1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
نسل نوینی از انیمیشن و سه بعدی سازی را با نرم افزار ZBrush و متخصصین حرفه آموزش دهنده این امر فرا بگیرید. (پک 1)
تعداد : 20 DVD
قيمت : 214500 تومان
توضيحات بيشتر :

پکیج شماره یک "بسته عظیم آموزشی ZBrush "

نسل نوینی از انیمیشن و سه بعدی سازی را با نرم افزار بی همتای ZBrush و متخصصین حرفه آموزش دهنده این امر در عظیم ترین و جامع ترین بسته آموزشی ZBrush موجود در ایران فرا گیرید !

پکیج شماره یک بسته عظیم آموزشی زی براش شامل تمامی آموزش های کمپانی بزرگ Gnomon Workshop در قالب 20 دی وی دی و بالغ بر 70 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا با کیفیت عالی از مقدماتی تا پیشرفته است که کلکسیونی بی نظیر برای تمامی علاقمندان به یادگیری این ابرنرم افزار حرفه ای سه بعدیست!

تمامی آموزش های کمپانی Gnomon Workshop برای نرم افزار ZBrush ! بیش از 70 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا از مقدماتی تا پیشرفته !

دی وی دی شماره 1 : Gnomon Introduction to ZBrush 3 Disk 1 - Tools and Workflow قسمت اول:

آموزش کامل و جامع ZBrush 3 و هر آنچه شما برای کار با این نرم افزار نیاز به دانستن دارید! ZBrush 3 یک نرم افزار قدرتمند و استاندارد صنعت فیلم سازی و انیمیشن سازی روز دنیاست که در اکثر فیلم های امروز برتر دنیا کاربرد ویژه ای دارد. آموزش تمامی ویژگی ها و امکانات از مقدماتی و به ثورت عملی از ویژگی های این نرم افزار است . 7 ساعت و نیم آموزش بسیار با کیفیت و جامع مالتی مدیا در قالب 33 سرتیتر آموزشی !

دی وی دی شماره 2 : Gnomon Introduction to ZBrush 3 Disk 1 - Tools and Workflow قسمت دوم:
قسمت دوم آموزش مقدمات ZBrush 3 .

دی وی دی شماره 3 : Gnomon Introduction to ZBrush 2 Disk 1 - Tools and Workflow قسمت اول:
آموزش کامل و جامع ZBrush 2 و هر آنچه شما برای کار با این نرم افزار نیاز به دانستن دارید! آموزش تمامی ویژگی ها و امکانات از مقدماتی و به ثورت عملی از ویژگی های این نرم افزار است . در حدود 8 ساعت آموزش جامع چندرسانه ای !

دی وی دی شماره 4 : Gnomon Introduction to ZBrush 2 Disk 2 - Tools and Workflow قسمت دوم:
قسمت دوم آموزش مقدمات ZBrush 2 .

دی وی دی شماره 5 : Gnomon ZBrush Production Pipeline Disk 1- ZBrush and External 3D Programs قسمت اول:
این دی وی دی آموزشی بر روی ارتباط میان نرم افزار Maya یا هر نرم افزار قدرتمند سه بعدی و انیمیشن سازی دیگری با ابرنرم افزار اعجاب آور Sculpting و Texturing دنیا یعنی ZBrush تمرکز دارد ! آموزش بر روی مقدمات ZBrush و قیاس و شباهت های آن با دیگر ابزارهای سه بعدی سازی مطرح دنیا! بیش از 4 ساعت آموزش جامع چند رسانه ای در قالب 9 سرتیتر بزرگ آموزشی .

دی وی دی شماره 6 : Gnomon ZBrush Production Pipeline Disk 2- ZBrush and External 3D Programs قسمت دوم:
قسمت دوم آموزش این آموزش مفید چندرسانه ای .

دی وی دی شماره 7 : Gnomon Digital Sculpting : Human Anatomy - ZBrush to Maya Workflow:
آموزش جامع که اصول خلق و ساخت و طراحی آناتومی کامل بدن انسان را می آموزد ! بهره مندی از دو نرم افزار Maya و ZBrush در این آموش به همراه آموزش های عملی بر روی پروژه از ویژگی های خوب این آموزش بسیار مفید چندرسانه ایست که تکنیک ها و اصول جان بخش به یک اثر هندسی بیجان را به هنرمند ZBrush کار می آموزد . در حدود 2 ساعت و نیم آموزش جامع چند رسانه ای در قالب 11 سرتیتر آموزشی .

دی وی دی شماره 8 : Gnomon Detailing Characters : Zbrush Alpha Library - Arron Sims Tethered:
آموزش خلق و ساخت موجوداتی خیالی تحت عنوان Tethered و شیوه ها و تکنیک های مختلف Texturing و Sculpting برای خلق چنین موجودات خیالی عجیب الخلقه که ساخت آنها تنها از پس نرم افزار قدرتمند و بی نظیر ZBrush امکان پذیر است . 3 ساعت آموزش کامل چندرسانه ای در قالب 6 سرتیتر آموزشی به همراه وجود 150 آلفا برای استفاده از ZBrush از ویژگی های این دی وی دی آموزشیست.

دی وی دی شماره 9 : Gnomon Zbrush For Illustration Arm Upgrade Zbrush Project Disk 1 Part 1 دیسک شماره یک قسمت اول:
آموزش ساخت یک بازوی افسانه ای تخیلی با جزئیات کامل در این سری دیسک های آموزشی ZBrush . آموزش کاملا بر روی پروژه در حال انجام هست و شما مرحله به مرحله با عملیات خلق چنین آثار دور از ذهنی بیشتر آشنا می شوید . پنج ساعت آموزش جامع چند رسانه ای در قالب 18 سرتیتر آموزشی محتویات این سه دی وی دی آموزشی این مبحث جذاب ZBrush است .

دی وی دی شماره 10 : Gnomon Zbrush For Illustration Arm Upgrade Zbrush Project Disk 1 Part 1 دیسک شماره یک قسمت دوم:
قسمت دوم دیسک شماره یک این مبحث آموزشی .

دی وی دی شماره 11 : Gnomon Zbrush For Illustration Arm Upgrade Zbrush Project Disk 2 دیسک شماره دو:
دیسک شماره دو این مبحث آموزشی .

دی وی دی شماره 12 : Gnomon Building Creatures Using Zbrush - Arron Sims Terhered:
در ادامه آموزش های ساخت موجودات اعجاب انگیز توسط ZBrush در این آموزش شما به خلق یک سری موجودات خیالی اعجاب انگیز دیگر میپردازید . موجوداتی که شبیه به دایناسور ها هستند . با بهره گیری از ZSpheres کاملا قادرید بدن آن را طراحی کنید . در این آموزش علاوه بر ZBrush شما از نرم افزار قدرتمند XSI نیز میتوانید بهره ببرید . بیش از 6 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا در قالب 10 سرتیتر آموزشی از ویژگی های این بخش است .

دی وی دی شماره 13 : Gnomon Character Modeling for Production - Character Modeling Techniques:
شما را با ابزارها و تکنیک های مختلف و فنون مورد نیاز برای خلق یک شخصیت یا کارکتر و مدل سازی کامل وجود آن به طور کامل آشنا می کند . تمامی مراحل خلق یک شخصیت دیجیتالی از ابتدا و مقدمات تا خلق نهایی آن . بیش از 7.5 ساعت آموزش جامع و کامل مالتی مدیا در قالب 11 سرتیتر آموزشی با بهره گیری از دو نرم افزار ZBrush و 3DS Max.

دی وی دی شماره 14 : Gnomon Character Texturing for Production - Materials and Texturing Techniques:
آموزش چگونگی خلق و ساخت شخصیت های دیجیتالی مورد استفاده در بازی های رایانه ای و یا دیگر موارد نیازمند به شخصیت های دیجیتالی انیمیشن . بیش از 4.5 ساعت آموزش مالتی مدیا در قالب 8 سرتیتر آموزشی با بهره گیری از دو نرم افزار ZBrush و 3DS Max.

دی وی دی شماره 15 : Gnomon Creature Modeling for Production - Creature Modeling Techniques:
آموزش تکنیک های مورد نیاز و خاص برای مدل سازی موجودات و شخصیت های غیر واقعی همچون Alien ها و سایر موجودات مخوف فوق طبیعی و یا فضایی . مورد نیاز برای فیلم های سینمایی کلاس یک جهانی و یا بازی های رایانه ای . در این دی وی دی از مقدمات مباحث را تا سطح پیشرفته خلق چنین شخصیتهایی توضیح می دهد . بیش از 3 ساعت آموزش جامع مالتی مدی در قالب 7 سرتیتر آموزشی با بهره گیری از دو نرم افزار ZBrush و 3DS Max.

دی وی دی شماره 16 : Gnomon Creature Detailing for Production:
در ادامه مبحث پیشین این بار آموزش جزئیات و ریزه کاری ها برای خلق یک شخصی غیر واقعی و هرچه طبیعی تر جلوه دادن چهره و اندام آن . این اموزش مکمل بخش پیشین است . بیش از 2.5 ساعت آموزش مالتی مدیا در قالب 5 سرتیتر آموزشی با بهره گیری از دو نرم افزار ZBrush و 3DS Max.

دی وی دی شماره 17 : Gnomon Creature Texturing and Rendering for Production:
در ادامه دو مبحث پیشین، تکنیک های مختلف Render کردن و سایه گذاری و هر چه واقع گرایانه تر در مرحله نهایی ساخت اثر را به طور کامل آموزش می دهد .بیش از 2.5 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا. بیش از 2.5 ساعت آموزش مالتی مدیا در قالب 6 سرتیتر آموزشی با بهره گیری از دو نرم افزار ZBrush و 3DS Max.

Gnomon ZBrush Creature Design - آموزش خلق موجودات اهریمنی توسط ZBrush با همکاری XSI همانند شیاطینی که فیلم ها دیده میشوند . بیش از 2.5 ساعت آموزش چندرسانه ای! این عنوان به صورت DVD فشرده شده یا Rip شده می باشد !

دی وی دی شماره 18 : Gnomon Digital Maquette Volume 2:
خلق یک ماکت یا تندیس دیجیتالی بسیار زیبا و حرفه ای از افراد و موجودات مختلف با استفاده از این آموزش حرفه ای و جامع . سه ساعت آموزش چندرسانه ای در قالب 10 سرتیتر آموزشی .

دی وی دی شماره 19 : Gnomon From Speed Painting to Matte Painting:
در این دی وی دی از ترفند های حرفه ای برای خلق محیط هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد واقع گرایانه که در صنعت بازی های رایانه ای و فیلم بسیار کاربرد دارد استفاده می شود . برای خلق چنین ترفند هایی در این آموزش از نرم افزارهای مختلفی همچون Adobe Photoshop®, Pixologic ZBrush®, Autodesk Maya® and EyeOn Fusion ! در حدود 2 ساعت و نیم آموزش چندرسانه ای در قالب 4 سرتیتر جامع .

دی وی دی شماره 20 : Gnomon Zbrush Head Sculpting and Texturing Disk 1 Part 1:
آموزش جامع کمپانی Gnomon برای خلق سر و صورت موجودات با جزئیات کامل توسط پکیج دو دی وی دی این سری آموزش ها که بیش از 8 ساعت آموزش را شامل می شوند !در این آموزش ها شما با ابزارهای مختلف ZBrush و ZSpheres آشنا میشوید تا چگونه تصویری حقیقی از یک سر خواه انسان و خواه موجودی غولپیکر به واقعی ترین شکل ممکن خلق کنید!


قيمت: 214500 تومان - تعداد: 20 DVD
كلمات كليدي: پک عظیم آموزشی ZBrush 1, پک عظیم آموزشی ZBrush, پک آموزشی ZBrush, پک آموزش ZBrush, آموزش ZBrush, آموزش انیمیشن سازی, آموزش حرفه ای انیمیشن سازی, Gnomon Workshop
برچسب ها: پک عظیم آموزشی ZBrush 1 پک عظیم آموزشی ZBrush پک آموزشی ZBrush پک آموزش ZBrush آموزش ZBrush آموزش انیمیشن سازی آموزش حرفه ای انیمیشن سازی Gnomon Workshop
.



محصولات مرتبط

پکیج طلایی و ویژه آموزشی انواع حسابداری، صفر تا صد (مقدماتی تا تخصصی). حرفه ای ها شدیدا نیازمند این پکیج خواهند شد!
تعداد : 5 DVD
قيمت : 217000 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج آموزشی قدم به قدم دوره VoIP از مقدماتی تا تخصصی. متناسب با سطوح متفاوت علمی، برای علاقمندان و دانشجویان.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 189200 تومان
توضيحات بيشتر
با آموزش حسابداری مالیاتی از مقدماتی تا پیشرفته یک حسابدار مالیاتی حرفه ای شوید و شرایط شغلیتان را خودتان تعیین کنید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
در حقیقت شما در این دوره آموزشی بینظیر ، خود را برای موفقیت در آزمون بین المللی +CompTIA A آماده خواهید کرد.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 58900 تومان
توضيحات بيشتر
این دوره بعلت اینکه بسیاری از زیرساختهای سازمانها با تجهیزات این شرکت عملیاتی شده اند، از محبوبیت خاصی برخوردار است.
تعداد : 4 DVD
قيمت : 75500 تومان
توضيحات بيشتر
شرکت سیسکو دارای مدارک بسیاری از جمله CCNA میباشد که به دورههای آموزش شبکه ، پروتکل های شبکه TCP/IP و...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 55900 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش مدارک مبتنی بر MCSE - آموزش MCSE دوره Desktop Infrastructure - ویندوز سرور ۲۰۱۲ آزمون MCSA و MCSE.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 51900 تومان
توضيحات بيشتر
خدمات در شرکتهای خدماتی، فعالیت یا مجموعه‌ای از فعالیتهای نسبتاً ناملموس است که معمولاً در تعاملات بین مشتری و...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
سیستم اطلاعات حسابداری در شرکتهای پیمانکاری بعنوان مهمترین زیر مجموعه این سیستم، اطلاعات مالی گوناگونی...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
بهترین شغل را انتخاب کنید... با آموزش حسابداری صنعتی از مقدماتی تا پیشرفته یک حسابدار صنعتی حرفه ای شوید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 89500 تومان
توضيحات بيشتر
حسابداری امور مالی و بودجه را از صفر تا به درآمد عالیه برای آینده خود و تمام آن چیزی که شما نیاز دارید را خواهیم آموخت!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 62900 تومان
توضيحات بيشتر
دروپال سامانه مدیریت محتوایی آزاد و متن‌باز به زبان PHP که برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 52650 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کتیا مقدماتی تا حرفه ای، مجموعه پروژههای صنعتی و تمرینهای آموزشی کتیا و پروژه و تمرینات کتیا همراه کتاب و...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 52650 تومان
توضيحات بيشتر
این نرم افزار با ابزار طراحی جهت خلق آثار برداری و افکتهای گرافیکی به همراه قلموها و بعلاوه افکتها و فیلترهای گرافیکی...
تعداد : 2 DVD
قيمت : 51650 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه آموزشی درسهای ICDL (مقدماتی تا پیشرفته). دورههای هفتگانه فراگیر، شبیه سازی شده و تعاملی با صدا و متن.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 52650 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: