1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش بازی Street Fighter X Tekken مخصوص بازیهای XBox 360. بازیهای روز را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

بازی Street Fighter X Tekken  (دعوای خیابانی در مقابل تکن)

** این بازی مخصوص ایکس باکس 360 (XBox 360) میباشد **

دعوای خیابانی در مقابل تکن یک بازی اکشن، مبارزه ای و به صورت دید از رو به رو و دو بعدی می باشد که توسط شرکت های Dimps و Capcom توسعه یافته و به وسیله Capcom در مارس 2012 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

در این بازی قهرمانان دنیای بازی های Street Fighter در مقابل قهرمانان بازی های Tekken برای مبارزه ای نفس گیر قرار می گیرند. شخصیت‌های قابل انتخاب زیادی در بازی حضور دارند. بازی دارای 5 شخصیت مهمان نیز است که شامل "کول مک‌گریت" از مجموعه بازی بدنام، "تورو" شخصیت ساختگی شرکت سونی و رقیب او "کورو". "پک-من" که نقش موکوجین در تکن را ایفا می‌کند و "مگامن".

برای هر کدام از بازی ها 22 شخصیت در نظر گرفته شده است. برخی از شخصیت های بازی Street Fighter از قبیل ریئو، کن، چون-لی، گایل و ... در بازی حضور دارند. از شخصیت های بازی Tekken نیز می توان کازویا، نینا ویلیامز، آسوکا کازاما، مارداک و ... را نام برد.

در بازی باید هر یک از شخصیت های بازی را انتخاب نموده و به صورت مبارزه تن به تن وارد مبارزات شوید و حریف خود را با فنون منحصر به فرد و مخصوص به خود شکست دهید.  در بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم گیری طراحی و ساخته شده است و شما را مجذوب خود خواهد کرد و ساعت ها باعث سرگرمی شما و دوستانتان خواهد شد. 


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 DVD9
كلمات كليدي: بازی Street Fighter X Tekken, خرید بازی Street Fighter X Tekken, دانلود بازی Street Fighter X Tekken, دانلود رایگان بازی Street Fighter X Tekken, خرید گیم Street Fighter X Tekken, بازی Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر, بازی Street Fighter X Tekken برای Pc, بازی Street Fighter X Tekken برای ایکس باکس, بازی Street Fighter X Tekken برای XBox, بازی Street Fighter X Tekken برای XBox 360, بازی Street Fighter X Tekken برای Ps1, بازی Street Fighter X Tekken برای Ps2, بازی Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن, بازی Street Fighter X Tekken برای Ps3, بازی Street Fighter X Tekken برای همه کنسولها, Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن, Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر, Street Fighter X Tekken برای Pc, Street Fighter X Tekken for pc, Street Fighter X Tekken for computer, Street Fighter X Tekken for ps2, Street Fighter X Tekken for ps3, Street Fighter X Tekken for XBox, Street Fighter X Tekken for XBox 360, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن, خرید بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن, دانلود بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن, دانلود رایگان بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن, خرید گیم دعوای خیابانی در مقابل تکن, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای کامپیوتر, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Pc, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای ایکس باکس, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای XBox, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای XBox 360, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Ps1, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Ps2, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای پلی استیشن, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Ps3, بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای همه کنسولها, دعوای خیابانی در مقابل تکن برای پلی استیشن, دعوای خیابانی در مقابل تکن برای کامپیوتر, دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Pc, دعوای خیابانی در مقابل تکن for pc, دعوای خیابانی در مقابل تکن for computer, دعوای خیابانی در مقابل تکن for ps2, دعوای خیابانی در مقابل تکن for ps3, دعوای خیابانی در مقابل تکن for XBox, دعوای خیابانی در مقابل تکن for XBox 360
برچسب ها: بازی Street Fighter X Tekken خرید بازی Street Fighter X Tekken دانلود بازی Street Fighter X Tekken دانلود رایگان بازی Street Fighter X Tekken خرید گیم Street Fighter X Tekken بازی Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر بازی Street Fighter X Tekken برای Pc بازی Street Fighter X Tekken برای ایکس باکس بازی Street Fighter X Tekken برای XBox بازی Street Fighter X Tekken برای XBox 360 بازی Street Fighter X Tekken برای Ps1 بازی Street Fighter X Tekken برای Ps2 بازی Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن بازی Street Fighter X Tekken برای Ps3 بازی Street Fighter X Tekken برای همه کنسولها Street Fighter X Tekken برای پلی استیشن Street Fighter X Tekken برای کامپیوتر Street Fighter X Tekken برای Pc Street Fighter X Tekken for pc Street Fighter X Tekken for computer Street Fighter X Tekken for ps2 Street Fighter X Tekken for ps3 Street Fighter X Tekken for XBox Street Fighter X Tekken for XBox 360 بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن خرید بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن دانلود بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن دانلود رایگان بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن خرید گیم دعوای خیابانی در مقابل تکن بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای کامپیوتر بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Pc بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای ایکس باکس بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای XBox بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای XBox 360 بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Ps1 بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Ps2 بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای پلی استیشن بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Ps3 بازی دعوای خیابانی در مقابل تکن برای همه کنسولها دعوای خیابانی در مقابل تکن برای پلی استیشن دعوای خیابانی در مقابل تکن برای کامپیوتر دعوای خیابانی در مقابل تکن برای Pc دعوای خیابانی در مقابل تکن for pc دعوای خیابانی در مقابل تکن for computer دعوای خیابانی در مقابل تکن for ps2 دعوای خیابانی در مقابل تکن for ps3 دعوای خیابانی در مقابل تکن for XBox دعوای خیابانی در مقابل تکن for XBox 360
.



محصولات مرتبط

در این بازی شما انواع مسابقات و امتیازگیری های متفاوت را در مرحله های بازی تجربه خواهید کرد و بسیار لذت خواهید برد.
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
انسانها در کنار گونه ای از موجودات فضایی بنام Vorus، با آرامش زندگی میکنند تا اینکه یک منبع انرژی قدرتمند کشف میشود!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
بازی در برزیل و در سائو پائولو اتفاق میافتد در حالیکه مکس از لحاظ روحی بسیار شکسته شده و به نوشیدن الکل پناه آورده!
تعداد : 4 DVD
قيمت : 95000 تومان
توضيحات بيشتر
بیشتر بازی در منطقه ایران و عراق رخ میدهد، سایر مکانها شامل مرز ایران و آذربایجان، پاریس و شهر نیویورک است.
تعداد : 2 DVD9 - DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
داستان بازی شما را به شهر خوارز میبرد و شاهد شورش ژنرال اونتیوروس هستیم. شما در سوی دیگر بعنوان فرماندهان...
تعداد : 1 DVD9 - DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
بعد از سالها استراحت در تابوتش در شهری مدرن دوباره احیا شده و هرچند از لحاظ بدنی ضعیف و کاملاً سردرگم است...
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
این نسخه بنام 2021 پیش روی شماست، نسخه‌ ویرایش شده‌ ای است که با کیتهای بروز رسانی شده عرضه گردیده است.
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در این بازی همانند نسخه ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میتوانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه زیباترین...
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی Crash: Mind over Mutant مخصوص XBox 360. بازیهای روز را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 67900 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی Kinect: Disneyland Adventures مخصوص XBox 360. بازیهای روز را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی Disney Infinity مخصوص بازیهای XBox 360. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی Samurai Warriors مخصوص XBox. بازیهای روز و مهیج دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 66850 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی Samurai Warriors 2 مخصوص XBox 360. بازیهای روز و مهیج دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 67900 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی R.U.S.E مخصوص بازیهای XBox 360. بازیهای روز و مهیج دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فروش بازی The Gunstringer مخصوص بازیهای XBox 360. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD9
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: