1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش بازی Street Fighter X Tekken مخصوص Pc. بازیهای مهیج و روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

بازی Street Fighter X Tekken (مبارزه خیابانی در مقابل تیکن)

** این بازی مخصوص کامپیوتر (Pc) میباشد **

شما حتما بازی TEKKEN رو میشناسید حالا این بازی رو کنار STREET FIGHT IV فرض کنید بنظرتون چی میشه. معلومه، بازی Street Fighter X Tekken یکی از جذاب ترین و با حال ترین بازی های سبک مبارزه ای به وجود میاد که تا حالا بازی نکردید. بعضی از شما هیچ بازی مبارزه ای رو بیشتر از تیکن قبول ندارید و بعضی بهترین بازی رو Street Fighter میدونید، شاید دوست داشته باشید به دوستانتون نشون بدید چرا اونی که شما دوست دارید، بهترینه.

چهار نفره بازی کردن بازی Street Fighter X Tekken هم به اینصورته که دوتا دوتا با هم یار میشن و وسط بازی میتونن جاشون رو با هم عوض کنند و به اصطلاح تگ کنندویا چهار نفره بریزید تو زمین و همدیگروشت و پت کنید. دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند.

در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید.

ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد.


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 DVD
كلمات كليدي: بازی Street Fighter X Tekken, خرید بازی Street Fighter X Tekken, دانلود بازی Street Fighter X Tekken, دانلود رایگان بازی Street Fighter X Tekken, خرید گیم Street Fighter X Tekken, بازی Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر, بازی Street Fighter X Tekken برای Pc, بازی Street Fighter X Tekken برای ایکس باکس, بازی Street Fighter X Tekken برای XBox, بازی Street Fighter X Tekken برای XBox 360, بازی Street Fighter X Tekken برای Ps1, بازی Street Fighter X Tekken برای Ps2, بازی Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن, بازی Street Fighter X Tekken برای Ps3, بازی Street Fighter X Tekken برای همه کنسولها, Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن, Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر, Street Fighter X Tekken برای Pc, Street Fighter X Tekken for pc, Street Fighter X Tekken for computer, Street Fighter X Tekken for ps2, Street Fighter X Tekken for ps3, Street Fighter X Tekken for XBox, Street Fighter X Tekken for XBox 360, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن, خرید بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن, دانلود بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن, دانلود رایگان بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن, خرید گیم مبارزه خیابانی در مقابل تیکن, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای کامپیوتر, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Pc, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای ایکس باکس, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای XBox, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای XBox 360, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Ps1, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Ps2, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای پلی استیشن, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Ps3, بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای همه کنسولها, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای پلی استیشن, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای کامپیوتر, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Pc, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for pc, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for computer, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for ps2, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for ps3, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for XBox, مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for XBox 360
برچسب ها: بازی Street Fighter X Tekken خرید بازی Street Fighter X Tekken دانلود بازی Street Fighter X Tekken دانلود رایگان بازی Street Fighter X Tekken خرید گیم Street Fighter X Tekken بازی Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر بازی Street Fighter X Tekken برای Pc بازی Street Fighter X Tekken برای ایکس باکس بازی Street Fighter X Tekken برای XBox بازی Street Fighter X Tekken برای XBox 360 بازی Street Fighter X Tekken برای Ps1 بازی Street Fighter X Tekken برای Ps2 بازی Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن بازی Street Fighter X Tekken برای Ps3 بازی Street Fighter X Tekken برای همه کنسولها Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر Street Fighter X Tekken برای Pc Street Fighter X Tekken for pc Street Fighter X Tekken for computer Street Fighter X Tekken for ps2 Street Fighter X Tekken for ps3 Street Fighter X Tekken for XBox Street Fighter X Tekken for XBox 360 بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن خرید بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن دانلود بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن دانلود رایگان بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن خرید گیم مبارزه خیابانی در مقابل تیکن بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای کامپیوتر بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Pc بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای ایکس باکس بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای XBox بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای XBox 360 بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Ps1 بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Ps2 بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای پلی استیشن بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Ps3 بازی مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای همه کنسولها مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای پلی استیشن مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای کامپیوتر مبارزه خیابانی در مقابل تیکن برای Pc مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for pc مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for computer مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for ps2 مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for ps3 مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for XBox مبارزه خیابانی در مقابل تیکن for XBox 360
.



محصولات مرتبط

به روز شده سه بازی San Andreas, Vice City, GTA 3. تمامی بازی، از افراد گرفته تا ماشین ها، خیابان ها و...
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
با ماشین به هر کجا بخواهید رانندگی کنید یا میتوانید در مسابقه های مختلفی شرکت و یا یک تعقیب و گریز انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
وودی در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند. (سری 1 تا 5).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در نقش سربازی بنام BJ هستید که در دام ارتش نازیها گرفتار شده و پس از فرار از زندان که همان قلعه ولفنشتاین است...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
محیط بازی در اروپا در جریان است. میتوانید در نگاره ای از نقشۀ اروپا با کامیون خود رانندگی و به شهرهای مختلف سفر کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در بازی دلهره ، بازیکنان را به دنیای بیگانه و غریبی میبرد که باید کریستال های مخصوصی که خواهید دید را بازگردانید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 63500 تومان
توضيحات بيشتر
در سرزمین زیبای مکزیک سفر میکنید. مسابقات مهمی را در آنجا انجام میدهید و مناطق زیبای آن را کشف میکنید.
تعداد : 13 DVD
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
مربیگری فوتبال را شروع و تیمی قوی، تکنیکی و حرفه ای بیاموزید و راه بیاندازید تا به یک مربی کاملا حرفه ای تبدیل شوید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مستر چیف باید دنبال هوشی مصنوعی با نام The Weapon بگردد و با یاری او بتواند کورتانا را پیدا کند تا کهکشان را نجات دهد.
تعداد : 6 DVD
قيمت : 89100 تومان
توضيحات بيشتر
بعنوان شکارچی هیولاها وارد داستان بازی میشوید تا آنها را از بین ببرید و سلاخی کنید. اما آنها قویتر شدند و کشتن آسان نیست!
تعداد : 2 DVD
قيمت : 63500 تومان
توضيحات بيشتر
شما سرگردی قوی و بسیار شجاع هستید و میتوانید سرنوشت شهر را تغییر دهید. خاطراتی که نمیتوان به آن دست پیدا کرد.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 139500 تومان
توضيحات بيشتر
دنیای آرکسیا به دست نیروهای شیطانی تهدید شده و باید بعنوان قهرمان با آنها مبارزه و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید.
تعداد : 15 DVD
قيمت : 179500 تومان
توضيحات بيشتر
گشت و گذارهای وسیع ، سوار بر اسب انجام خواهید داد. با محیط های جذاب اطراف بازی به راحتی ارتباط برقرار میکنید.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 129500 تومان
توضيحات بيشتر
با سلاحهای موجود و گلوله ها در دنیایی پر از جادو حرکت میکنید و شخصیت قهرمان داستان را در کنترل خود خواهید داشت.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
لگوها در جنگ ستارگان وارد شده و میتوانید به جای شخصیتهای معروف و محبوب مثل سوپر من، بت من، مارول و... باشید.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: