1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
مجموعه بسیار کامل راجع به حیات و ساختار زندگی دایناسورها که با شبیه سازی ، زندگی این موجودات به نمایش در آمده.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 68850 تومان
توضيحات بيشتر :

مستند همگام با دایناسورها - Walking With Dinosaurs

دایناسورها را می توان به دو گروه اصلی و بزرگ تقسیم کرد:

دایناسورهای گیاهخوار (Herbivores Dinosaur):
دایناسورهای گیاه خوار از جمله بزرگترین حیوانات بودند که تا کنون بر روی زمین زندگی کرده اند و برای حفاظت از خود در مقابل حیوانات شکاری به جثه بزرگ خود و بدن مسلح خود متکی بودند. آنها بیشتر اوقات روز را به چریدن بر روی گیاهان می‌گذراندند. براکیوزاروس عظیم‌الجثه ۲۵ متر طول و ۷۶ تن وزن داشت . گردن بلندش او رادر  رسیدن به رستنی‌هایی که برای دیگر دایناسورها خیلی بلند بودند یاری می‌کرد.

کالا را درب منزل تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنيد

دو دی وی دی ||| 4750 تومان

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات

دایناسورهای گوشتخوار (Carnivores Dinosaur):
این دایناسورها بر روی دو پای عقبی خود حرکت می‌کردند. برخی نظیر تری نازا روس بدنی سنگین و پاهای قدرتمندی داشتند. آنها ازچنگالها و دندانهای تیز برای کشتن دایناسورهای گیاه خوار استفاده می‌کردند. بعضی دایناسورها نظیر دینونی چوس کوچکتر ، سبکتر و سریعتر بودند. آنها دایناسورهای گیاهخوار ،پستانداران وحشرات را می‌خوردند. این شکارچیان چابک برای غلبه بر شکارخود به صورت گروهی شکار می‌کردند . دینونی چوس دارای پنجه‌ها و چنگالهای بهم پیچیده‌ای بود که طی شکار برای دریدن ۹طعمه به سمت جلو به حرکت در می‌آمد.

برترین مستند در زمینه  دایناسورها و دوران ژوراسیک که تا کنون تولید شده ،این مجموعه در مدت چندین سال توسط  Andrew Wilks و همراهانش ساخته شده است، گوینده این مجموعه  Kenneth Branagh و آهنگ ساز آن  Ben Bartlett می باشد.در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را از خواهید دید که شما را در جای خود میخکوب می کنند، گویی که شما در دوران دایناسورها به سر می برید!

مجموعه مستند حاضر ، یک مجموعه کامل راجع به حیات و ساختار زندگی دایناسورها می باشد که با شبیه سازی زندگی این موجودات دوران کهن به بهترین شکل ما را به زمان آنها خواهد برد ؛ این مجموعه از قسمتهای مختلفی تشکیل یافته است:

- خون تازه (New Blood)

- دریای بی رحم (Cruel Sea)

- غولهای آسمان (Giant Of The Skies)

- روح جنگلهای یخی (Spirits Of The Ice Forest)

- مرگ یک سلسله (Death Of The Dynasty)

- مراحل ساخت و پشت صحنه

- و مجموعه مستندی تحت عنوان ویژه برنامه دایناسورها

کالا را درب منزل تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنيد

دو دی وی دی ||| 4750 تومان

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات

حال به معرفی برخی از دایناسورهای موجود در این مجموعه مستند می پردازیم:

ALLOSAURUS (AL-oh-SAW-us):
یکی از گوشتخواران دوره ژوراسیک بود ، که روی دو پای عضلانی که داشت می دوید ، و از گیاهخواران بزرگ و یا گیاهان گوشتخوار کوچکتر تغذیه می کرد. دستان کوتاه و در عین حال فوق العاده قوی داشت که در هر دست چنگالهایی با بیش از ۲۵ سانتی متر طول موجود بود که گرفتن طعمه را برای او بسیار راحت می کرد، همچنین این دایناسور آرواره بسیار قدرتمندی داشت که بیش از ۷۰ دندان تیز ۸ سانتی متری و مفصل متحرک و کشسان فک و شکل جمجمه به او کمک می کرد تا فضای دهانی بسیار زیادی برای گرفتن طعمه داشته باشد.

کالا را درب منزل تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنيد

دو دی وی دی ||| 4750 تومان

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات

ANKYLOSAURUS(AN-KIH-loh-SAW-us):
آخرین و بزرگترین دایناسور زره پوش بود که به وسیله زره که شامل پوست استخوانی ضخیم و شاخکهای زیادی بود خود را از حیوانات گوشتخوار حفظ می کرد.او جمجمه بسیار ضخیمی داشت همراه یک جفت شاخ تیز که در پشت سرش قرار داشتند ، این جانور از حس بویایی بسیار قوی برخوردار بود و از دمش به مانند شمشیر در دفاع از خود استفاده می کرد.

BRACHIOSAURUS (BRACK-ee-ohSAW-us):
بزرگترین و سنگین ترین و در میان دایناسورها کمهوشترین در تمام تاریخ بود! نکته جالب در مورد این دایناسور این است که نمی توانست به مدت طولانی گردن خود را بالا نگه دارد شاید به این خاطر که قلب او نمی توانست به نقاط دور خون رسانی کند .گیاهخوار بود و قدرت بویایی بسیار قوی داشت . برای دفاع از خود دیگران را له می کرد!زمان زیادی را در آب می گذراند ولی نمی توانست مسافت زیادی را در آب طی نماید.

LILIENSTERNUS (LIL-ee-en-STUR-nus):
یک شکارچی فعال بود ، چابک و سریع مثل یک گوزن ، روی دو پای خود می دوید .دم درازش او را در حفظ تعادل یاری می کرد یکی از زبده ترین گوشتخواران زمان خود بود .دندانهای تیزی داشت ، همچنین جمجمه ، تاج و پوزه این نوع از دایناسورها آنها را برای ترساندن انواع دیگر و یا جذب جفت از بقیه متمایز می کرد.

کالا را درب منزل تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنيد

دو دی وی دی ||| 4750 تومان

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات

ORNITHOCHEIRUS (OR-nith-oh-KEER-us):
یکی از بزرگترین مخلوقات پرنده در تمام اعصار بود سر بزرگ و سنگینی داشت که متناسب با بدن و جثه درازش بود . آرواره اش دندانهای تیز و بلندی داشت که او را در گرفتن حیوانات لغزنده کمک می کرد.

PLATEOSAURUS(PLAT-ee-o-SAW-us):
اولین و معروفترین موجودات غول پیکر گیاهخوار بود که احتمالا به صورت گروهی سفر می کردند ، او می توانست روی چهار پا حرکت کند و یا اینکه روی دو پا بایستد!ساختار بدنی او شرایط مناسبی را برای زندگی در مراتع و جاهای بلند به وجود آورده بود او پنجه بزرگ و انگشتان کوچکی داشت که برای دفاع در برابر دشمن از آنها استفاده می کرد.

STEGOSAURUS(STEG-oh-SAW-us):
او در حدود ۹ متر طول و بیش از ۴ متر ارتفاع داشت ، گیاهخوار بود و به وسیله سپری که در پشت داشت به سادگی قابل شناسایی است . او دشمنان را با استفاده از دم بلندش دور می کرد .نکته جالب در مورد این دایناسور این است که با داشتن وزنی بیش از ۳۰۰۰ کیلوگرم تنها ۸۰ گرم مغز داشت!!! ولی با این وجود در ردیابی حیوانات بسیار توانمند بود.

کالا را درب منزل تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنيد

دو دی وی دی ||| 4750 تومان

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات

TYRANNOSAURUS REX (Tie-RAN-oh-SAW-us-rex):
این دایناسور به سوسمار مستبد معروف است که در اکثر فیلم ها و انیمیشن ها دارای نقش منفی نیز می باشد!یکی از بزرگترین گوشتخواران بود که وزنی در حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم داشت دم دراز و جمجمه سنگینش شرایط متعادلی را برای او به وجود آورده بود با گاز گرفتن قوی دشمنان را از پای در می آورد ، دندانهای بسیار تیزی داشت و دو دست کوچک به همراه دو انگشت و پاهای بسیار قوی ؛ نکته جالب در مورد او این است که  به گفته فیل مانینگ (Phil Manning) دیرین شناس معروف:”  با در نظر گرفتن حداقل حجم عضلات لازم برای حرکت در پای تی. رکس ،نشان می دهد که این جانور گوشخوار در حالی که خیلی سریع نبوده اما بدون شک در دویدن مشکلی نداشته و برای مثال میتوانسته به سادگی از دیوید بکام (David Beckham) جلو بیافتد!!!”

TOROSAURUS(TOR-o-SAW_us):
با شاخ های وحشتناک و قدرتمند و بدن عضلانی شبیه به یک کرگدن دایناسور نما بود.با گردنی بزرگ و پر چین و چروک دارای یکی از بزرگترین جمجمه های موجودات زمینی تا به امروز است.

کالا را درب منزل تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنيد

دو دی وی دی ||| 4750 تومان

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات

UTAHRAPTOR(YOO-tah-RAP-tore):
نام او به معنای دزد چابک است ، او میتوانسته با سرعت ۳۸ کیلومتر بر ساعت حرکت کند، در حالی که تی.رکس در مواقع لزوم با سرعتی برابر ۲۹ کیلومتر بر ساعت حرکت میکرده است.دستان قوی و چشمان بزرگی داشت. او در سال ۱۹۹۱ در منطقه UTAH در جنوب آمریکا و از روی فسیل اسکلتش کشف شد.به فرم انگشتان پا و شکل دم او در عکس زیر توجه کنید تا به راز سرعت منحصر به فردش پی ببرید.

* قابلیت پخش در تمام دستگاه های دی وی دی پلیر خانگی و کامپیوتر


قيمت: 68850 تومان - تعداد: 2 DVD
كلمات كليدي: ALLOSAURUS, Andrew Wilks, ANKYLOSAURUS, bbc, Ben Bartlett, BRACHIOSAURUS, Cruel Sea, David Beckham, Death Of The Dynasty, Giant Of The Skies, Kenneth Branagh, LILIENSTERNUS, New Blood, ORNITHOCHEIRUS, Phil Manning, PLATEOSAURUS, Spirits Of The Ice Forest, STEGOSAURUS, TOROSAURUS, TYRANNOSAURUS REX, UTAHRAPTOR, براکيوزاروس, تري نازا, تی.رکس, تیرانوزر, تیرانوزور, خرید, مستند همگام با دایناسورها, خرید اینترنتی, دايناسورهاي گوشتخوار, دايناسورهاي گياهخوار, دایناسورها, فیلم, فیلم مستند, مرگ یک سلسله, مستند علمی, مستند فیلم, مستند همگام با دایناسورها, مستند هگام با دایناسورها Walking With Dinosaurs, همگام با دایناسورها, پست صحنه مستند, پشت صحنه, ژوراسیک
برچسب ها: ALLOSAURUS Andrew Wilks ANKYLOSAURUS bbc Ben Bartlett BRACHIOSAURUS Cruel Sea David Beckham Death Of The Dynasty Giant Of The Skies Kenneth Branagh LILIENSTERNUS New Blood ORNITHOCHEIRUS Phil Manning PLATEOSAURUS Spirits Of The Ice Forest STEGOSAURUS TOROSAURUS TYRANNOSAURUS REX UTAHRAPTOR براکيوزاروس تري نازا تی.رکس تیرانوزر تیرانوزور خرید مستند همگام با دایناسورها خرید اینترنتی دايناسورهاي گوشتخوار دايناسورهاي گياهخوار دایناسورها فیلم فیلم مستند مرگ یک سلسله مستند علمی مستند فیلم مستند همگام با دایناسورها مستند هگام با دایناسورها Walking With Dinosaurs همگام با دایناسورها پست صحنه مستند پشت صحنه ژوراسیک
.



محصولات مرتبط

در یک مجموعه مستند لحظات نبرد در میدانهای جنگ آن زمان را شرح داده که مسیر تاریخ را تغییر و به دنیای مدرن شکل دادند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69200 تومان
توضيحات بيشتر
تخت گاز یک برنامه تلویزیونی BBC در زمینه وسیله های نقلیه و بطور خاص خودرو که برنده جایزه امی و بفتا شده‌ است. (30 فصل).
تعداد : 24 DVD
قيمت : 399000 تومان
توضيحات بيشتر
در هر قسمت یک خودروی فرسوده و قدیمی بدست مهندسین و تعمیرکاران حرفه ای بازسازی میشود. (2 فصل).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل های جهان از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه میشویم.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 69900 تومان
توضيحات بيشتر
James Mays خودروی افراد مختلف را مورد بررسی قرار میدهد. او با ارزیابی انواع و اقسام خودروها، تاریخچه تولید و تاثیر...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 68900 تومان
توضيحات بيشتر
همراه با چهره‌های مشهور و سلبریتیها با برخی از این ماشینها و مهندسی شگفت انگیزی که در آنها بکار رفته، آشنا میشویم.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 68900 تومان
توضيحات بيشتر
در این پکیج مهیج تمامی مراحل ساخت، راه اندازی، قدرت و شتاب و... اتومبیلهای لوکس و پرقدرت دنیا را به نمایش گذاشته ایم.
تعداد : 7 DVD
قيمت : 82500 تومان
توضيحات بيشتر
جرمی کلارکسون طرحی جدید برای احیای بخش حضور میهمانان دارد و با میهمانان و ماشینهای قدرتی برنامه را به پیش میبرد.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 65900 تومان
توضيحات بيشتر
هر قسمت روی یک سرآشپز معطوف میشود و نگاه آنها به زندگی را برایتان به تصویر میکشد و آشپزی آنها را تحلیل میکند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در مورد سرقت متهورانه تابلوی مونالیزا (نقاشی معروف لئوناردو داوینچی) از موزه لوورِ پاریس، یک داستان کوچک و در عین حال...
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
شامل: فقر و فحشا، دختران آخرالزمان، پارتیهای شبانه، رقص فقر، تغییر جنسیت، ارازل و اوباش، سرقت مسلحانه، شوک و...
تعداد : 3 DVD
قيمت : 65000 تومان
توضيحات بيشتر
اسکار شامپانزه ای است که بهمراه مادر خود زندگی شادی دارد. اما او به طور ناگهانی مادر خود را در حمله ای از دست میدهد...
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مارهای غول پیکر در سایه ها کمین میکنند، شکارچیانی قهار، از این موجودات مبهوت کننده فیلم گرفته و مستند آنرا ساخته اند!
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در این مستند خواهید دید چه عاملی یک مار را به کشنده ترین مار سرتاسر دنیا تبدیل می کند؟ بردی به ۴ گوشه جهان سفر...
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
جرمی کلارکسون طرحی جدید برای احیای بخش حضور میهمانان دارد و با میهمانان و ماشینهای قدرتی برنامه را به پیش میبرد.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 65900 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: