1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش بازی Starlink: Battle for Atlas مخصوص بازیهای Pc. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 5 DVD
قيمت : 63000 تومان
توضيحات بيشتر :

بازی Starlink: Battle for Atlas (استار: نبرد برای اطلس)

** این بازی مخصوص کامپیوتر (Pc) میباشد **

بازی Starlink: Battle for Atlas در سبک اکشن و ماجراجویی فضایی می باشد که توسط استودیوی Ubisoft Toronto ساخته شده و کمپانی یوبیسافت ناشر آن می باشد. این بازی داستان گروهی از محققان فضایی را روایت می ‌کند که باید ستاره اطلس را از دست شخصیت منفی بازی یعنی فرمانده Grax و ارتش او که ربات ‌های شرور موسوم به Forgotten Legion هستند، نجات دهند.

شما در این بازی باید تمامی اقوام مختلفی را که در سیاره‌ تان وجود دارند، با یکدیگر متحد کنید، چرا که فرمانده گرکس به دنبال غارت منابع سیاره اطلس است. بازی Starlink: Battle for Atlas عنوانی جهان باز با المان‌های نقش‌آفرینی محسوب می شود که در آن امکان شخصی‌ سازی سفینه ‌ها را نیز دارید.

در این عنوان ویژگی ‌های خلبانی و سلاح‌ های متفاوتی وجود دارند که در مواقع مختلف می توانید از آنها استفاده نمایید. سیاره اطلس دارای اکوسیستم و حیوانات وحشی مختص خود می باشد که شما در نقش شخصیت های داستان باید در دنیای عجیب و غریب گشت و گذار کنید.

در جریان گیم ‌پلی بازی Starlink: Battle for Atlas نبردهای فضایی مختلف و هیجان‌ انگیزی برای پلیرها در نظر گرفته شده که تجربه ای نسبتا جدید در سبک خود محسوب می شود. سیستم مبارزات مبتنی بر استفاده از دو سلاحی است که روی سفینه تان تعبیه شده و می ‌توان در هر لحظه، هر سلاح را با توجه به نقاط ضعف دشمنان و شرایط نبرد تغییر داد.

بازی Starlink: Battle for Atlas از نظر جلوه های بصری نیز چشم ‌نواز و زیباست و شما به سیاره ‌های مختلفی سفر می‌ کنید که هر یک از آنها ویژگی خاص خودشان را دارند. با مکانیزمهای گیم پلی نقش آفرینی بازی درگیر شوید، حالت های مختلف تیراندازی را روی سلاح های سفینه فضایی تان امتحان کرده، توانایی های خلبانان موجود در بازی را باز نمود و در نهایت با دیگر جناح ها متحد شوید.


قيمت: 63000 تومان - تعداد: 5 DVD
كلمات كليدي: بازی Starlink: Battle for Atlas, خرید بازی Starlink: Battle for Atlas, دانلود بازی Starlink: Battle for Atlas, دانلود رایگان بازی Starlink: Battle for Atlas, خرید گیم Starlink: Battle for Atlas, بازی Starlink: Battle for Atlas برای کامپیوتر, بازی Starlink: Battle for Atlas برای Pc, بازی Starlink: Battle for Atlas برای ایکس باکس, بازی Starlink: Battle for Atlas برای XBox, بازی Starlink: Battle for Atlas برای XBox 360, بازی Starlink: Battle for Atlas برای Ps1, بازی Starlink: Battle for Atlas برای Ps2, بازی Starlink: Battle for Atlas برای پلی استیشن, بازی Starlink: Battle for Atlas برای Ps3, بازی Starlink: Battle for Atlas برای همه کنسولها, Starlink: Battle for Atlas برای پلی استیشن, Starlink: Battle for Atlas برای کامپیوتر, Starlink: Battle for Atlas برای Pc, Starlink: Battle for Atlas for pc, Starlink: Battle for Atlas for computer, Starlink: Battle for Atlas for ps2, Starlink: Battle for Atlas for ps3, Starlink: Battle for Atlas for XBox, Starlink: Battle for Atlas for XBox 360, بازی نبرد برای اطلس, خرید بازی نبرد برای اطلس, دانلود بازی نبرد برای اطلس, دانلود رایگان بازی نبرد برای اطلس, خرید گیم نبرد برای اطلس, بازی نبرد برای اطلس برای کامپیوتر, بازی نبرد برای اطلس برای Pc, بازی نبرد برای اطلس برای ایکس باکس, بازی نبرد برای اطلس برای XBox, بازی نبرد برای اطلس برای XBox 360, بازی نبرد برای اطلس برای Ps1, بازی نبرد برای اطلس برای Ps2, بازی نبرد برای اطلس برای پلی استیشن, بازی نبرد برای اطلس برای Ps3, بازی نبرد برای اطلس برای همه کنسولها, نبرد برای اطلس برای پلی استیشن, نبرد برای اطلس برای کامپیوتر, نبرد برای اطلس برای Pc, نبرد برای اطلس for pc, نبرد برای اطلس for computer, نبرد برای اطلس for ps2, نبرد برای اطلس for ps3, نبرد برای اطلس for XBox, نبرد برای اطلس for XBox 360
برچسب ها: بازی Starlink: Battle for Atlas خرید بازی Starlink: Battle for Atlas دانلود بازی Starlink: Battle for Atlas دانلود رایگان بازی Starlink: Battle for Atlas خرید گیم Starlink: Battle for Atlas بازی Starlink: Battle for Atlas برای کامپیوتر بازی Starlink: Battle for Atlas برای Pc بازی Starlink: Battle for Atlas برای ایکس باکس بازی Starlink: Battle for Atlas برای XBox بازی Starlink: Battle for Atlas برای XBox 360 بازی Starlink: Battle for Atlas برای Ps1 بازی Starlink: Battle for Atlas برای Ps2 بازی Starlink: Battle for Atlas برای پلی استیشن بازی Starlink: Battle for Atlas برای Ps3 بازی Starlink: Battle for Atlas برای همه کنسولها Starlink: Battle for Atlas برای پلی استیشن Starlink: Battle for Atlas برای کامپیوتر Starlink: Battle for Atlas برای Pc Starlink: Battle for Atlas for pc Starlink: Battle for Atlas for computer Starlink: Battle for Atlas for ps2 Starlink: Battle for Atlas for ps3 Starlink: Battle for Atlas for XBox Starlink: Battle for Atlas for XBox 360 بازی نبرد برای اطلس خرید بازی نبرد برای اطلس دانلود بازی نبرد برای اطلس دانلود رایگان بازی نبرد برای اطلس خرید گیم نبرد برای اطلس بازی نبرد برای اطلس برای کامپیوتر بازی نبرد برای اطلس برای Pc بازی نبرد برای اطلس برای ایکس باکس بازی نبرد برای اطلس برای XBox بازی نبرد برای اطلس برای XBox 360 بازی نبرد برای اطلس برای Ps1 بازی نبرد برای اطلس برای Ps2 بازی نبرد برای اطلس برای پلی استیشن بازی نبرد برای اطلس برای Ps3 بازی نبرد برای اطلس برای همه کنسولها نبرد برای اطلس برای پلی استیشن نبرد برای اطلس برای کامپیوتر نبرد برای اطلس برای Pc نبرد برای اطلس for pc نبرد برای اطلس for computer نبرد برای اطلس for ps2 نبرد برای اطلس for ps3 نبرد برای اطلس for XBox نبرد برای اطلس for XBox 360
.



محصولات مرتبط

به روز شده سه بازی San Andreas, Vice City, GTA 3. تمامی بازی، از افراد گرفته تا ماشین ها، خیابان ها و...
تعداد : 3 DVD
قيمت : 52500 تومان
توضيحات بيشتر
با ماشین به هر کجا بخواهید رانندگی کنید یا میتوانید در مسابقه های مختلفی شرکت و یا یک تعقیب و گریز انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
وودی در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند. (سری 1 تا 5).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
در نقش سربازی بنام BJ هستید که در دام ارتش نازیها گرفتار شده و پس از فرار از زندان که همان قلعه ولفنشتاین است...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
محیط بازی در اروپا در جریان است. میتوانید در نگاره ای از نقشۀ اروپا با کامیون خود رانندگی و به شهرهای مختلف سفر کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
در بازی دلهره ، بازیکنان را به دنیای بیگانه و غریبی میبرد که باید کریستال های مخصوصی که خواهید دید را بازگردانید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 53500 تومان
توضيحات بيشتر
در سرزمین زیبای مکزیک سفر میکنید. مسابقات مهمی را در آنجا انجام میدهید و مناطق زیبای آن را کشف میکنید.
تعداد : 13 DVD
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
مربیگری فوتبال را شروع و تیمی قوی، تکنیکی و حرفه ای بیاموزید و راه بیاندازید تا به یک مربی کاملا حرفه ای تبدیل شوید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
مستر چیف باید دنبال هوشی مصنوعی با نام The Weapon بگردد و با یاری او بتواند کورتانا را پیدا کند تا کهکشان را نجات دهد.
تعداد : 6 DVD
قيمت : 89100 تومان
توضيحات بيشتر
بعنوان شکارچی هیولاها وارد داستان بازی میشوید تا آنها را از بین ببرید و سلاخی کنید. اما آنها قویتر شدند و کشتن آسان نیست!
تعداد : 2 DVD
قيمت : 53500 تومان
توضيحات بيشتر
شما سرگردی قوی و بسیار شجاع هستید و میتوانید سرنوشت شهر را تغییر دهید. خاطراتی که نمیتوان به آن دست پیدا کرد.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 139500 تومان
توضيحات بيشتر
دنیای آرکسیا به دست نیروهای شیطانی تهدید شده و باید بعنوان قهرمان با آنها مبارزه و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید.
تعداد : 15 DVD
قيمت : 179500 تومان
توضيحات بيشتر
گشت و گذارهای وسیع ، سوار بر اسب انجام خواهید داد. با محیط های جذاب اطراف بازی به راحتی ارتباط برقرار میکنید.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 129500 تومان
توضيحات بيشتر
با سلاحهای موجود و گلوله ها در دنیایی پر از جادو حرکت میکنید و شخصیت قهرمان داستان را در کنترل خود خواهید داشت.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
لگوها در جنگ ستارگان وارد شده و میتوانید به جای شخصیتهای معروف و محبوب مثل سوپر من، بت من، مارول و... باشید.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: