1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
کاملترین پک ویدئویی آموزش زبان انگلیسی. تمامی مهارتهای زبان، گرامر، لغات، تلفظ، شنیدن، خواندن، نوشتن، صحبت کردن و...
تعداد : 40 DVD
قيمت : 348200 تومان
توضيحات بيشتر :

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی

خرید کامل ترین پکیج منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی
زبان و لهجه انگلیسی
توضیحات آموزش زبان انگلیسی از پایه – دارای کامل ترین منابع آموزش انگلیسی
سطح مبتدی تا پیشرفته
تعداد محصول ۴۰ دی وی دی
توجه برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از بیست برابر این مبلغ را باید هزینه کنید. این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

پکیجی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، کامل ترین مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی می باشد. در این پکیج، ما بهترین و پرفروش ترین مجموعه های تصویری آموزش زبان انگلیسی را برای شما آماده کرده ایم که همچنین آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی (گرامر – لغات – تلفظ – شنیدن – خواندن – نوشتن و صحبت کردن) را دارا می باشد.

برخی از محصولات این پکیج ویدیویی، آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد و سایر محصولات آموزش به زبان انگلیسی می باشد. ما در این مجموعه سعی کرده ایم که تمامی محصولات ویدیویی را به صورت های مختلف برای شما عزیزان فراهم کنیم. آموزش زبان انگلیسی همراه با تصویر بهتر و سریع تر صورت می گیرد، به ویژه بعضی از محصولات این پکیج که آموزش توسط اساتید برجسته صورت گرفته است.

آموزش و یادگیری زبان انگلیسی، در دنیای امروزی بسیار اهمیت دارد. به ویژه کودکان و نوجوانان که اغلب به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. والدین همیشه سعی دارند که مجموعه ای را برای فرزندان خود انتخاب کنند که هرچه سریع تر و به صورت کامل زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

این پکیج ویدیویی می تواند در یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی به شما کمک کند. این پکیج کامل از ابتدا زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. یعنی ابتدا با حروف الفبا، آموزش را شروع می کند و بعد دیگر مهارت های زبان انگلیسی را آموزش می دهد. البته ناگفته نماند که قیمت این پکیج بسیار مناسب می باشد.

یعنی اگر بخواهید این مجموعه ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید، هزینه آنها خیلی بیشتر از چیزی که برای این پکیج پرداخت می کنید، خواهد شد. امیدواریم که همراه با این پکیج کامل آموزشی، زبان انگلیسی را به راحتی و در کمترین زمان فرابگیرید. جهت آشنایی شما با این پکیج ارزشمند بخشی از منابع آن را همراه با توضیحات مختصر در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید.

این مجموعه عظیم و استثنایی شامل عناوین آموزشی زیر میباشد ::....

فیلم آموزشی Dialogue، یکی از پرفروش ترین و بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲ سطح آموزشی (مقدماتی و متوسط) برای شما زبان آموزان عزیز فراهم گردیده است.

مجموعه ویدیویی English Today، یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی است. این فیلم آموزشی در قالب ۶ سطح آموزشی می باشد.

مجموعه تصویری English Way، یکی از مجموعه های پر طرفدار آموزش زبان انگلیسی می باشد، که از ۲ بخش اصلی مکالمه و آموزش گرامر تشکیل شده است.

مجموعه ویدیویی Real Develop، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲۱ فیلم آموزشی برای شما زبان آموزان طراحی شده است.

مجموعه ویدیویی Study English – IELTS Preparation، یکی از مجموعه های کامل آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۳ سری کامل است،

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تقویت لغات و اصطلاحات رایج و پرکاربرد و همچنین تقویت مهارت مکالمه برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است.

مجموعه فیلم آموزشی Learn English with Mister Duncan، یکی از بهترین و ساده ترین مجموعه های تصویری آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در ۸۸ فایل ویدیویی برای شما آماده و طراحی شده است که روش آموزش این مجموعه به صورت طنز می باشد.

سریال آموزشی Mind Your Language، یکی از مجموعه های آموزش ویدیویی زبان انگلیسی می باشد که در ۳ فصل آموزشی برای شما طراحی شده است. روش آموزش این مجموعه طنزآمیز و کمدی می باشد و همین روش باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است.

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های خوب ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش گرامر انگلیسی این مجموعه، توسط استادی است که تمامی مطالب و نکات گرامر زبان انگلیسی را به زبان فارسی آموزش می دهد.

مجموعه ویدیویی Family Album U.S.A، یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه یکی از بهترین سریال های آموزشی زبان انگلیسی در دهه ۹۰ آمریکا بود، که اکنون همچنان یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی باقی مانده است.

مجموعه ویدیویی Living English، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی است که می توان این مجموعه را یکی از جدیدترین متد های آموزش زبان انگلیسی به شمار آورد.

مجموعه ویدیویی American Accent Video Training Program، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد. تمام لغاتی که روزانه به آن احتیاج دارید و همچنین پرکاربرد و رایج هستند، این مجموعه به صورت تلفظ صحیح و شمرده برای شما بیان می کند.

سریال آموزشی @Extr، یکی از پر طرفدارترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این سریال آموزشی در قالب ۳۰ قسمت می باشد که موضوع آن کمدی و جذاب می باشد و همین امر باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است.

فیلم آموزشی engvid که در این پست برای شما گردآوری کرده ایم، کامل ترین مجموعه ویدیوئی مکالمه زبان انگلیسی است. تمامی مطالب مربوط به مکالمه، شامل لغات، گرامر، تلفظ، اصطلاحات و حتی آزمون های (TOEFL-IELTS-TOEIC) در این مجموعه موجود است.

فیلم آموزشی Pronunciation Tips – BBC Learning English، یکی از مجموعه های ویدیویی کامل آموزش و تقویت مهارت تلفظ می باشد. این مجموعه دارای ۴۵ قسمت می باشد، که مدرس زبان انگلیسی تمام نکات لازم برای داشتن مهارت اسپیکینگ (Speaking) خوب را برای شما عنوان می کند.

فیلم آموزشی Master Spoken English، از مجموعه های خوب آموزش تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه سعی دارد که تلفظ صحیح و کامل زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش دهد. فیلم آموزشی فوق، تلفظ تمامی صداها، آواها و لغات انگلیسی را آموزش می دهد.


قيمت: 348200 تومان - تعداد: 40 DVD
كلمات كليدي: پک کامل منابع آموزش زبان, مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی, مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان, مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان خارجه, مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش انگلیسی, مجموعه منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی, مجموعه منابع ویدیویی آموزش زبان, مجموعه منابع ویدیویی آموزش زبان خارجه, پک کامل آموزش انگلیسی, آموزش کامل زبان, آموزش کامل انگلیسی, آموزش ویدئویی زبان, آموزش ویدئویی انگلیسی, آموزش زبان انگلیسی از پایه, آموزش زبان از پایه, آموزش زبان انگلیسی از مقدماتی, آموزش زبان از مقدماتی, آموزش انگلیسی از مقدماتی, آموزش زبان انگلیسی حرفه ای, آموزش انگلیسی حرفه ای, آموزش زبان حرفه ای, آموزش زبان انگلیسی پیشرفته, آموزش انگلیسی پیشرفته, آموزش زبان پیشرفته, خرید آموزش زبان
برچسب ها: پک کامل منابع آموزش زبان مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان خارجه مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش انگلیسی مجموعه منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی مجموعه منابع ویدیویی آموزش زبان مجموعه منابع ویدیویی آموزش زبان خارجه پک کامل آموزش انگلیسی آموزش کامل زبان آموزش کامل انگلیسی آموزش ویدئویی زبان آموزش ویدئویی انگلیسی آموزش زبان انگلیسی از پایه آموزش زبان از پایه آموزش زبان انگلیسی از مقدماتی آموزش زبان از مقدماتی آموزش انگلیسی از مقدماتی آموزش زبان انگلیسی حرفه ای آموزش انگلیسی حرفه ای آموزش زبان حرفه ای آموزش زبان انگلیسی پیشرفته آموزش انگلیسی پیشرفته آموزش زبان پیشرفته خرید آموزش زبان
.



محصولات مرتبط

در این متد استثنایی و عالی میتوانید فقط با گوش دادن و کمی خواندن زبان هندی را بصورت کامل و 100 درصد یاد بگیرید!
تعداد : 11 مجموعه
قيمت : 346500 تومان
توضيحات بيشتر
به جرات میتوان گفت این پکیج آموزشی زبان اندونزیایی، در ایران جزو کاملترین و دقیق ترین و بهترین پک آموزشی میباشد.
تعداد : 7 مجموعه
قيمت : 315500 تومان
توضيحات بيشتر
موارد پکیج آموزشی آیلتس (IELTS) یک متریال بسیار منحصربفرد است که توسط اساتید آیلتس 8.5 تهیه شده است!
تعداد : 13 DVD
قيمت : 269000 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج خودآموز زبان انگلیسی مجموعه ای کامل از فایلهای صوتی ، تصویری و کتاب ، بصورت فارسی و انگلیسی میباشد.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 140500 تومان
توضيحات بيشتر
به جرات میتوان گفت این مجموعه آموزشی زبان ایرلندی، در ایران جزو کاملترین و دقیق ترین و بهترین پک آموزشی میباشد.
تعداد : 16 مجموعه
قيمت : 319500 تومان
توضيحات بيشتر
یک سیستم شنیداری بسیار قدرتمند، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، و آنها را از روی حافظه خود تکرار میکند.
تعداد : 21 مجموعه
قيمت : 339500 تومان
توضيحات بيشتر
در این متد میتوان فقط با گوش دادن و کمی خواندن زبان هلندی را بصورت کامل خواهید آموخت تا اینکه در این زبان حرفه ای شوید!
تعداد : 19 مجموعه
قيمت : 327500 تومان
توضيحات بيشتر
مجموع هزاران کلمه پرکاربرد زبان لیتوانیایی با ترجمه فارسی و انگلیسی همراه کتابهای آموزشی پرفروش دنیا و بسیار موثر.
تعداد : 14 مجموعه
قيمت : 316500 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه یادگیری مکالمات و لغات و تلفظ و گرامر و... طراحی شده و به راحتی و با کمی وقت حتی در اوقات فراغت و بیکاری...
تعداد : 16 مجموعه
قيمت : 299500 تومان
توضيحات بيشتر
برای پیشروی از هر درس به درس بعدی، باید حداقل 80% جملات و عبارات خواسته شده در درس حاضر، بطور صحیح گفته شود.
تعداد : 17 مجموعه
قيمت : 338500 تومان
توضيحات بيشتر
کاملا بصورت زبان اوکراینی به انگلیسی و به فارسی بوده و آموزش این زبان را به سادگی هرچه تمامتر فراهم کرده است!
تعداد : 48 مجموعه
قيمت : 419250 تومان
توضيحات بيشتر
این پکیج، یک سیستم شنیداری بسیار قدرتمند است، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، و آنها را از روی حافظه...
تعداد : 15 مجموعه
قيمت : 339500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کامل گرامر، لغات، تلفظ، مکالمه، کلمات امور تجاری و عمومی از مقدماتی تا پیشرفته زبان اسپانیایی به فارسی.
تعداد : 9 DVD
قيمت : 326200 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کامل گرامر، لغات، تلفظ، مکالمه، کلمات امور تجاری و عمومی از مقدماتی تا پیشرفته زبان سواحیلی به فارسی.
تعداد : 35 مجموعه
قيمت : 279250 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کامل گرامر، لغات، تلفظ، مکالمه، کلمات امور تجاری و عمومی از مقدماتی تا پیشرفته زبان سوئدی به فارسی.
تعداد : 42 مجموعه
قيمت : 317250 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: