1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
این پک که 3 قسمت دارد شامل مجموعه برنامهPhenomenon راز شعبده بازی David Stone و راز شعبده بازی Andrew Mayne.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 68850 تومان
توضيحات بيشتر :

مجموعه عظیم آموزش شعبده بازی به همراه مجموعه برنامه Phenomenon

این مجموعه که 3 قسمت دارد شامل مجموعه برنامه های Phenomenon , رازهای شعبده بازی David Stone و رازهای شعبده بازی Andrew Mayne است.

مجموعه اول: (مجموعه تلوزیونی Phenomenon) ::..

Phenomenon نام مجموعه اي بي نظير و بسيار حرفه اي است كه در آن منتاليست كارهاي بزرگ دنيا كنار هم به رقابت ميپردازند . اين مجموعه با حضور و داوري آقاي Criss Angel و مجري گري آقاي Uri Geller اجرا و به نمايش گذاشته شد .
Phenomenon در فارسي يعني " پديده " كه در واقع حيطه اصلي رقابت در اين مجموعه بين شعبده بازان شاخه منتال ميباشد . اين مجموعه در 5 قسمت از شبكه NBC آمريكا بصورت يك مجموعه تلويزيوني پخش گرديد كه بعد از پخش اولين قسمت آن با استقبال بسيار شگرفي روبرو گشت .

مجموعه دوم: (رازهای شعبده بازی David Stone) ::..

اگر دوست دارید در مراسم های خانوادگی یا جمع های دوستانه خود یک شعبده باز به نظر بیایید این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید . David Stone از شعبده بازان مشهور و نامي كشور فرانسه ميباشد . او توانسته تاكنون افتخار بهترين شعبده باز سال را از آن خود كند . مهارت دست هاي او در هنر شعبده بازي و تردستي شهره عام و خاص بوده و آخرين مقام كسب شده او به عنوان يكي از بهترين شعبده بازان سال 2010 در مسابقات شعبده بازي چين ميباشد . اين شعبده باز مشهور به قدري سريع و ماهر براي شما تردستي ميكند كه حتي دوربين هاي فيلمبرداري هم از بازگو كردن راز دست هاي او عاجز هستند .

این مجموعه شامل سه زیر مجموعه است که در آن به اموزش شعبده بازی با سیگار , سکه , لیوان , کارت  و سری شعبده بازی های سر میز شام و ... میپردازد و زیبایی کار زمانی است که رازهای خود را با بیانی ساده برای شما بازگو میکند.

مجموعه سوم: (رازهای شعبده بازی Andrew Mayne) ::..

Andrew Mayn یکی از نوجوانان شعبده باز حرفه ای است که بیشتر در یکی از شعبده بازی هایی که خود را نصف کرد معروف شد . به يقين ميشود گفت  يكي از زيباترين و وجشتناك ترين بازي هاي دنياي , شعبده بازي ميباشد . شعبده باز در بين تماشاچيان در حالي كه خيلي معمولي به نظر ميرسد يك پارچه جلوي خود از بالاي صورت خود تا پائين پاهايش ميگيرد . ناگهان پارچه را تا كمر خود پائين مي آورد و همه با كمال تعجب و وحشت خواهند ديد كه نيم تنه بالايي شعبده باز ناپديد شده است و فقط از كمر به پائين شعبده باز بصورت يك بدن بريده شده موجود ميباشد.

جالب است شعبده باز حتي با همين نيم تنه بريده شده نيز چند گام راه ميرود . در حالي كه همه از وحشت و تعجب مات و مبهوت هستند مجدد شعبده باز پارچه را بالا برده و به حالت اول باز ميگردد .اجراي اين بازي هيچگونه خطر و يا آسيبي براي بدن نداشته و فقط و فقط تكنيك و روش هاي شعبده بازي ميباشد .

در ادامه توضیحات این مجموعه زیبا میتوان به توضیحات زیر اشاره کرد:

مسابقات Phenomenon :

هدف از راه اندازي اين مسابقه ، انتخاب بهترين و قويترين فرد در رشته منتال بود . اين مسابقه در مقابل يكي از اساتيد شعبده بازي جهان يعني آقاي كريس آنجل اجرا گرديد و كريس نيز داوري مسابقه را بر عهده داشت . آقاي كريس آنجل در اين مسابقه بيان كرد : " تا آنجايي كه خودم آگاهي دارم هيچ فردي قدرت ماورائي و غير قابل تصوري نداشته و اگر فردي قادر است كاري فراتر از ذهن و باور انجام دهد و ادعائي در اين زمينه دارد خوشحال ميشوم در اين مسابقه شركت كرده و در معرض ديد همگان آنرا اجرا كند.

اين مسابقه با مجري گري خوب آقاي Uri Geller يكي از مجريان خوب و توانمند كشور آمريكا اجرا گشت كه در حين مسابقه نيز از طرف او و هيات داوران از اجرا كننده نيز سوالاتي در خصوص انجام كار خود مطرح ميگشت .
شيوه اجراي اين مسابقه بدين صورت بود كه منتال كارهاي شركت كننده به نوبت به روي صحنه آمده و اقدام به اجراي بازيهاي بسيار محير العقول و غير قابل تصوري ميكنند كه باور كردن برخي از آنها دور از ذهن و واقعا غير قابل قبول است .

پس از اجراي كار به بازي اجرا شده توسط هيات داوران امتيازي داده شده و در پايان اين مسابقه به منتال كار برتر در آن بخش يك جايزه نفيس به همراه نماد برترين منتال كار به او داده ميشود .
شايد برخي از دوستان كه به اين شاخه هنري در رشته شعبده بازي آشنايي نداشته باشند از خود بپرسند منتال چيست؟

منتال يكي از شاخه هاي بزرگ و پر طرفدار شعبده بازي ميباشد كه در اجراهاي آن شعبده باز دست به انجام كارهاي خارق العاده فكري زده و موجب حيرت همگان ميشود . هدف و معني اصلي اين شاخه روي موضوع ذهن خواني بوده و عمليات انجام شده در اين گونه بازيها پا را فراتر از يك ذهن خواني برداشته و با اجراها و تكنيك هاي متفاوت باعث تعجب همگان ميشوند .

شعبده بازی های David Stone و Andrew Mayne :

اجراي اين بازي در سطوح حرفه اي شعبده بازي بوده و براي اجرا نياز به ساخت يك وسيله و تمرين در اجرا ميباشد . ساخت وسيله اين بازي بسيار آسان بوده و در خانه نيز مي توانيد براحتي آنرا بسازيد . همچنین در این مجموعه که 5 قسمت دارد به اموزش شعبده بازی با روزنامه , کاغذ , ظاهر کردن توپ بولینگ , نصف کردن بدن خود  و ... پرداخته میشود .

توضيحات تكميلي :

۱- قابل اجرا در سالن ها و صحنه ها
۲- اجراي آسان و يادگيري سريع
۳- آموزش گام به گام ساخت وسيله از ابتدا تا اجرا
۴- آموزش گام به گام چندين مدل اجرا براي مواقع مختلف
۵- بدون نياز به دستيار يا همكار

 .......................................

قسمت اختصاصی :

فيلم برداري و عكس برداري از شبح و روح در جمع دوستان با موبايل به صورت زنده و رد شدن روح از صفحه مانيتور موبايل با هنر شعبده بازي امكان پذير است كه با تهيه اين فيلم آموزشي به شما اين راز زيبا و بسيار حيرت آور را آموزش مي دهد.اين فيلم آموزشي توسط  Andrew Mayne شعبده باز حرفه اي با كار هايي كه تا به حال از او ديده ايم آموزش داده مي شود.در سه مرحله و به صورت روان و شيوا كليه روش انجام كار و ساخت وسايل براي بيننده آموزش داده شده است.

شعبده باز در جمع تماشاچيان موبايل خود را بيرون آورده و به يك محل خيره شده و دوربين موبايل خود را روشن كرده و به تماشاچيان مي گويد كه در اين مكان روح وجود دارد و ميخواهم از آن تصوير برداري كنم .شعبده باز دوربين موبايل رو بر روي يك محل ثابت كرده و از تماشاچيان مي خواهد كه مانيتور موبايل را مشاهده كنند كه مي بينند يك شبح از صفحه رد شده و شعبده باز  از آن عكس مي گيرد .اين شعبده بازي نياز به موبايل خاص و هيچ وسيله خاص و يا برنامه اي ندارد.

با اين آموزش قادر هستيد حتي كارت انتخابي تماشاچي را در يك صفحه موبايل ظاهر كنيد ! اين آموزش براي كليه علاقه مندان در هر رده اي پيشنهاد مي شود.


قيمت: 68850 تومان - تعداد: 2 DVD
كلمات كليدي: پک عظیم آموزش شعبده بازی, مجموعه عظیم آموزش شعبده بازی به همراه مجموعه برنامه Phenomenon, آموزش شعبده بازی حرفه ای, آموزش شعبده بازی مقدماتی, آموزش شعبده بازی, مجموعه عظیم آموزش شعبده بازی, Phenomenon, David Stone, Andrew Mayne
برچسب ها: پک عظیم آموزش شعبده بازی مجموعه عظیم آموزش شعبده بازی به همراه مجموعه برنامه Phenomenon آموزش شعبده بازی حرفه ای آموزش شعبده بازی مقدماتی آموزش شعبده بازی مجموعه عظیم آموزش شعبده بازی Phenomenon David Stone Andrew Mayne
.



محصولات مرتبط

در این پکیج 10 راه مهم برای پیشگیری از بارداری بصورت فیلم آموزشی به زبان فارسی در اختیارتان قرار میدهیم تا بهترین راه را انتخاب کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69500 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه تمامی کتابهای انتشارات برای احمق ها، شامل 978 عنوان کتاب در کلیه زمینه ها برای تمام گروه سنی میباشد.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69600 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش یادگیری کامل خواندن انواع برگه های آزمایش از مبتدی (صفر) تا حرفه ای (تخصصی) بصورت جامع و گام به گام.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69900 تومان
توضيحات بيشتر
کتابهای کامل راهنمایی جامع و بی نقص و کامل برای تکنیکها به پیرایشگران موهای مردانه از مقدماتی تا حرفه ای.
تعداد : 1 CD
قيمت : 68900 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج آموزشی قدم به قدم یادگیری آرایشگری موهای مردانه از مقدماتی تا تخصصی. بیش از صدها مدل مختلف آموزشی.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 122600 تومان
توضيحات بيشتر
به کمک این مجموعه آموزشی میتوانید رانندگی و آزمون راهنمایی و رانندگی را با خاطری آسوده در منزل تجربه نمایید.
تعداد : 9 بخش
قيمت : 118500 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه توسط دکتر Goodman (جراح، استاد دانشگاه MIT و نویسنده) تولید ، تا کامل با قسمتهای مختلف بدن آشنا شوید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 69900 تومان
توضيحات بيشتر
اگر به نوشتن و نویسندگی علاقه‌مندید؛ اما تاکنون مجالی برای یادگیری و تمرین نداشتید، معطل نکنید؛ جای درستی آمدید!
تعداد : 7 مجموعه
قيمت : 140500 تومان
توضيحات بيشتر
کاملترین مجموعه تفسیر و آموزش فال قهوه و توضیح اشکال به وجود آمده مختلف توسط قهوه بصورت مقدماتی تا حرفه ای!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش كامل راهكارها و مهارتهای درمان با طب سوزنی، شامل هزاران تکنیک برای طبی قویتر (سطح مقدماتی تا پیشرفته).
تعداد : 12 بخش
قيمت : 139200 تومان
توضيحات بيشتر
David Stone از شعبده بازان مشهور و نامی کشور فرانسه که توانسته تاکنون افتخار بهترین شعبده باز سال را از آن خود کند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 68000 تومان
توضيحات بيشتر
بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. این امر نشان می‌دهد که آنها سالم هستند و آمادگی...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کامل برای روابط زناشویی بسیار عالی! چگونه روابط زناشویی صمیمانه ای داشته باشیم تا همسرمان را راضی نکه داریم؟...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69900 تومان
توضيحات بيشتر
چگونه میتوان بهترین همسر دنیا شد؟ شاید بگویید که بهترین همسر دنیا بودن دست نیافتنی است اما غافل از اینکه دانستن...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
رشد تربیتی کودک مهمترین کار در هر جامعه ای است زیرا "کودکان آینده ما هستند" و والدین بیشترین تأثیر را در رشد آنان ایفا...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 70000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: