1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
فروش مجموعه بازیهای Max Payne مخصوص کامپیوتر. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 4 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

مجموعه بازی های Max Payne 1, 2, 3 (مکس پین)

** این بازی مخصوص کامپیوتر (Pc) میباشد **

این مجموعه شامل بازی های زیر میباشد ::......

- بازی Max Payne 1
-
بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne
-
بازی Max Payne 3

Max Payne 1 ::: زندگی یک پلیس اهل نیویورک است که بعد از ظهر یک روز غم انگیز ، زمانی که به خانه ی خود باز می گردد متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به قتل رسیده‌اند . مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند.

مکس متوجه می شود که این ماده ی خطرناک به دلیل عدم نتیجه گیری مورد نظر ، به تولید انبوه نرسیده و مدتی پیش تولید آن رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند که که هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد.

Max Payne 2: The Fall of Max Payne ::: داستان بازی Max Payne 2، وقایع پس از قسمت اول این بازی را روایت می‌کند؛ جایی که مکس دیگر انتقام خون همسر و فرزند نوزاد خود را گرفته و می‌خواهد در آرامش زندگی کند و به کار خود ادامه دهد. مکس در حین انجام یکی مأموریت‌هایش در پلیس نیویورک، با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته‌شده‌ است، روبرو می‌شود.

مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن یعنی، “مونا” می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود را می‌کشد. باری دیگر مکس در بین دوراهی قرارگرفته است و نمی‌داند که باید از عقل خود پیروی کند و یا از دل خود!

Max Payne 3 ::: زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید… و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید.

در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان ,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 4 DVD
كلمات كليدي: بازی Max Payne, خرید بازی Max Payne, دانلود بازی Max Payne, دانلود رایگان بازی Max Payne, خرید گیم Max Payne, بازی Max Payne برای کامپیوتر, بازی Max Payne برای Pc, بازی Max Payne برای ایکس باکس, بازی Max Payne برای XBox, بازی Max Payne برای XBox 360, بازی Max Payne برای Ps1, بازی Max Payne برای Ps2, بازی Max Payne برای پلی استیشن, بازی Max Payne برای Ps3, بازی Max Payne برای همه کنسولها, Max Payne برای پلی استیشن, Max Payne برای کامپیوتر, Max Payne برای Pc, Max Payne for pc, Max Payne for computer, Max Payne for ps2, Max Payne for ps3, Max Payne for XBox, Max Payne for XBox 360, بازی مکس پین, خرید بازی مکس پین, دانلود بازی مکس پین, دانلود رایگان بازی مکس پین, خرید گیم مکس پین, بازی مکس پین برای کامپیوتر, بازی مکس پین برای Pc, بازی مکس پین برای ایکس باکس, بازی مکس پین برای XBox, بازی مکس پین برای XBox 360, بازی مکس پین برای Ps1, بازی مکس پین برای Ps2, بازی مکس پین برای پلی استیشن, بازی مکس پین برای Ps3, بازی مکس پین برای همه کنسولها, مکس پین برای پلی استیشن, مکس پین برای کامپیوتر, مکس پین برای Pc, مکس پین for pc, مکس پین for computer, مکس پین for ps2, مکس پین for ps3, مکس پین for XBox, مکس پین for XBox 360
برچسب ها: بازی Max Payne خرید بازی Max Payne دانلود بازی Max Payne دانلود رایگان بازی Max Payne خرید گیم Max Payne بازی Max Payne برای کامپیوتر بازی Max Payne برای Pc بازی Max Payne برای ایکس باکس بازی Max Payne برای XBox بازی Max Payne برای XBox 360 بازی Max Payne برای Ps1 بازی Max Payne برای Ps2 بازی Max Payne برای پلی استیشن بازی Max Payne برای Ps3 بازی Max Payne برای همه کنسولها Max Payne برای پلی استیشن Max Payne برای کامپیوتر Max Payne برای Pc Max Payne for pc Max Payne for computer Max Payne for ps2 Max Payne for ps3 Max Payne for XBox Max Payne for XBox 360 بازی مکس پین خرید بازی مکس پین دانلود بازی مکس پین دانلود رایگان بازی مکس پین خرید گیم مکس پین بازی مکس پین برای کامپیوتر بازی مکس پین برای Pc بازی مکس پین برای ایکس باکس بازی مکس پین برای XBox بازی مکس پین برای XBox 360 بازی مکس پین برای Ps1 بازی مکس پین برای Ps2 بازی مکس پین برای پلی استیشن بازی مکس پین برای Ps3 بازی مکس پین برای همه کنسولها مکس پین برای پلی استیشن مکس پین برای کامپیوتر مکس پین برای Pc مکس پین for pc مکس پین for computer مکس پین for ps2 مکس پین for ps3 مکس پین for XBox مکس پین for XBox 360
.



محصولات مرتبط

فروش مجموعه تمامی ورژنهای بازی Minecraft مخصوص بازیهای کامپیوتری. فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فروش مجموعه بازیهای Max Payne مخصوص کامپیوتر. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 4 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
فروش مجموعه بازیهای Stronghold مخصوص کامپیوتر. بازیهای روز دنیا را از فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین بخواهید!
تعداد : 3 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
یکی از بهترین و زیبا ترین بازیهای شبیه ساز پرواز است که توسط یک تیم تحقیقانی برای پلتفرمهای مختلف نظیر اندروید، iOS و...
تعداد : 4 DVD
قيمت : 84000 تومان
توضيحات بيشتر
نوع جدیدی از بازی های قدیمی "آتاری". برای اولین بار در ایران. تمام بازی های آتاری را کامل بر روی کامپیوتر انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
نوع جدیدی از بازی های قدیمی "سگا". برای اولین بار در ایران. تمام بازی های سگا را کامل بر روی کامپیوتر انجام دهید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه بازی فوتبال فقط در یک Dvd. دوستداران بازی های کامپیوتری و فوتبال ، میتونن تفریح رو توی خونه داشته باشن!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه بازی های موتور سواری بسیار جذاب و هیجان انگیز. سرعت و تفریح را در پشت کامپیوتر تجربه کنید...!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این بازی از داستانی زیبا و حماسی و شخصیت ها و قهرمانان برتر بهره مند است و زمان بازی مربوط به قرون وسطی میباشد.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه ای از ۶۵ بازی معمایی و پازلی. بازی هایی که با وجود حجم کم و طراحی به ظاهر ساده مدتها شما را مشغول میکند.
تعداد : 2 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
صدها بازی از بهترین بازیهای سرگرم کننده و جذاب و در عین حال بجهت فکری بودنشان به تقویت حافظه کمک شایانی میکند.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه سرگرم کننده برای کوکان متشکل از 6 بازی کارتونی زیبا و پرهیجان رایانه ای به صورت کاملا فارسی و دوبله شده!
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
بازیهایی که در این دسته قرار گرفته بازیهایی هستند که در آنها کاربر باید با برنامه ریزی و نگاه به آینده فعالیت خود را مدیریت کند!
تعداد : 2 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه شامل انواع بازی های زیبای بيليارد میباشد، كه ميتوانيد بخشی از اوقات فراغت خود را با آن پر كنيد.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه بازيهای سگا ، ميکرو ، سوپرنينتندو: شامل 1068 بازي سگا SEGA - شامل 1423 بازي ميکرو Micro و سوپر نينتندو.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: