنتی ویروس بسیار مطمئین دغدغه بسیاری از کاربران است . همیشه این سوال پیش می آید که کدام آنتی ویروس قدرت بیشتری دارد؟ کدام بسته امنیتی برای رایانه ما مناسب تر است؟

و صدها سوال دیگر که ذهن هر کاربری را به خود مشغول می کند. در استفاده از آنتی ویروس ها و در کل بسته های امنیتی مهم ترین خصوصیت شناسایی ویروس های جدید و قدرت نرم افزار است. سرعت اسکن کردن رایانه و این که آیا پس از نصب این بسته رایانه هم کند می شود یا نه ؟ این ها مواردی است که یک کاربر غالبا برای انتخاب آنتی ویروس مناسب خود به آن توجه می کند.

ما مشكل شما را برطرف كرديم، شما ميتوانيد به آساني آنتي ويروس خود را انتخاب كرده و به آساني آن را نصب نمائيد. براي اولين بار مجموعه بي نظيري از بسته هاي امنیتی و آنتي ويروسهاي سال 2009 را براي شما عزيزان گرد آوري كرده ایم كه با آن ميتوانيد امنيت رايانه شما را تضمين نماييد. شما دوستاني كه نمي توانيد آنتي ويروسهاي به روز را دانلود نماييد و يا شما دوستاني كه ميخواهيد مجموعه بي نظر از آنتي ويروسها و نرم افزار هاي امنيتي را داشته باشيد، پس فرصت را از دست ندهيد!

مجموعه ای جدید و بی نظیر از آنتی ویروس های آپدیت شده و تست شده سال 2009 که امنیت سیستم شما را تضمین می کند. این مجموعه شامل جدیدترین نسخه از نرم افزارهای ویروس یابی حرفه ای همراه با سریال و کرک کامل تست شده می باشد به کمک این مجموعه بی نظیر می توانید از نفوذ کرمها، تروجان ها و آنتی اسپای ها جلوگیری کنید.

محتویات این مجموعه بی نظير به اجمال عبارتند از:

- McAfee Total Protection v2009
- AVG Internet Security 8.0.196
- Panda Global Protection 2009
- BitDefender Total Security 2009 Final
- Kaspersky Internet Security 2009 8.0.0.454
- Trend Micro Internet Security 2009 17.0
- Norton Internet Security 2008
- Norton SystemWorks Premier 2008
- Norton 360 2.0 All-in-One Security
- System Mechanic v8.0.0.17
- Avira Premium Security Suite 8.2.0.247
- avast! Professional Edition 4.8.128
- Eset Smart Secutiry Business Edition 3.0.672
- Dr.Web 4.44.1.01210
- Zonealarm Pro 7.0.462.0
- Outpost Firewall Pro 6.0.2225.232.465.287
- Lavasoft Ad-Aware 2008 Pro v7.1.0.10
- Spy Emergency 2008 5.0.205
- و ...

نرم افزار های این بسته امنيتي به تفصیل عبارتند از:

چتری محافظ در برابر بارش ویروس ها Avira Premium Security Suite 8.2.0.247:
- AntiVir
- AntiAd/Spyware
- AntiPhishing
- AntiRootkit
- AntiDrive-by
- AntiBot
- EmailScanner
- WebGuard
- RescueSystem
- BackupSystem
- AntiSpam
- FireWall
- GameMode

بسته امنیتی بسیار قدرتمند McAfee Total Protection v2009:

New-Simplified Set-up : نصب آسان و بسیار سریع و همچنین حذف آسان این بسته از روی سیستم عامل
New-Enterprise-class Anti-spam :نمایش و مدیریت کامل بر روی ایمیل های برای جلوگیری از آسیب دیدن از سوی ایمیل های تبلیغات و مخرب
New-QuickScan :اسکن سریع و قدرتمند رایانه ها با سبکی جدید و البته اسکن به اطلاعات رد و بدل شده از شبکه ها
New-Age Appropriate Searching :فیلترینگ بسیار قردتمند برای مدیریت فرزندان و البته جلوگیری از حتی جستجو در میان جستجوگر ها
New-Friendly Alerts : آلارمی زیبا برای پیدا شدن فایل های مخرب
Data Backup: با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود تا پس از تنظیم زمان دقیق جهت انجام عملیات پشتیبان گیری و تهیه Backup، به سراغ کارهای روز مره خود رفته و این بخش عملیات حیاتی را به نرم افزار بسپارید.
Anti-phishing: یک ابزار ضد ترفند های سرقت می باشد. این ابزار قادر خواهد بود تا اشخاص و وب سایتهایی را که به هر طریق و ترفندی قصد تجاوز به حریم شخصی شما را داشته و در فکر ربودن اطلاعات شما هستند را به سریعترین حالت ممکن شناسایی کرده و از ادامه فعالیت آنها ممانعت به عمل آورد.
Anti-Spam: این ابزار سدی مستحکم در برابر ورود و فعالیت اسپم ها بوده و قادر است تا آن ها را به راحتی شناسایی کرده و سریعاً از رده خارج کند.
Anti-virus: این بخش همان بخش حیاتی و اصلی نرم افزار می باشد که می تواند سیستم شما را از انواع ویروس ها، حتی به روز ترین آنهای پاک سازی کرده و در امان نگه دارد.

Anti-spyware: ابزاری بسیار هوشمند و قدرتمند که فعالیت آن جلوگیری همه جانبه از ورود نرم افزارهای جاسوسی و مخرب افزارها به درون سیستم می باشد.
Two-way Firewall: نقطه عطف نرم افزار همین دیوار آتش بسیار قدرتمند آن می باشد که دارای مزایای فراوانی در هنگام اتصال به اینترنت و وب گردی می باشد.
Parental Controls: به کمک این ابزار قادر خواهید بود تا سایت ها و مکان هایی که نیاز است دور از دید باشند و یا کودکان به آن ها دسترسی نداشته را فیلتر کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کنید.
Identity Protection: این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بدون لو رفتن اطلاعات مهم و محرمانه خود در اینترنت به خیال راحت با گشت و گذار و یا خرید اینترنتی بپردازید.
در نهایت باید گفت اجتماع این جنین ابزارهای قدرتمندی در این جعبه قدرتمند نوید از آینده بسیار روشن تر از حال حاضر این نرم افزار را می دهد و اینکه این نرم افزار بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به قله تکنیک های ابزاری روز دست پیدا کند.

بسته امنیتی آرام اما قدرتمند AVG Internet Security 8.0.196:

- Firewall: محافظت در برابر هکرها
- System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
- Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
- Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
- Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
- Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
- Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبلیغاتی و سارقان هویت

پاندایی قدرتمند در مقابل هر حمله Panda Global Protection 2009:

Anti-Malware Protection:
برقراری امنیت در مقابل ویروس ها ، تروجان ها ، جاسوس افزار ها و ... با این نرم افزار موجود در بسته امنیتی پاندا حاصل خواهد شد.
Anti-Malware Engine:
با این صورت که همیشه و به صورت اتوماتیک سیستم رایانه ای مورد اسکن و بازرسی قرار خواهد گرفت تا کوچک ترین آسیبی به سیستم وارد نشود.
Advanced Proactive Protection:
تکنولوژی جدیدی که در بسته امنیتی پاندا قرار گرفته است از ورود هر گونه فایل مخربی جلوگیری می کند. این تکنولوژی با بهره گیری از الگوریتم های بسیار کامل و حساب شده در مقابل هر فایل مخربی ایستادگی کرده و حتی از اجرای کوچکترین فایل مخربی هم جلوگیری به عمل می آورد.
Personal Firewall:
دیوار آتشینی قدرتمند که جلوی حمله هکرها را خواهد گرفت. به این صورت که اگر کوچکترین احساس خطری از سوی پاندا حس شود برنامه مخرب سریعا بسته یا به عبارت دیگر Block خواهد شد.
Identity Theft Protection:
همه سایت ها در زمان اجرا باید از فیلتر امینتی پاندا اجازه عبور گیرند.
Anti-Banking Trojan Engine:
هیچ تروجانی با وجود این نرم افزار نمی تواند کوچکترین آسیبی را به سیستم ها وارد نماید.
Anti-Rootkit Technology:
تکنولوژی بسیار جدیدی که امنیت را در مقابل هکر ها فراهم می کند. این تکنولوژی میان کاربران بسیار محبوب بوده و از سوی مجله بسیار معروف PC Magazine به عنوان جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها برنده جایزه شده است.
Anti-Spam Filter:
جلوگیری از ورود ایمیل های تبلیغاتی و مخرب با Anti-Spam Filter فراهم می آید.
Parental Control:
کنترل فرزندان با این ابزار بسیار آسان است. کودکان و فرزندان شما نمی توانند به هرجایی که خواستند سربه زنند تا ناخواسته سیستم شما را مورد حمله فایل های مخرب قرار دهند.
Web Filter:
فیلترینگ بسیار قدرتمند در مقابل سایت های مخرب که اجازه لودشدن صفحات وب را نخواهد داد.
Personal Information Filter:
یکی از بهترین ابزار ها همین ابزار است. چراکه اطلاعات شخصی کاربران را در هر محدوده ای به طور کامل محفوظ می دارد.
Backup & Restore:
نهایت امر هم قابلیتی که نوعی بیمه است در مقابل هر حمله. خیال کاربران با وجود این ابزار به طور کامل راحت خواهد شد. چراکه می توانند با چند کلیک ساده تمامی اطلاعات خود را از فایل پشتیبانش بازیابی کنند.

امنيت كامل در اينترنت با BitDefender Total Security 2009 Final:

BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد.
محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود. نرم افزار عبارتند از :
ANTIVIRUS & ANTISPYWARE: نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.
ANTI-PHISHI: این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.
FIREWALL: همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.
ANTISPAM: حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.
PARENTAL CONTROL: به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.
BACKUP: دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.
TUNE-UP: و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.

امنيت،آرامش با Eset Smart Secutiry Business Edition 3.0.672:

Eset Smart Secutiry Business Edition آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس ، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند.
ESET Personal Firewall:
دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
برخی از کارایی های این فایروال:
- مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی ،  گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
- جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
- زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی
- Antivirus MONitor :
این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32 :
این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor :
این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor :
این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor :
این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
ESET Anti Spam:
- پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

avast! Professional Edition 4.8.128 یک راهکار حرفه ای برای امنیتی بالاتر:

avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

آنتي ويروس قدرتمند Dr.Web 4.44.1.01210:

آنتی ویروس Dr.Web  یکی از ویروس کش های معروف و قدرتمند دنیاست که به سرعت خوب و توانایی بالا در آپدیت مشهور شده است. کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.
دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد !

دیگر محتویات این بسته:

AI-Roboform Pro 6.9.89 Multilingual
bita soft Alarm Security 5.1
Easy Hide IP 1.6
EXE Password Protector 1.1.6.214
Ashampoo Firewall 1.0
Outpost Firewall Pro 6.0.2225.232.465.287
Webroot Desktop Firewall 5.5.10.8
Cryptic Disk 2.4.9.0
Disk Password Protection 4.8.930
File Anti-Copy 3.1
Easy Drive Lock 3.0
File Anti-Copy 3.1
Folder Access 2.0
Folder Guard Professional 7.7
Folder Lock 5.8.2
Folder Security Personal 3.0
Folder Vault 2.0.0
Hide My Folders 2.1.4.37
Lock My PC 4.5.1.671
Program Protector 3.0.2
TZ EXEcutable Protector Xpress 4
WinGuard Pro 2007 6.5 Premium
Folder Lock v6.01
Hide Folders XP 2.9.8
Lavasoft Ad-Aware 2008 Pro v7.1.0.10
Lock Folder XP.3.6
Password Door 8.4.2
Active File Recovery Pro 7.1 Retail
Active Password Changer Professional
Active Password Changer - Boot Disk Creator
Active Undelete 5.1.021 Enterprise
Active UNDELETE 7.0.047
ActMon Password Recovery XP
Admin Account Maker For Windows XP
Advanced Office Password Recovery Pro 3.11
Advanced Office Repair 1.0.0.0
EASEUS Data Recovery & Security Suite 1.0
EASEUS Data Recovery Wizard Professional 4.0.1
ElcomSoft Advanced Passsword Recovery Studio 2006
File Recover 6.1.0.20
File Securer Software 3.95
FileRescue Pro 2.8 Build 255
GetDataBack for NTFS 3.03
Handy Recovery 4.0
Iolo Search and Recover 4.2
iOpus Password Recovery XP 4.02

KeyPass 4.7.0
LenoSoft Access Password Recovery Genie 2.80
LostPassword Passware Kit Enterprise 8.3.0
MediaRECOVER 4.0.0.8sm
MultiStage Recovery Professional 3.6
O&O DiskRecovery 4.1.1334
OfficeRecovery Enterprise 2005
Ontrack EasyRecovery Professional 6.10.07 Retail
Passware Kit Enterprise 8.0
Power Data Recovery 4.1.1
PowerQuest Data Keeper 5.0
PowerQuest Lost&Found 1.06
Recover Lost Data 3.1.2.2
Seagate FILE RECOVERY for Windows 2.0
Windows Password Recovery 3.5.1.390
Privacy Shield 3.0.78
Spyware Doctor 6.0.0.362
Steganos Safe 2008 10.1.0.4708
SUPER Anti Spyware Pro 4.15.1000
Password Kit 6.5 Build 918
Zonealarm Pro 7.0.462.0
BABYLON
Font
INTERNET-EXPLORER-V7.0.5730
kgb_arch_win_gui_v1.2.0.23
Linux Transformation Pack 3.0
Royale Theme for Win XP
SUNCALENDAR 4.5
WINXP
WMP11_11.0.5721.5145
Zune Desktop Theme
و...


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 CD
كلمات كليدي:
.



محصولات مرتبط

مجموعه ای از با کیفیت ترین تکسچرهای آرشیو بزرگ CG Textures. در موضوعات و دسته بندی های بسیار متنوع.
تعداد : 9 DVD
قيمت : 130200 تومان
توضيحات بيشتر
آرشیو کامل تصاویر و وکتورهای آماده شاتر استوک Shutterstock 2021. بزرگترین پکیج گرافیکی و متنوع بسیار با کیفیت.
تعداد : 106 DVD
قيمت : 1929000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه بیش از 150 طرح بنر و پوستر مذهبی و مناسبتی با موضوعات مختلف با کیفیت بالا طراحی شده در فتوشاپ.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 68650 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه 30 طرح PSD لایه باز تقویم دیواری سال 1399 مذهبی و سنتی با کیفیت بالا و بصورت اختصاصی برای شما آماده کرده ایم.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه طرحهای بنر و کتیبه پرچم دوزی مخصوص ماه محرم و اربعین PSD. مجموعه 50 طرح مخصوص ماه محرم در ابعاد بسیار بزرگ...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 68050 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه بیش از 90 بنر PSD لایه باز ماه محرم همراه بیش از 110 بنر و پوستر JPG و بیش از 2000 خوشنویسی مذهبی در...
تعداد : 4 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه 42 طرح PSD لایه باز بنر تسلیت و فوت برای مادر، پدر، برادر، خواهر و... در سایزهای بزرگ را برای شما مهیا کرده ایم.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه ویژه 100 طرح آماده و لایه باز آگهی ترحیم در فرمت PSD و در سایزهای A4 و A3 با برای شما مهیا کرده ایم.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
CGAxis مدلهای سه بعدی و تکستچر‌های واقع گرایانه‌ای را در اختیار انیمیشن سازان، بازی سازان و فیلم سازان قرار میدهد.
تعداد : 53 DVD
قيمت : 386850 تومان
توضيحات بيشتر
قالب آماده پاور پوینت حاضر بهمراه بک گراندهای متنوع جهت تهیه ارائه به کاربران کمک میکند تا ضمن سرعت بخشیدن در روند...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه ای کمیاب از تحقیق، پروژه، مقاله، منابع اطلاعاتی، نمونه سوالات امتحانی و کنکور و هزاران پایان نامه آماده برای همگان!!
تعداد : 240 DVD
قيمت : 5501000 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه حاوی 4000 فایل TIF می باشند که همه فایل ها با رزولیشن 300dpi و در سایزهای استاندارد آماده چاپ هستند.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه طرح های مناسبت های ملی و مذهبی. بیش از 100.000 طرح گرافیکی و لایه باز مناسبت های ملی و مذهبی کل سال.
تعداد : 14 DVD
قيمت : 172200 تومان
توضيحات بيشتر
کاملترین بانک سوالات آزمونهای IELTS و TOEFL به همراه کتاب فایلهای صوتی و ویدئوهای آموزشی. با ما همراه باشید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه کاملا اورجینال، ارزانتر از همه جای ایران ارائه میگردد! بزرگترين مجموعه در ايران از نظر حجم، تعداد نرم افزار و جامعيت!
تعداد : 22 DVD9
قيمت : 339000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: