1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودکان. نحوه آموزش کامل حروف الفبا از راه سرگرمی و بازی، موزیک، کارتون، تئاتر به کودکان.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودک

نحوه آموزش حروف الفبا از راه بازی، موزیک، کارتون، تئاتر به کودکان

مجموعه عالی مخصوص آموزش سریع الفبا به کودکان

آموزش الفبا به کودکان از طریق بازی، موزیک، کارتون، تئاتر میتواند هم باعث سرگرمی کودکان شود و هم موجب تقویت الفبای آنها شود.

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

اگر فرزند شما در سال های اول و دوم ابتدایی در یادگیری حروف الفبا و دروس انگلیسی دچار مشکل شد، باید از راه و روش هایی استفاده کنید که بتواند او را در این زمینه تقویت کنید. البته بهتر است همه خانواده ها در حد توانایی خود قبل از ورود کودکان به مدرسه، یک سری از نکات آموزشی، در مورد یادگیری حروف الفبا را به کودکان بیاموزند.

در این بخش از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین شما را با شیوه های مناسب در زمینه آموزش حروف الفبا به کودکان سال های اول و دوم دبستان آشنا می کنیم. یکی از راه های خوب برای تقویت درسی کودکان مقطع ابتدایی، بازی با حروف الفباست که البته اصولی دارد که خواهید خواند.

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD خانگی و کامپیوتر

البته قبل از ورود به مدرسه در کودکستان ها و پیش دبستان ، بسیاری از مطالب آموزشی را به کمک بازی های متنوع به کودکان می آموزند ، و بهتر است به دنباله کار کودکستان ها ، آموزش لازم از طریق بازی و فعالیت های اجتماعی دیگردر دبستان ها دنبال شود تا کودک به وسیله بازی ، علاوه بر ارضای حس کنجکاوی با بازی های علمی عملی، شادابی و طراوت خود را حفظ کند.

سعی کنید به کودکتان قبل از رفتن به دبستانی بیاموزید که حروف بزرگ الفبا را از حروف کوچک پیدا کند و صدای همه حروف ها را بشناسد و حتی بعضی از کلمات را بنویسد.


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 DVD
كلمات كليدي: آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان, حروف الفبای انگلیسی کودکان, الفبای انگلیسی کودکان, انگلیسی کودکان, آموزش حروف الفبای انگلیسی, حروف الفبای انگلیسی, آموزش الفبای انگلیسی, آموزش حروف انگلیسی, آموزش حروف انگلیسی کودکان, آموزش سریع الفبای انگلیسی به کودکان, آموزش سریع الفبای انگلیسی, آموزش سریع الفبا, آموزش حروف الفبای خارجی کودکان, حروف الفبای خارجی کودکان, الفبای خارجی کودکان, خارجی کودکان, آموزش حروف الفبای خارجی, حروف الفبای خارجی, آموزش الفبای خارجی, آموزش حروف خارجی, آموزش حروف خارجی کودکان, آموزش سریع الفبای خارجی به کودکان, آموزش سریع الفبای خارجی, آموزش حروف الفبای انگلیسی بچه ها, حروف الفبای انگلیسی بچه ها, الفبای انگلیسی بچه ها, انگلیسی بچه ها, آموزش حروف انگلیسی بچه ها, آموزش سریع الفبای انگلیسی به بچه ها, آموزش کامل الفبا, به کودکان الفبا را بیاموزیم, چگونه به کودکان الفبا را بیاموزیم؟, یادگیری الفبا به کودکان, چگونه به کودکان الفبای انگلیسی را بیاموزیم؟, یادگیری الفبای انگلیسی به کودکان, به بچه ها الفبا را بیاموزیم, چگونه به بچه ها الفبا را بیاموزیم؟, یادگیری الفبا به بچه ها, چگونه به بچه ها الفبای انگلیسی را بیاموزیم؟, یادگیری الفبای انگلیسی به بچه ها
برچسب ها: آموزش حروف الفبای انگلیسی کودکان حروف الفبای انگلیسی کودکان الفبای انگلیسی کودکان انگلیسی کودکان آموزش حروف الفبای انگلیسی حروف الفبای انگلیسی آموزش الفبای انگلیسی آموزش حروف انگلیسی آموزش حروف انگلیسی کودکان آموزش سریع الفبای انگلیسی به کودکان آموزش سریع الفبای انگلیسی آموزش سریع الفبا آموزش حروف الفبای خارجی کودکان حروف الفبای خارجی کودکان الفبای خارجی کودکان خارجی کودکان آموزش حروف الفبای خارجی حروف الفبای خارجی آموزش الفبای خارجی آموزش حروف خارجی آموزش حروف خارجی کودکان آموزش سریع الفبای خارجی به کودکان آموزش سریع الفبای خارجی آموزش حروف الفبای انگلیسی بچه ها حروف الفبای انگلیسی بچه ها الفبای انگلیسی بچه ها انگلیسی بچه ها آموزش حروف انگلیسی بچه ها آموزش سریع الفبای انگلیسی به بچه ها آموزش کامل الفبا به کودکان الفبا را بیاموزیم چگونه به کودکان الفبا را بیاموزیم؟ یادگیری الفبا به کودکان چگونه به کودکان الفبای انگلیسی را بیاموزیم؟ یادگیری الفبای انگلیسی به کودکان به بچه ها الفبا را بیاموزیم چگونه به بچه ها الفبا را بیاموزیم؟ یادگیری الفبا به بچه ها چگونه به بچه ها الفبای انگلیسی را بیاموزیم؟ یادگیری الفبای انگلیسی به بچه ها
.



محصولات مرتبط

مجموعه ای با شعر، آهنگ، کارتون و بازی. همچنین هر یک از اشکال و اعداد ریاضی دارای یک شخصیت کارتونی جذاب است.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش حروف الفبای انگلیسی به کودکان. نحوه آموزش کامل حروف الفبا از راه سرگرمی و بازی، موزیک، کارتون، تئاتر به کودکان.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
نحوه آموزش حروف الفبا از راه بازی، موزیک، کارتون، تئاتر به کودکان. مجموعه عالی مخصوص آموزش سریع الفبا به کودکان.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کامل معرفی حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و صدای حروف توسط اشیا و کودکان. برای سنین 2 تا 5 سال.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در این مجموعه کودکان الفبای زبان انگلیسی، کلمات و واژه های کاربردی و نام اشیاء، رنگ ها، حیوانات و... را می آموزند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: