1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
شهرزاد دانشجوی پزشکی و فرهاد دانشجوی ادبیات و روزنامه نگار عاشق هم هستند و میخواهند با هم ازدواج کنند اما... (3 فصل).
تعداد : 7 DVD
قيمت : 169000 تومان
توضيحات بيشتر :

سریال شهرزاد (فصل 1 و 2 و 3)

کارگردان: حسن فتحی / سال پخش: 1396-1397 / موضوع: اجتماعی، درام/ قسمت: 59 قسمت کامل

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

خلاصه داستان: شهرزاد دانشجوی پزشکی و فرهاد دانشجوی ادبیات و روزنامه نگار عاشق هم هستند و میخواهند با هم ازدواج کنند. داستان در سال 1332 و زمامداری دکتر مصدق اتفاق میفتد.پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به اسم بزرگ آقا هستند. تحولات 28 مرداد فرهاد را که روزنامه نگار و از طرفداران پرو پا قرص مصدق است به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه ی دار میکشد.

ولی بزرگ آقا او را نجات میدهد.بعد از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت زدگی اش کم شده تصمیم میگیرندمراسم بگیرند همه خوشحال اند به جز پدر شهرزاد ک میلی به این دختر بدزبان و مغرور ندارد چون او عاشقش است به خاطر پدر قدرتمندش بزرگ آقا که عمویش میشود سکوت میکند و مجبور میشود بسوزد و بسازد. قباد و شیرین بچه دار نمیشوند و دائم بر سر اینکه چه کسی مشکل دارد و بچه دار نمیشود با هم دعوا می کنند.بزرگ آقا که دیگر از آنها بسیار خسته شده و احتیاج به وارث دارد.

تصمیم میگیرد برای دامادش قباد زن بگیرد تا ببیند مشکل از کیست و بعد از خود وارثی داشته باشد. یک شب پدر شهرزاد پیش بزرگ آقا و گلایه میکند که دوست ندارد فرهاد با اینکه پسر دوست قدیمی اش است با دخترش ازدواج کند بزرگ آقا شهرزاد را برای قباد خواستگاری میکند وقتی این خبر به گوش شهرزاد میرسد شهرزاد ناراحت میشود و سعی میکند که از انجام این کار امتناع کند ولی پدرش و بزرگ آقا در این تصمیم مصمم هستند.

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

و فرهاد نیز از این خبر حالش بد میشود و در پی این است که مانع این اتفاق و ازدواج شود و شهرزاد وفرهاد تصمیم به فرار به سمت شیراز میگیرند ولی اکرم که شاگرد سعیده دوست صمیمی و خیاط شهرزاد است ماجرای فرار فرهاد و شهرزاد را لو میدهد و بزرگ آقا آنان را به تهران برمیگرداند...

بازیگران سریال شهرزاد: علی نصیریان در نقش (بزرگ آقا دیوانسالار)،ترانه علیدوستی در نقش ( شهرزاد سعادت)، شهاب حسینی در نقش ( قباد دیوانسالار)،مصطفی زمانی در نقش(فرهاد دماوندی)،پریناز ایزدیار در نقش (شیرین دیوانسالار)،مهدی سلطانی در نقش(هاشم دماوندی)،غزل شاکری در نقش(آذر گل دره ای)،محمود پاک نیت در نقش(جمشید سعادت)،ابوالفضل پورعرب در نقش(حشمت پاشایی)،پرویز فلاحی پور در نقش(نصرت پاشایی)،هومن برق نورد در نقش(سرهنگ خسروتیموری)، گلاره عباسی در نقش(اکرم بور بوران)،جمشید هاشم پور در نقش(سرگرد فولاد شکن)...

در ادامه بازیگران ::....  فریبا متخصص در نقش(مرضیه)،سهیلا رضوی در نقش ( پروین )،مونا احمدی در نقش(سیمین سعادت)،نسیم ادبی در نقش(حمیرا سعادت)،امیرحسین رستمی در نقش(بابک یگانه)،مینا وحید در نقش(مریم مهرزاد)،لیندا کیانی در نقش(عاطفه)،پانته آ پناهی ها در نقش(شربت)،رامین ناصر نصیر در نقش(هوشنگ نصیری)،امیرحسین فتحی در نقش(همایون مهتدی)،جمشید گرگین در نقش(شهرام بهبودی)،مهران نائل در نقش(نادر ارشاد)،فرشید صمدی پور در نقش(ذبیح)...

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

در ادامه بازیگران ::....  پرویز بزرگی در نقش ( رجب)،محمد یگانه در نقش( اسد قیاسی)،ناهید مسلمی در نقش(بتول)،ساقی زینتی در نقش(ململ طاهرخانلو)،نهال دشتی در نقش(میترا دماوندی)،منوچهر زنده دل در نقش(سرهنگ سهیلی)،محمدهادی قمیشی در نقش(شروانی)،حمیدرضا آذرنگ در نقش(ستوان محمدی)،عباس ظفری در نقش(پدر اکرم)،پاشا جمالی در نقش( اصغر اصغری)،پریسا صبوری نژاد در نقش(سعید منصوری)،رضا کیانیان در نقش(شاپور بهبودی)،رویا نونهالی ، سام نوری.

عوامل و سایر دست اندرکاران: تهیه کننده : سید محمد امامی | نویسنده : حسن فتحی – نغمه ثمینی | مدت زمان هر قسمت : 50 دقیقه | ساخت : ایران | زبان : فارسی | تعداد فصل اول : 28 قسمت | تعداد فصل دوم : 15 قسمت | تعداد فصل سوم : 16 قسمت.

محصول مرتبط: سریال شهرزاد (فصل اول)

محصول مرتبط: سریال شهرزاد (فصل دوم)

محصول مرتبط: سریال شهرزاد (فصل سوم)


قيمت: 169000 تومان - تعداد: 7 DVD
كلمات كليدي: Kharid Serial Shahrzad, خرید سریال شهرزاد, خرید سریال شهرزاد با حجم کم, خرید سریال شهرزاد با کیفیت عالی, خرید شهرزاد ایرانی, خرید شهرزاد با کیفیت MKV, خرید تمام قسمت سریال شهرزاد, خرید قسمتهای مختلف سریال شهرزاد با فرمت MP4, خرید قسمت پایانی شهرزاد, خرید مستقیم شهرزاد با کیفیت عالی, خرید نسخه کم حجم قسمت های شهرزاد, سریال جدید میر باقری, شهرزاد, قسمت آخر شهرزاد, قسمت های کامل سریال شهرزاد, کیفیت HD
برچسب ها: Kharid Serial Shahrzad خرید سریال شهرزاد خرید سریال شهرزاد با حجم کم خرید سریال شهرزاد با کیفیت عالی خرید شهرزاد ایرانی خرید شهرزاد با کیفیت MKV خرید تمام قسمت سریال شهرزاد خرید قسمتهای مختلف سریال شهرزاد با فرمت MP4 خرید قسمت پایانی شهرزاد خرید مستقیم شهرزاد با کیفیت عالی خرید نسخه کم حجم قسمت های شهرزاد سریال جدید میر باقری شهرزاد قسمت آخر شهرزاد قسمت های کامل سریال شهرزاد کیفیت HD
.



محصولات مرتبط

عدالت خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال است و در قصه های فرعی این مجموعه نیز به موضوعات... (16 قسمت).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
داستان گم شدن یک تاجر تهرانی در بندر خمیر است. سارا و امیر که دختر و داماد او هستند برای پیدا کردنش با تحقیقات فراوان... (13 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 64000 تومان
توضيحات بيشتر
بعد از شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) در کوفه ، فرزندان او به نامهای محمد و عبداله آواره شده و در کوفه غریب بودند. (12 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
زندگی گهربار این امام معصوم را در 5 سال انتهایی عمر و دوران خلافت ایشان روایت میکند. از زمانی که فرد فاسقی چون... (22 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
زمانی که یعقوب، مردمان بنی اسرائیل را به معبود یگانه عالم فرا خوانده و از پرستش خدایان سرد و سنگی انذار میدهد؛ خداوند کریم... (48 قسمت).
تعداد : 5 DVD
قيمت : 94000 تومان
توضيحات بيشتر
تجربه ای تازه و جسورانه به تهیه کنندگی علی باذل و با اجرای خداداد عزیزی، رویکردی متفاوت به پدیده فوتبال دارد. (11 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
بزرگترین رقابت استعدادیابی گروه های موسیقی ایران در ژانر پاپ و پاپ تلفیقی است. ترکیبی از رای داوران و آرای مردمی. (31 قسمت).
تعداد : 7 DVD
قيمت : 122000 تومان
توضيحات بيشتر
بزرگ ترین کشف بشریت در راه است! کسی که نمیمیرد! کسی که هیچ مدل شلیک گلوله ای او را از پا در نمی آورد! انسانی نمیر! (17 قسمت).
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
لیلی از طریق کتابی مرموز در می یابد که او و خانواده اش تاکنون در زمان و مکانهای بسیاری زیسته اند و اکنون نوبت لیلی است... (24 قسمت).
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی در می یابند که با... (13 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
ناصرالدین شاه عاشق یکی از سوگلیهای خود به اسم جیران میشود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود! (52 قسمت).
تعداد : 7 DVD
قيمت : 129000 تومان
توضيحات بيشتر
در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی... (30 قسمت).
تعداد : 5 DVD
قيمت : 118000 تومان
توضيحات بيشتر
وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. (11 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
بازیکنها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم میشوند. نقشهایی که از ابتدا جز صاحب نقش و گرداننده از نقشهای دیگران مطلع نیست...
تعداد : 12 DVD
قيمت : 193000 تومان
توضيحات بيشتر
غلام پس از آزادی از زندان به کار و زندگی خود مشغول است و به دختری به نام بیتا علاقمند شده و تلاش میکند تا بدستش بیاورد. (21 قسمت).
تعداد : 2 DVD
قيمت : 68900 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: