1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش بازی Devil's Hunt مخصوص بازیهای کامپیوتری. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 4 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

بازی Devil's Hunt (شکار شیاطین)

** این بازی مخصوص کامپیوتر (Pc) میباشد **

بازی Devils Hunt یک بازی اکشن سوم شخص است که در آن بازی‌بازان در نقش شخصی به نام دزموند (Desmond) قرار خواهند گرفت. شخصیت اصلی داستان در میان مبارزات فرشتگان و اهریمن‌ها، یک معامله‌ی ساختگی با شیطان انجام داده است. دزموند ویژگی‌هایی دارد که او را به یک «نجات دهنده و قدرتی ویرانگر» تبدیل کرده است و به همین دلیل او باید جبهه خود را مشخص کند.

بازی‌بازان در این راه باید با فرشتگان و اهریمن‌ها مبارزه کنند و آن‌ها را شکست دهند. این بازی، اقتباسی از رمان «تعادل» (Equilibrium) به قلم Paweł Leśniak است. در این عنوان، محیط‌های مختلفی برای اکتشاف وجود دارد. شما می‌توانید از هر دو مهارت‌های شیطانی و انسانی در مبارزات تن به تن استفاده کنید. بازی Devil’s Hunt داستان شخصیتی به نام دزموند را دنبال می‌کند، کسی که با گذر از جریاناتی تبدیل به جلاد جهنم شده است.

اعمال او شما را به اعماق جهنم و آسمان‌های بهشت می‌برد. دزوموند در این جنگ که برای تسلطی ابدی شکل گرفته، در هر دو سوی نبرد شخصیتی مهم محسوب می‌شود. ۱C Company اطلاعات مختصر و مفیدی در صفحه‌ی استیم بازی به اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد Devil’s Hunt شباهت‌های بسیاری به بازی‌هایی نظیر God of War و Devil May Cry دارد و می‌تواند برای طرفداران چنین بازی‌هایی بسیار جذاب باشد.

بازی Devils Hunt تمرکز بسیاری روی مبارزات نزدیک و دوربین روی شانه که مشابه با بازی‌هایی نظیر God of War است دارد. زندگی پسر خوش‌گذران یک کارآفرین طی سلسله اتفاقات ناگواری به انحراف کشیده می‌شود و در این مسیر، دزموند بیشترِ انسانیت خود را از دست می‌دهد. او نیروهایی شیطانی به دست می‌آورد و تبدیل به جلاد جهنم می‌شود. او تلاش می‌کند تا در جنگ ناگزیرِ در حال وقوع جایی برای خود پیدا کند.

دزموند هم نابود کننده است و هم منجی؛ بخش انسانی وجودش در نبردی دائمی با عطش انتقام‌اش قرار دارد. دزموند با مشت‌ها و پنجه‌هایش با خشم و شدت زیادی می‌تواند مبارزه کند و از هر دو بُعد شیطانی و انسانی‌اش مهارت‌هایی برای ارائه دارد. اینکه از دروازه‌های جهنم خارج شود یا در آن جا باقی بماند تصمیمی است که دزموند باید بگیرد تا جایگاهش در جنگ مشخص شود.


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 4 DVD
كلمات كليدي: بازی Devil's Hunt, خرید بازی Devil's Hunt, دانلود بازی Devil's Hunt, دانلود رایگان بازی Devil's Hunt, خرید گیم Devil's Hunt, بازی Devil's Hunt برای کامپیوتر, بازی Devil's Hunt برای Pc, بازی Devil's Hunt برای ایکس باکس, بازی Devil's Hunt برای XBox, بازی Devil's Hunt برای XBox 360, بازی Devil's Hunt برای Ps1, بازی Devil's Hunt برای Ps2, بازی Devil's Hunt برای پلی استیشن, بازی Devil's Hunt برای Ps3, بازی Devil's Hunt برای همه کنسولها, Devil's Hunt برای پلی استیشن, Devil's Hunt برای کامپیوتر, Devil's Hunt برای Pc, Devil's Hunt for pc, Devil's Hunt for computer, Devil's Hunt for ps2, Devil's Hunt for ps3, Devil's Hunt for XBox, Devil's Hunt for XBox 360, بازی شکار شیاطین, خرید بازی شکار شیاطین, دانلود بازی شکار شیاطین, دانلود رایگان بازی شکار شیاطین, خرید گیم شکار شیاطین, بازی شکار شیاطین برای کامپیوتر, بازی شکار شیاطین برای Pc, بازی شکار شیاطین برای ایکس باکس, بازی شکار شیاطین برای XBox, بازی شکار شیاطین برای XBox 360, بازی شکار شیاطین برای Ps1, بازی شکار شیاطین برای Ps2, بازی شکار شیاطین برای پلی استیشن, بازی شکار شیاطین برای Ps3, بازی شکار شیاطین برای همه کنسولها, شکار شیاطین برای پلی استیشن, شکار شیاطین برای کامپیوتر, شکار شیاطین برای Pc, شکار شیاطین for pc, شکار شیاطین for computer, شکار شیاطین for ps2, شکار شیاطین for ps3, شکار شیاطین for XBox, شکار شیاطین for XBox 360
برچسب ها: بازی Devil's Hunt خرید بازی Devil's Hunt دانلود بازی Devil's Hunt دانلود رایگان بازی Devil's Hunt خرید گیم Devil's Hunt بازی Devil's Hunt برای کامپیوتر بازی Devil's Hunt برای Pc بازی Devil's Hunt برای ایکس باکس بازی Devil's Hunt برای XBox بازی Devil's Hunt برای XBox 360 بازی Devil's Hunt برای Ps1 بازی Devil's Hunt برای Ps2 بازی Devil's Hunt برای پلی استیشن بازی Devil's Hunt برای Ps3 بازی Devil's Hunt برای همه کنسولها Devil's Hunt برای پلی استیشن Devil's Hunt برای کامپیوتر Devil's Hunt برای Pc Devil's Hunt for pc Devil's Hunt for computer Devil's Hunt for ps2 Devil's Hunt for ps3 Devil's Hunt for XBox Devil's Hunt for XBox 360 بازی شکار شیاطین خرید بازی شکار شیاطین دانلود بازی شکار شیاطین دانلود رایگان بازی شکار شیاطین خرید گیم شکار شیاطین بازی شکار شیاطین برای کامپیوتر بازی شکار شیاطین برای Pc بازی شکار شیاطین برای ایکس باکس بازی شکار شیاطین برای XBox بازی شکار شیاطین برای XBox 360 بازی شکار شیاطین برای Ps1 بازی شکار شیاطین برای Ps2 بازی شکار شیاطین برای پلی استیشن بازی شکار شیاطین برای Ps3 بازی شکار شیاطین برای همه کنسولها شکار شیاطین برای پلی استیشن شکار شیاطین برای کامپیوتر شکار شیاطین برای Pc شکار شیاطین for pc شکار شیاطین for computer شکار شیاطین for ps2 شکار شیاطین for ps3 شکار شیاطین for XBox شکار شیاطین for XBox 360
.



محصولات مرتبط

به روز شده سه بازی San Andreas, Vice City, GTA 3. تمامی بازی، از افراد گرفته تا ماشین ها، خیابان ها و...
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
با ماشین به هر کجا بخواهید رانندگی کنید یا میتوانید در مسابقه های مختلفی شرکت و یا یک تعقیب و گریز انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
وودی در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند. (سری 1 تا 5).
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در نقش سربازی بنام BJ هستید که در دام ارتش نازیها گرفتار شده و پس از فرار از زندان که همان قلعه ولفنشتاین است...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
محیط بازی در اروپا در جریان است. میتوانید در نگاره ای از نقشۀ اروپا با کامیون خود رانندگی و به شهرهای مختلف سفر کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در بازی دلهره ، بازیکنان را به دنیای بیگانه و غریبی میبرد که باید کریستال های مخصوصی که خواهید دید را بازگردانید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 63500 تومان
توضيحات بيشتر
در سرزمین زیبای مکزیک سفر میکنید. مسابقات مهمی را در آنجا انجام میدهید و مناطق زیبای آن را کشف میکنید.
تعداد : 13 DVD
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
مربیگری فوتبال را شروع و تیمی قوی، تکنیکی و حرفه ای بیاموزید و راه بیاندازید تا به یک مربی کاملا حرفه ای تبدیل شوید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مستر چیف باید دنبال هوشی مصنوعی با نام The Weapon بگردد و با یاری او بتواند کورتانا را پیدا کند تا کهکشان را نجات دهد.
تعداد : 6 DVD
قيمت : 89100 تومان
توضيحات بيشتر
بعنوان شکارچی هیولاها وارد داستان بازی میشوید تا آنها را از بین ببرید و سلاخی کنید. اما آنها قویتر شدند و کشتن آسان نیست!
تعداد : 2 DVD
قيمت : 63500 تومان
توضيحات بيشتر
شما سرگردی قوی و بسیار شجاع هستید و میتوانید سرنوشت شهر را تغییر دهید. خاطراتی که نمیتوان به آن دست پیدا کرد.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 139500 تومان
توضيحات بيشتر
دنیای آرکسیا به دست نیروهای شیطانی تهدید شده و باید بعنوان قهرمان با آنها مبارزه و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید.
تعداد : 15 DVD
قيمت : 179500 تومان
توضيحات بيشتر
گشت و گذارهای وسیع ، سوار بر اسب انجام خواهید داد. با محیط های جذاب اطراف بازی به راحتی ارتباط برقرار میکنید.
تعداد : 10 DVD
قيمت : 129500 تومان
توضيحات بيشتر
با سلاحهای موجود و گلوله ها در دنیایی پر از جادو حرکت میکنید و شخصیت قهرمان داستان را در کنترل خود خواهید داشت.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
لگوها در جنگ ستارگان وارد شده و میتوانید به جای شخصیتهای معروف و محبوب مثل سوپر من، بت من، مارول و... باشید.
تعداد : 5 DVD
قيمت : 77500 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: