1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش بازی Batman: Arkham Asylum مخصوص بازیهای Pc. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

بازی Batman: Arkham Asylum (بتمن: تیمارستان آرخام)

** این بازی مخصوص کامپیوتر (Pc) میباشد **

 شما در نقش بتمن وظیفه دارید که نقشه‌ی جوکر را خنثی و از کارهای شوم او جلوگیری کنید. جوکر بیماری روانی در تیمارستان Arkham است. پس از گذشتن مدت کوتاهی از زندانی شدن جوکر در تیمارستان Arkham، او با کمک شخصی به نام Harley Quinn از زندان فرار و تمام زندانیان را نیز آزاد می کند و درهای تیمارستان را می بندد و بتمن و کمیسر گوردون را درون تیمارستان گرفتار می کند. 

او کنترل تیمارستان را به دست می گیرد و تهدید می کند که اگر کسی سعی کند که وارد تیمارستان شود، گاتهام را منفجر خواهد کرد. شاید بتوان گفت کمیک‌های بتمن جز برترین کمیک‌ها در بین بازی‌ها محسوب می شود که تا به اکنون نمونه‌های متعددی از آن منتشر شده است.

/home/images/uploads/7295c30e493737ea1dfc481386ec24f7.jpg

تا به اکنون بازی‌های زیادی از سری بازی‌های بتمن روانه بازار شده است که در کل نتوانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند و دلیل آن هم این است که بازی‌های این سری از فیلم‌های بتمن الهام گرفته شده است. تجربه نشان داده که بازی‌هایی که از روی فیلم ساخته می‌شوند نمی‌توانند زیاد موفق ظاهر شوند. 

اما این نسخه از سری بازی‌های Batman که تیمارستان آرخام نام دارد این حریم تقلید از روی فیلم را شکسته و توانسته با الهام از کتالب بتمن دست به ساخت اثری بزند که هنوز هم به عنوان برترین بازی‌های دنیا از آن یاد می‌شود. فردی نیست که این بازی را کرده باشد و از بازی آن لذت نبرده باشد.

/home/images/uploads/b8ea6bbb9cb58777ae884e9bc3d06cda.jpg

/home/images/uploads/9eeacba6f9a15aee2cdb85d549ca913a.jpg

بازی Batman Arkham Asylum یکی از سری بازی‌های اکشن و ماجرایی است که توسط استدیو Rocksteady Studios در سال 2009 طراحی و ساخته شد و کمپانی برادران وانر آن را منتشر کرد. سیستم نوین مبارزه بازی در کنار کمبوهای هیجان انگیز بتمن، شما را وارد گیم پلی جدیدی از این بازی می کند.

/home/images/uploads/d78a16ab0ee11277b4658c1a5818ca75.jpg

در Batman Arkham Asylum شما با معروف‌ترین دشمنان بتمن از جمله ژوکر، هارلی کوئین، پویزن آیوی و کیلِر کراک رو به رو می شوید. موسیقی متن بازی نسبت به موقعیت‌های مختلف بازی بسیار زیبا و گوش‌نواز نواخته شده و حس بازی و زندگی با زیرک‌ترین افراد و در عین حال دیوانه‌ترین افراد شهر را تجربه می‌کنید.

جایی که فقط نیرنگ و فریب حرف اول را میزند و همه به دنبال سود و منفعت خود هستند. شهری تاریک که شخصیت بتمن تنها و تنها می‌تواند به آن روشنایی ببخشد و شهری که جوکر و تمام روانی‌ها و دیوانه‌ها در ان به نوعی حکومت می‌کنند. این نسخه عنوان بازی سال هم شناخته می‌شود.

/home/images/uploads/78e51bdec3012cd043f0b2fd8a5b12a1.jpg


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 2 DVD
كلمات كليدي: بازی Batman: Arkham Asylum, خرید بازی Batman: Arkham Asylum, دانلود بازی Batman: Arkham Asylum, دانلود رایگان بازی Batman: Arkham Asylum, خرید گیم Batman: Arkham Asylum, بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر, بازی Batman: Arkham Asylum برای Pc, بازی Batman: Arkham Asylum برای ایکس باکس, بازی Batman: Arkham Asylum برای XBox, بازی Batman: Arkham Asylum برای XBox 360, بازی Batman: Arkham Asylum برای Ps1, بازی Batman: Arkham Asylum برای Ps2, بازی Batman: Arkham Asylum برای پلی استیشن, بازی Batman: Arkham Asylum برای Ps3, بازی Batman: Arkham Asylum برای همه کنسولها, Batman: Arkham Asylum برای پلی استیشن, Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر, Batman: Arkham Asylum برای Pc, Batman: Arkham Asylum for pc, Batman: Arkham Asylum for computer, Batman: Arkham Asylum for ps2, Batman: Arkham Asylum for ps3, Batman: Arkham Asylum for XBox, Batman: Arkham Asylum for XBox 360, بازی بتمن: تیمارستان آرخام, خرید بازی بتمن: تیمارستان آرخام, دانلود بازی بتمن: تیمارستان آرخام, دانلود رایگان بازی بتمن: تیمارستان آرخام, خرید گیم بتمن: تیمارستان آرخام, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای کامپیوتر, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Pc, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای ایکس باکس, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای XBox, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای XBox 360, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Ps1, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Ps2, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای پلی استیشن, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Ps3, بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای همه کنسولها, بتمن: تیمارستان آرخام برای پلی استیشن, بتمن: تیمارستان آرخام برای کامپیوتر, بتمن: تیمارستان آرخام برای Pc, بتمن: تیمارستان آرخام for pc, بتمن: تیمارستان آرخام for computer, بتمن: تیمارستان آرخام for ps2, بتمن: تیمارستان آرخام for ps3, بتمن: تیمارستان آرخام for XBox, بتمن: تیمارستان آرخام for XBox 360
برچسب ها: بازی Batman: Arkham Asylum خرید بازی Batman: Arkham Asylum دانلود بازی Batman: Arkham Asylum دانلود رایگان بازی Batman: Arkham Asylum خرید گیم Batman: Arkham Asylum بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر بازی Batman: Arkham Asylum برای Pc بازی Batman: Arkham Asylum برای ایکس باکس بازی Batman: Arkham Asylum برای XBox بازی Batman: Arkham Asylum برای XBox 360 بازی Batman: Arkham Asylum برای Ps1 بازی Batman: Arkham Asylum برای Ps2 بازی Batman: Arkham Asylum برای پلی استیشن بازی Batman: Arkham Asylum برای Ps3 بازی Batman: Arkham Asylum برای همه کنسولها Batman: Arkham Asylum برای پلی استیشن Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر Batman: Arkham Asylum برای Pc Batman: Arkham Asylum for pc Batman: Arkham Asylum for computer Batman: Arkham Asylum for ps2 Batman: Arkham Asylum for ps3 Batman: Arkham Asylum for XBox Batman: Arkham Asylum for XBox 360 بازی بتمن: تیمارستان آرخام خرید بازی بتمن: تیمارستان آرخام دانلود بازی بتمن: تیمارستان آرخام دانلود رایگان بازی بتمن: تیمارستان آرخام خرید گیم بتمن: تیمارستان آرخام بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای کامپیوتر بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Pc بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای ایکس باکس بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای XBox بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای XBox 360 بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Ps1 بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Ps2 بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای پلی استیشن بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای Ps3 بازی بتمن: تیمارستان آرخام برای همه کنسولها بتمن: تیمارستان آرخام برای پلی استیشن بتمن: تیمارستان آرخام برای کامپیوتر بتمن: تیمارستان آرخام برای Pc بتمن: تیمارستان آرخام for pc بتمن: تیمارستان آرخام for computer بتمن: تیمارستان آرخام for ps2 بتمن: تیمارستان آرخام for ps3 بتمن: تیمارستان آرخام for XBox بتمن: تیمارستان آرخام for XBox 360
.



محصولات مرتبط

به روز شده سه بازی San Andreas, Vice City, GTA 3. تمامی بازی، از افراد گرفته تا ماشین ها، خیابان ها و...
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
با ماشین به هر کجا بخواهید رانندگی کنید یا میتوانید در مسابقه های مختلفی شرکت و یا یک تعقیب و گریز انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
وودی در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند. (سری 1 تا 5).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در نقش سربازی بنام BJ هستید که در دام ارتش نازیها گرفتار شده و پس از فرار از زندان که همان قلعه ولفنشتاین است...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
محیط بازی در اروپا در جریان است. میتوانید در نگاره ای از نقشۀ اروپا با کامیون خود رانندگی و به شهرهای مختلف سفر کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در بازی دلهره ، بازیکنان را به دنیای بیگانه و غریبی میبرد که باید کریستال های مخصوصی که خواهید دید را بازگردانید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 63500 تومان
توضيحات بيشتر
در سرزمین زیبای مکزیک سفر میکنید. مسابقات مهمی را در آنجا انجام میدهید و مناطق زیبای آن را کشف میکنید.
تعداد : 13 DVD
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
مربیگری فوتبال را شروع و تیمی قوی، تکنیکی و حرفه ای بیاموزید و راه بیاندازید تا به یک مربی کاملا حرفه ای تبدیل شوید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مستر چیف باید دنبال هوشی مصنوعی با نام The Weapon بگردد و با یاری او بتواند کورتانا را پیدا کند تا کهکشان را نجات دهد.
تعداد : 6 DVD
قيمت : 89100 تومان
توضيحات بيشتر
بعنوان شکارچی هیولاها وارد داستان بازی میشوید تا آنها را از بین ببرید و سلاخی کنید. اما آنها قویتر شدند و کشتن آسان نیست!
تعداد : 2 DVD
قيمت : 63500 تومان
توضيحات بيشتر
شما سرگردی قوی و بسیار شجاع هستید و میتوانید سرنوشت شهر را تغییر دهید. خاطراتی که نمیتوان به آن دست پیدا کرد.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 139500 تومان
توضيحات بيشتر
دنیای آرکسیا به دست نیروهای شیطانی تهدید شده و باید بعنوان قهرمان با آنها مبارزه و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید.
تعداد : 15 DVD
قيمت : 179500 تومان
توضيحات بيشتر
گشت و گذارهای وسیع ، سوار بر اسب انجام خواهید داد. با محیط های جذاب اطراف بازی به راحتی ارتباط برقرار میکنید.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 129500 تومان
توضيحات بيشتر
با سلاحهای موجود و گلوله ها در دنیایی پر از جادو حرکت میکنید و شخصیت قهرمان داستان را در کنترل خود خواهید داشت.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
لگوها در جنگ ستارگان وارد شده و میتوانید به جای شخصیتهای معروف و محبوب مثل سوپر من، بت من، مارول و... باشید.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: