1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش بازی Gears 5 مخصوص بازیهای کامپیوتری. بازیهای مهیج و روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 9 DVD
قيمت : 86600 تومان
توضيحات بيشتر :

بازی Gears 5 (چرخ دنده 5)

** این بازی مخصوص کامپیوتر (Pc) میباشد **

بعد از آنکه Kait Diaz یا همین کیتی خودمانی ما شروع به دیدن یک سری رؤیاها از گروه خبیث The Sawrm کرد، به‌یک‌باره سؤال‌های زیادی برای او ایجاد شد و تازه بعد از پیوستن به OCG بود که فهمید مدال افتخار زیبایش نیز در حال تغییر است و مدام احساسات عجیب‌وغریبی را می‌چشد.

همین بود که باعث شد سرنوشت مادرش را بفهمد و حالا راز مهیبی برای دوستانش برملا شده بود. Kait بالاخره احساسات زنانه‌اش شکفت و اشک‌بار ما را در انتظار نسخه بعدی بازی گذاشت. استودیو The Coalition بالاخره یخ ماجرا را شکست و بازی Gears 5 را به بازار عرضه کرد و بالاخره می‌توانیم آخر ماجرا را مشاهده کنیم. Kait Diza در آخر به راز مهیبی دست می‌یابد و بالاخره دشمن اصلی بشریت را پیدا می‌کند.

Kait با آن قیافه جدی و جذابش به شخصیت اصلی بازی Gears 5 تبدیل‌شده است و بعد از اتفاقات بازی Gears of War 4 دربه‌در دنبال واقعیت خانواده‌اش می‌گردد و می‌خواهد ببیند که آیا واقعاً او ارتباطی با دشمن ضد بشری بازی به نام The Swarm دارد یا خیر. Kait و همکارانش برای متقاعد کردن دو یار قدیمی به روستایی می‌روند و متأسفانه جواب نه از طرف آن‌ها دریافت می‌کند و تازه اینجا Swarm نیز از ناکجاآباد پیدایش می‌شود.

و می‌خواهد روستا را با خاک یکسان کند. JD به همراه نیروهای OCG از راه می‌رسند. کیت دچار رؤیاهای عجیبی شده است و دیگر نمی‌تواند آن‌ها را تحمل کند، در آخر او همه‌چیز را کف دست دوستانش می‌گذارد و برای فهمیدن علل ایجاد این حوادث عجیب به آزمایشگاهی دوردست می‌رود. آنجاست که همه‌چیز برملا می‌شود و تازه می‌فهمد که او قرار است ملکه بعدی Locust ها شود. او خودش دشمن اصلی بشریت است!

سری بازی Gears of War همیشه به آن کاورگرفتن هایش مشهور بوده است و این بار نیز باید آن‌قدر کاور بگیرید تاجانتان درآید. البته این دفعه یک ربات نیز رفیق راهتان است و برای شما غنائم جنگی جمع‌آوری می‌کند و بالاخره نوکر خوبی است. استودیو این بار از دنیایی بزرگ و شبه جهان باز استفاده کرده است و به قول خودشان از بازی God of War الهام گرفته‌اند.

شخصیت‌ها هرکدام توانایی‌های عجیبی دارند و یکی از آن‌ها که حتماً عاشقش خواهید شد، توانایی تغییر ذهن دشمن توسط Kait است که دو نفر را علیه هم می‌کند و به‌یک‌باره دشمن جد در جد یک می‌شوند و خدا را شکر برای لحظه‌ای خیالتان را از رگبار مهیب دشمن راحت خواهد کرد. لذت تجربه بازی همراه چند نفر از دوستان و در حالت Co-Op فوق‌العاده است و به‌یک‌باره متوجه خواهید شد که هنگام سوتی دادن اعضای تیم، چه قدرتی در داد زدن دارید!


قيمت: 86600 تومان - تعداد: 9 DVD
كلمات كليدي: بازی Gears 5, خرید بازی Gears 5, دانلود بازی Gears 5, دانلود رایگان بازی Gears 5, خرید گیم Gears 5, بازی Gears 5 برای کامپیوتر, بازی Gears 5 برای Pc, بازی Gears 5 برای ایکس باکس, بازی Gears 5 برای XBox, بازی Gears 5 برای XBox 360, بازی Gears 5 برای Ps1, بازی Gears 5 برای Ps2, بازی Gears 5 برای پلی استیشن, بازی Gears 5 برای Ps3, بازی Gears 5 برای همه کنسولها, Gears 5 برای پلی استیشن, Gears 5 برای کامپیوتر, Gears 5 برای Pc, Gears 5 for pc, Gears 5 for computer, Gears 5 for ps2, Gears 5 for ps3, Gears 5 for XBox, Gears 5 for XBox 360, بازی چرخ دنده 5, خرید بازی چرخ دنده 5, دانلود بازی چرخ دنده 5, دانلود رایگان بازی چرخ دنده 5, خرید گیم چرخ دنده 5, بازی چرخ دنده 5 برای کامپیوتر, بازی چرخ دنده 5 برای Pc, بازی چرخ دنده 5 برای ایکس باکس, بازی چرخ دنده 5 برای XBox, بازی چرخ دنده 5 برای XBox 360, بازی چرخ دنده 5 برای Ps1, بازی چرخ دنده 5 برای Ps2, بازی چرخ دنده 5 برای پلی استیشن, بازی چرخ دنده 5 برای Ps3, بازی چرخ دنده 5 برای همه کنسولها, چرخ دنده 5 برای پلی استیشن, چرخ دنده 5 برای کامپیوتر, چرخ دنده 5 برای Pc, چرخ دنده 5 for pc, چرخ دنده 5 for computer, چرخ دنده 5 for ps2, چرخ دنده 5 for ps3, چرخ دنده 5 for XBox, چرخ دنده 5 for XBox 360
برچسب ها: بازی Gears 5 خرید بازی Gears 5 دانلود بازی Gears 5 دانلود رایگان بازی Gears 5 خرید گیم Gears 5 بازی Gears 5 برای کامپیوتر بازی Gears 5 برای Pc بازی Gears 5 برای ایکس باکس بازی Gears 5 برای XBox بازی Gears 5 برای XBox 360 بازی Gears 5 برای Ps1 بازی Gears 5 برای Ps2 بازی Gears 5 برای پلی استیشن بازی Gears 5 برای Ps3 بازی Gears 5 برای همه کنسولها Gears 5 برای پلی استیشن Gears 5 برای کامپیوتر Gears 5 برای Pc Gears 5 for pc Gears 5 for computer Gears 5 for ps2 Gears 5 for ps3 Gears 5 for XBox Gears 5 for XBox 360 بازی چرخ دنده 5 خرید بازی چرخ دنده 5 دانلود بازی چرخ دنده 5 دانلود رایگان بازی چرخ دنده 5 خرید گیم چرخ دنده 5 بازی چرخ دنده 5 برای کامپیوتر بازی چرخ دنده 5 برای Pc بازی چرخ دنده 5 برای ایکس باکس بازی چرخ دنده 5 برای XBox بازی چرخ دنده 5 برای XBox 360 بازی چرخ دنده 5 برای Ps1 بازی چرخ دنده 5 برای Ps2 بازی چرخ دنده 5 برای پلی استیشن بازی چرخ دنده 5 برای Ps3 بازی چرخ دنده 5 برای همه کنسولها چرخ دنده 5 برای پلی استیشن چرخ دنده 5 برای کامپیوتر چرخ دنده 5 برای Pc چرخ دنده 5 for pc چرخ دنده 5 for computer چرخ دنده 5 for ps2 چرخ دنده 5 for ps3 چرخ دنده 5 for XBox چرخ دنده 5 for XBox 360
.



محصولات مرتبط

به روز شده سه بازی San Andreas, Vice City, GTA 3. تمامی بازی، از افراد گرفته تا ماشین ها، خیابان ها و...
تعداد : 3 DVD
قيمت : 52500 تومان
توضيحات بيشتر
با ماشین به هر کجا بخواهید رانندگی کنید یا میتوانید در مسابقه های مختلفی شرکت و یا یک تعقیب و گریز انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
وودی در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند. (سری 1 تا 5).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
در نقش سربازی بنام BJ هستید که در دام ارتش نازیها گرفتار شده و پس از فرار از زندان که همان قلعه ولفنشتاین است...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
محیط بازی در اروپا در جریان است. میتوانید در نگاره ای از نقشۀ اروپا با کامیون خود رانندگی و به شهرهای مختلف سفر کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
در بازی دلهره ، بازیکنان را به دنیای بیگانه و غریبی میبرد که باید کریستال های مخصوصی که خواهید دید را بازگردانید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 53500 تومان
توضيحات بيشتر
در سرزمین زیبای مکزیک سفر میکنید. مسابقات مهمی را در آنجا انجام میدهید و مناطق زیبای آن را کشف میکنید.
تعداد : 13 DVD
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
مربیگری فوتبال را شروع و تیمی قوی، تکنیکی و حرفه ای بیاموزید و راه بیاندازید تا به یک مربی کاملا حرفه ای تبدیل شوید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 46100 تومان
توضيحات بيشتر
مستر چیف باید دنبال هوشی مصنوعی با نام The Weapon بگردد و با یاری او بتواند کورتانا را پیدا کند تا کهکشان را نجات دهد.
تعداد : 6 DVD
قيمت : 89100 تومان
توضيحات بيشتر
بعنوان شکارچی هیولاها وارد داستان بازی میشوید تا آنها را از بین ببرید و سلاخی کنید. اما آنها قویتر شدند و کشتن آسان نیست!
تعداد : 2 DVD
قيمت : 53500 تومان
توضيحات بيشتر
شما سرگردی قوی و بسیار شجاع هستید و میتوانید سرنوشت شهر را تغییر دهید. خاطراتی که نمیتوان به آن دست پیدا کرد.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 139500 تومان
توضيحات بيشتر
دنیای آرکسیا به دست نیروهای شیطانی تهدید شده و باید بعنوان قهرمان با آنها مبارزه و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید.
تعداد : 15 DVD
قيمت : 179500 تومان
توضيحات بيشتر
گشت و گذارهای وسیع ، سوار بر اسب انجام خواهید داد. با محیط های جذاب اطراف بازی به راحتی ارتباط برقرار میکنید.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 129500 تومان
توضيحات بيشتر
با سلاحهای موجود و گلوله ها در دنیایی پر از جادو حرکت میکنید و شخصیت قهرمان داستان را در کنترل خود خواهید داشت.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
لگوها در جنگ ستارگان وارد شده و میتوانید به جای شخصیتهای معروف و محبوب مثل سوپر من، بت من، مارول و... باشید.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: