1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم فروردین 1403 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
سمینارهایی بی نظیر از آنتونی رابینز که راه دستیابی به موفقیت نا محدود را نشان می دهد (با زیر نویس فارسی)...!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر :

راز های موفقیت (آنتونی رابینز) (ANTHONY ROBBINS)

سمینارهایی بی نظیر از آنتونی رابینز که راه دستیابی به موفقیت نا محدود را نشان می دهد (با زیر نویس فارسی)

مدیریت زندگی
دستیابی به قدرت نا متناهی
دستیابی به آرامش درون

سخنرانی ها و سمینارهای رازهای موفقیت شامل موضوعات :

- هنر مدیریت زندگی
- اسرا دایره معنویات
- رازهای ناگفته موفقیت
- دستیابی به قدرت درون
- دستیابی به موفقیت نامحدود

با آموزش اساتید زیر : برایان تریسی - ا ستفان کاوی -رابرت کیوساک - چارلز فالکنرو …

کلیه سخنرانی ها با زیرنویس فارسی (زبان اصلی )

آنتونی رابینز با استفاده از روشهای اختراعی اعجاب انگیزش در حوزه روانشناسی قادر است به افراد در جهت تغییر شخصیت آنها کمک فراوانی نماید.

آنتونی رابینز معروف ترین صاحب نظر در برنامه های اجرایی روانشناسی در جهان است .

بیش از ۵۰ میلیون نفر از ۸۰ کشور مختلف در زمینه های مختلف زندگی خود از آموزشهای او از طریق کتابها - نوارها و سمینارها یاری گرفته اند

کتابهای او سالها پرفروش ترین کتابهای سال آمریکا و اروپاست

با دیدن این سمینارها تحولی شگرف و نیروی پایان ناپذیر برای ایجاد تغییرات درزندگیتان و میل بسوی خوشبختی و رسیدن به آرزوهایتان در درونتان ایجاد میشود و از آن پس مسیر زندگیتان تغییر خواهد کرد. مطمئن باشید با دین این سمینارها مشکلات بزرگی را که سالها در وجودتان رخنه کرده اند را براحتی حل خواهید کرد و او به شما می آموزد که هیچ چیز سخت و نشدنی نیست.او شما را باقدرت درونتان آشنا خواهد کرد.

به هیچ وجه فرصت دیدن این سمینارها از دست ندهید.

همین حالا که با این صفحه روبرو شده اید بخت به شما رو آورده و زمینه خوشبختی شما فراهم شده .فقط کافیست که این سمینارها را تماشا کنید.پس ازتماشا خودتان حرفهای مرا تصدیق خواهید کرد.معجزه ای درونتان ایجاد خواهدشد و اشتیاقی شدید دروجودتان شعله ور میشود که این رموز خوشبختی را به دیگران نیز بیاموزید،همانند آنتونی….

آیا از اضافه وزن خود خسته شده اید ؟

آیا از اینکه نمی توانید از توانایی های خود به طور کامل استفاده کنید خسته شده اید؟

آنتونی رابینز به شما کمک می کند که برای همیشه زندگیتان را تغییر دهید

سخنرانی های استادان موفقیت به زبان اصلی (MP3)

همراه با یکصد کتاب زبان اصلی چاپ جدید در حوزه روانشناسی موفقیت و مباحث خود شناسی

به همراه مطالب مفید و پر بار درباره :

رنگ درمانی ,آب درمانی ,آفتاب درمانی , خواب درمانی ,انرژی درمانی , پرانیک درمانی ,موسیقی درمانی ,گیاه درمانی ,حمام درمانی , هیپنوتیزم درمانی ,ایمان درمانی ,خوراک درمانی ,طب سوزنی ,طب فشاری ,هومیوپاتی,ترک اعتیاد,قوانین شفای کامل ,روش های منترل درد,قوانین قدرت,چاکراها,پرواز روح و ……

سلام من تونی رابینز هستم

مرسی از اینکه وقتتون رو برای دیدن این برنامه گذاشتید

تا چند لحظه دیگر با دیدن این فیلم روشها و ابزارهایی به شما معرفی خواهد شد تا در زندگی شخصیتان متفاوت عمل کنید

آنگاه چیزهایی را که متحول کردن آنها برایتان مهم است، متحول میکنید و چیزهایی را که میخواهید تغییر یابند تغییر میدهیددر ضمن تمام روشهایی که در این فیلم یاد خواهید گرفت به شما کمک خواهند کرد تا به اشخاصی که به آنها علاقه مندید کمک فراوانی کنید

به نظر من این فیلم تاثیر عمیقی بر روی شما خواهد گذاشت و به شما این توانایی را میدهد تا تغییراتی که در خود می خواهید بوجود آورید.

آیا دست یابی به موفقیت واقعا ساده است؟ آیا می توان شش سال جوان تر و سرزنده تر شد؟ آیا ممکن است به معنای واقعی موفق بود؟ آیا می توانیم همه چیز را در زندگی تغییر دهیم، احساسات مان، جسم مان، روابط اجتماعی مان و، موفقیت مالی مان؟ تصور می کنید غیرممکن است کسی در کمتر از دوازده ماه میلیونر شود؟ شاید بگویید اگر تمام این ها تا این حد ساده است که می توان تنها با استفاده از قدرت درونی بدان ها دست یافت پس چرا همه به چنین موفقیت هایی نمی رسند؟

سؤال خوبی است

اگر می خواهید در زندگی فرد موفقی باشید به خاطر بسپارید که:

در معادله ی زندگی، آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست

اجازه دهید که برنامه خود را به شما معرفی کنم، برای مدت ۲۵ سال یک فکر دائمی را به شدت دنبال میکردم و آن این بود که چه چیزی باعث میشود که اشخاص عملی را به صورت عادت انجام دهند؟

چرا ما هر کاری را به روشی مشخص انجام میدهیم؟

و اکنون من این امتیاز را دارم که با بیش از ۳ میلیون آدم مختلف با حرفه های مختلف از ۸۰ کشور دنیا رابطه داشته باشم.

در این موقع متوجه شدم که برای رفتارهای انسانها چارچوبهایی وجود دارد. در این فیلم میبینیم که چگونه میتوانیم زندگی خود را تغییر دهیم.

یکی از مشکلات شخصی و اجتماعی تمام ما در زندگی محدودیت هایی است که خودمان برای خودمان میسازیم. ما نتیجه محیط خود هستیم و برای زندگی باید تجربه دیگران را بکار گیریم.

توجه نمایید که در مورد تصمیماتی که هر روز راجع به ۲ چیز گرفته میشود قدرت انتخاب داریم:

۱- چه کار هایی مد نظر ما میباشد؟
۲- سرنوشتمان را چگونه شکل میدهیم؟

این فیلم داستان واقعی از مردمی است که تجربیات تلخی دارند و مشکلات زندگی خیلی سریع آنها را خورد کرده است. این فیلم تمام ابزارهای تغییر پذیری را به شما نشان میدهد.

جالبترین نکته این فیلم به نظر من این است که در کتاب خواندن یا گوش دادن به نوار شخصی روی فکر شما کار میکند و راهکارهایی را نشانتان میدهد

اما دراین فیلم شما تجربه بی نظیر از فردی که دگرگون شده را میبینید و میتوانید این تجربه را در مورد خودتان بکار ببرید.

بطور کل موضوعات بیان شده در این برنامه به شرح زیر است:

مدیریت زندگی
دستیابی به قدرت نا متناهی
دستیابی به آرامش درون
و …

او فردی بلند قد ، چهار شانه و خوش سیما است . مردم از هر طرف دورش را گرفته اند وفشار می آورند ، دستش را می گیرند و از او می خواهند تا کتاب ها و نوارهای ویدیویی را برایشان امضا کند . او شخصی ممتاز و دارای شهرت جهانی است . نام او ” آنتونی رابینز” است خیلی ها از روی صمیمیت او را تونی صدا میزنند . او نویسنده پرفروش ترین کتابها در زمینه رشد و تکامل فردی است . هر روز که به انجام کارهای روزانه اش می پردازد ، تا مدتها با سیل عظیمی از جمعیتی مواجه می شود که در کلاسهایش حضور می یابند .

تونی در حال حاضر پرشورترین و تاثیر گذارترین سخنور جهان است . او بیش از صد و پنجاه روز از سال را صرف بر پا سازی سمینار در چهار گوشه جهان می کند . اوتاکنون برای تیمهایی نظیر” ال. ای. کینگز” و ” سن آنتونیو اسپورز ” و همچنین برای ” آندره آغاسی ” سمت مربی خصوصی را داشته است.

او عقیده دارد انسان هرگز نباید هویتش را محدود کند ، بنابراین اگر از او بپرسید که هویتش دقیقا چیست؟ خواهد گفت : ” اگر از من بپرسید که امروز چه کسی هستم ( چون ممکن است تصمیم بگیرم فردا شخص دیگری باشم ! ) ممکن بود بگویم که خالق امکانات ، محرک شادی ها ، انسان ساز و ایجاد کننده شور و شوق هستم . من برانگیزاننده مردم ، واعظ یا پیشوای آنان نیستم . من مربی و پیشرو آنان هستم ، گوینده تلویزیون کشور ، صاحب کمربند سیاه ، خلبان هلیکوپتر جت ، تاجر بین المللی ، متخصص بهداشت و تغذیه ، مدافع بینوایان و بی خانمانان ، نوع دوست ، کسی که ایجاد تفاوت می کند ، فردی ممتاز و در عین حال متواضع هستم ! ”

آنتونی ، در سال ۱۹۶۱ در خانواده ای فقیر به دنیا آمد . پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگونی روی آورد ، اما توفیق چندانی نیافت . در سن ۲۲ سالگی ، در آپارتمان چهل متری محقری ، زندگی فقیرانه ای داشت وبه گفته خودش ، ناچار بود ظرفهای غذای خود را در وان حمام بشوید . گذشته از گرفتاری های مالی ، در اثر پرخوری و بدخوراکی بیش از یکصد و بیست کیلو وزن داشت و به علت چاقی ، دچار تنبلی ، بی حالی و خواب آلودگی شده بود . اما در عین فقر و فلاکت ، رویاها و آرزوهای جاه طلبانه ای داشت و در عالم خیال ، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگل سرسبزی مجسم می ساخت و برای خود همسری شایسته ، اتومبیلی گران قیمت و امکاناتی رویایی در نظر می گرفت .

آنتونی رابینز ، در سال ۱۹۸۶ و در حالی که بیش از بیست و پنج سال بیشتر نداشت به بیشتر آرزوهای خود جامه عمل پوشانده بود ، در این سال ، کتابی به نام ” نیروی بیکران ” منتشر ساخت و راز موفقیت های خود را در آن نوشت که بسیار مورد توجه مردم امریکا و جهانیان قرار گرفت ۰

تونی می گوید : ” از شما می خواهم که زندگی خود را به صورت شاهکاری بی همتا در آورید .”

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تونی دقیقا چه مقدار درآمد دارد ؟ البته برآورد دقیق مقدار درآمد او، کار چندان ساده ای نیست اما بطور مثال در حدود ۲ سال پیش ، تونی از جانب یک تاجر به نام ” آدام ” به کار دعوت شد . آدام تقریبا به مدت شش ماه دچار سقوط مالی شده بود ونمی توانست به نتایج دلخواهش دست یابد . او تصمیم داشت دست به کاری بزند و اوضاع را تغییر بدهد . ” آدام ” در حدود یک میلیون دلار به تونی داد تا مربی شخصی او باشد . حتی درصدی از سود را نیز به عنوان جایزه برای تونی در نظر گرفت . در طی مدتی که تونی ، مشاور آدام بود ، او توانست یکصد و هشتاد میلیون دلار درآمد داشته باشد . پس جایزه چه ؟ من از بابت رقم جایزه مطمئن نیستم ، ولی اگر آدام حتی یک درصد برای تونی در نظر گرفته باشد پس باید یک میلیون و هشتصد هزار دلار ( سوای آن یک میلیون دلار اولیه ) به تونی رسیده باشد .دو میلیون و هشتصد هزار دلار تنها برای شش ماه مربیگری !

تونی می گوید : ” موفقیت یعنی اینکه هر کاری دلتان می خواهد ، در هرزمانی که دلتان می خواهد ، با کمک هرکسی که دلتان می خواهد و هر اندازه که دلتان می خواهد انجام دهید . ”

تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .

راز های موفقیت آنتونی رابینز با زیرنویس فارسی


قيمت: 69000 تومان - تعداد: 1 DVD
كلمات كليدي:
.



محصولات مرتبط

مجموعه پکیج بسیار کامل از بـــانک نمونه قراردادهـــا. بصورت فايلهای ورد و قابل ويرايش فارسی با امكان اضافه و هر نوع حذف.
تعداد : 19 مجموعه
قيمت : 149500 تومان
توضيحات بيشتر
کاملترین پکیج مناسب آقایان (هدیه ای برای همسر خود). این فرصتیست که برای تعدادی از بازدیدکننده ها اتفاق می افتد!
تعداد : 28 مجموعه
قيمت : 69450 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج عظیم و استثنایی 90 مجموعه منحصربفرد و نفیس. این مجموعه فقط از فروشگاه سی دی پرشین تهیه و عرضه میشود.
تعداد : 90 مجموعه
قيمت : 68900 تومان
توضيحات بيشتر
فهرست اسامی نیکوی ایرانی. با انتخاب نام شایسته برای کودک عزیمان ، شخصیت و احترامی بیشتر را به او هدیه کنید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69900 تومان
توضيحات بيشتر
PHP از ساختاری بسیار ساده است، وابسته به محیط خاصی نیست، دستور زبان ساده ای دارد و از امنیت بالایی برخوردار است.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
مجموعه ای درخشان از کتب آموزش به زبان برنامه نویسی (C# (.Net 4.0 در محیط .NET Framework. حرفه ای تر شوید...!
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این کتابها بصورت جداگانه تهیه و هر یک توسط افرادی که در زمینه نرم افزارهای مجموعه ADOBE تخصص دارند نوشته شده اند.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این پک حاوی ۵۰۹ کتاب در مورد برنامه نویسی با فرمت PDF و HTML میباشد. برنامه نویسی وب، سیستمی، شبکه و...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
عنوان احمقها، کنایه ای جسورانه برای مخاطبان کتاب است، چون ساختار کتاب به گونه ایست که برای کلیه اقشار قابل درک است.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 68800 تومان
توضيحات بيشتر
دیکشنری دارویی از انتشارات معروف McGraw-Hill مربوط به سال 2011. معانی واژه ها زبان معین همراه توضیحات هر دارو.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه حاوی ۳۱ داستان صوتی جذاب و دلنشین میباشد که برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود توصیه میشود.
تعداد : 1 CD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
نقد و بررسی طراحی و تابلوهای نقاشی بزرگ دنیا. شامل ۲۴ نقاشی برتر دنیا که هر یک به طور کامل به تفصیل تحلیل شده.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
در اینجا به شما تصاویر کاملا واقعی را نشان میدهد تصاویری کامل از جداسازی یا تشریح کامل انسان! به صورت سه بعدی!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
حاوی بهترین کتاب های الکترونیکی از Linux و Unix میباشد که میتوانید به وسیله این کتاب ها تمام مهارت های آنان را فرا بگیرید.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
بسته طلایی مقالات، پروژه ها و پایان نامه های رشته کامپیوتر: مقاله - تحقیق - پایان نامه - کتاب های لاتین - آزمون های آنلاین و...
تعداد : 1 DVD
قيمت : 69000 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: