1- درصدی از درامد فروشگاه بنی‌وان (سی‌دی پرشین سابق) هر هفته به موسسه خیریه محک اهدا می‌شود. شما هم در این امر خیر سهیم باشید...
2- در صورت خرید هر 3 محصول، نام شما در قرعه‌کشی 50 محصول رایگان برای هر نفر قرار خواهد گرفت "ادامه توضیحات"
3- قرعه‌کشی یکم هر ماه انجام می‌شود. برای دیدن برندگان تاریخ یکم اسفند 1402 اینجا کلیک کنید.
4- در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد، شکایت و... فقط و فقط به پیج اینستاگرام ما بروید و پس از فالو کردن، از طریق دایرکت پیام خود را بگذارید.
پیج اینستاگرام ( CDPERSIAN ) فعلا تنها راه ارتباطی پیج اینستاگرام می‌باشد.
حرکاتی برای ساخت اندام زیبا که نیازی به دستگاههای بدنسازی یا وسیله خاصی ندارد و میتوانید آنها را به سادگی در منزل انجام دهید!
تعداد : 1 DVD
قيمت : 50600 تومان
توضيحات بيشتر :

آموزش بدنسازی در منزل، برای تناسب اندام

در این بخش یک مجموعه آموزشی برای انجام حرکات بدنسازی در منزل را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل حرکاتی برای ساخت اندام زیبا است که حرکات آن نیاز به دستگاه های بدنسازی یا وسیله خاصی ندارد و میتوانید آنها را به سادگی در منزل انجام دهید.

قطعا تمامی انسان ها دوست دارند اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشند. اما داشتن اندام زیبا نیاز به انجام تمرینات مختلف دارد. به دلیل شغل های امروزی، کمتر کسی زمان کافی برای رفتن به باشگاه های تناسب اندام را دارد. از طرفی در منزل نیز بدون داشتن مربی نمیتوان به فرم ایده آل رسید.

** این مجموعه ارزشمند شامل 13 فايل آموزشی ، برابر با 10 ساعت بصورت جامع و کامل میباشد!! **

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD پلیر خانگی و کامپیوتر

با استفاده از 16 تمرینی که در این مجموعه عظیم با روش منحصر بفردی در فیلم آموزشی بدنسازی در منزل به شما آموزش داده خواهد شد ، شروع به سوزاندن چربی ها کنید و عضلات قدرتمند و زیبایی برای خود ایجاد کنید .

تنها کافیسیت در هر روز 30 دقیقه بصورت مستمر ورزش کنید آن هم بدون هیچ تجهیزات گران قیمتی! در این فیلم های آموزشی تمرینات هوازی ویژه ای را به شما آموزش می شود که می توانید به وسیله آنها در سریع ترین زمان ممکن چربی های خود را سوزانده و آنها را به عضلاتی سخت تبدیل کنید .

فیلم آموزشی بدنسازی در منزل دارای تمریناتی کاملا ساختار یافته بوده و زمانبندی های دقیقی دارد . تنوع تمرینات بسیار زیاد بوده بطوریکه در هر روز و در هر نوبت تمرین 30 دقیقه ای روی هر کدام از عضلات شما کار خواهد شد . در مورد این فیلم های آموزشی رو یک نکته تاکید زیادی شده و آن هم سوزاندن چربی ها در زمان بسیار کوتاه می باشد .

هر کدام از قسمت های این فیلم های آموزشی شامل سه بخش با تمریناتی سخت بوده که برای انجام هر کدام از آنها تنها به یک زمین مسطح نیاز خواهید داشت . پیش از شروع هر تمرین یک فرمول به شما ارئه می شود که سطح انرژی شما را بالاتر برده و بدنتان را آماده تمرین خواهد کرد .

** این مجموعه ارزشمند شامل 13 فايل آموزشی ، برابر با 10 ساعت بصورت جامع و کامل میباشد!! **

قابل پخش بر روی تمام دستگاه های DVD پلیر خانگی و کامپیوتر

تمرینات در فیلم آموزشی بدنسازی در منزل به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند : تمرینات مقاومتی ، تمرینات قدرتی ، تمرینات کاردیو و تمرینات تعادلی .

حرکات این مجموعه به گونه ای است که با انجام آنها در میان کارهای روزمره، میتواند بیشترین بازدهی را به شما بدهد. تمرینات ورزشی موجود در این مجموعه به گونه ای هستند که خانم ها و آقایان به سادگی میتوانند آنها را انجام دهند.


قيمت: 50600 تومان - تعداد: 1 DVD
كلمات كليدي: آموزش بدنسازی در منزل, بدنسازی در منزل, آموزش بدنسازی, آموزش دوره بدنسازی در منزل, آموزش دوره کامل بدنسازی در منزل, آموزش بدنسازی در منزل برای افراد مبتدی, آموزش بدنسازی در منزل معمولی, آموزش بدنسازی در منزل بدون دستگاه, آموزش بدنسازی بدون دستگاه, آموزش بدنسازی در منزل مقدماتی, آموزش بدنسازی در منزل مبتدی, آموزش بدنسازی در منزل حرفه ای, آموزش بدنسازی در منزل پیشرفته, آموزش بدنسازی در منزل لول بالا, آموزش بدنسازی در منزل لول پایین, آموزش دوره کامل بدنسازی, آموزش بدنسازی برای افراد مبتدی, آموزش بدنسازی معمولی, آموزش بدنسازی بدون دستگاه, آموزش بدنسازی مقدماتی, آموزش بدنسازی مبتدی, آموزش بدنسازی حرفه ای, آموزش بدنسازی پیشرفته, آموزش بدنسازی لول بالا, آموزش بدنسازی لول پایین, آموزش بدنسازی در منزل چربی سوزی, آموزش بدنسازی در منزل عضله سازی, آموزش بدنسازی در منزل هوازی, آموزش بدنسازی در منزل برای اندامی عالی, آموزش بدنسازی در منزل برای اندامی زیبا, آموزش بدنسازی در منزل برای اندام خوش فرم, آموزش بدنسازی چربی سوزی, آموزش بدنسازی عضله سازی, آموزش بدنسازی هوازی, آموزش بدنسازی برای اندامی عالی, آموزش بدنسازی برای اندامی زیبا, آموزش بدنسازی برای اندام خوش فرم, آموزش تناسب اندام در منزل, تناسب اندام در منزل, آموزش تناسب اندام, آموزش دوره تناسب اندام در منزل, آموزش دوره کامل تناسب اندام در منزل, آموزش تناسب اندام در منزل برای افراد مبتدی, آموزش تناسب اندام در منزل معمولی, آموزش تناسب اندام در منزل بدون دستگاه, آموزش تناسب اندام بدون دستگاه, آموزش تناسب اندام در منزل مقدماتی, آموزش تناسب اندام در منزل مبتدی, آموزش تناسب اندام در منزل حرفه ای, آموزش تناسب اندام در منزل پیشرفته, آموزش تناسب اندام در منزل لول بالا, آموزش تناسب اندام در منزل لول پایین, آموزش دوره کامل تناسب اندام, آموزش تناسب اندام برای افراد مبتدی, آموزش تناسب اندام معمولی, آموزش تناسب اندام بدون دستگاه, آموزش تناسب اندام مقدماتی, آموزش تناسب اندام مبتدی, آموزش تناسب اندام حرفه ای, آموزش تناسب اندام پیشرفته, آموزش تناسب اندام لول بالا, آموزش تناسب اندام لول پایین, آموزش تناسب اندام در منزل چربی سوزی, آموزش تناسب اندام در منزل عضله سازی, آموزش تناسب اندام در منزل هوازی, آموزش تناسب اندام در منزل برای اندامی عالی, آموزش تناسب اندام در منزل برای اندامی زیبا, آموزش تناسب اندام در منزل برای اندام خوش فرم, آموزش تناسب اندام چربی سوزی, آموزش تناسب اندام عضله سازی, آموزش تناسب اندام هوازی, آموزش تناسب اندام برای اندامی عالی, آموزش تناسب اندام برای اندامی زیبا, آموزش تناسب اندام برای اندام خوش فرم
برچسب ها: آموزش بدنسازی در منزل بدنسازی در منزل آموزش بدنسازی آموزش دوره بدنسازی در منزل آموزش دوره کامل بدنسازی در منزل آموزش بدنسازی در منزل برای افراد مبتدی آموزش بدنسازی در منزل معمولی آموزش بدنسازی در منزل بدون دستگاه آموزش بدنسازی بدون دستگاه آموزش بدنسازی در منزل مقدماتی آموزش بدنسازی در منزل مبتدی آموزش بدنسازی در منزل حرفه ای آموزش بدنسازی در منزل پیشرفته آموزش بدنسازی در منزل لول بالا آموزش بدنسازی در منزل لول پایین آموزش دوره کامل بدنسازی آموزش بدنسازی برای افراد مبتدی آموزش بدنسازی معمولی آموزش بدنسازی بدون دستگاه آموزش بدنسازی مقدماتی آموزش بدنسازی مبتدی آموزش بدنسازی حرفه ای آموزش بدنسازی پیشرفته آموزش بدنسازی لول بالا آموزش بدنسازی لول پایین آموزش بدنسازی در منزل چربی سوزی آموزش بدنسازی در منزل عضله سازی آموزش بدنسازی در منزل هوازی آموزش بدنسازی در منزل برای اندامی عالی آموزش بدنسازی در منزل برای اندامی زیبا آموزش بدنسازی در منزل برای اندام خوش فرم آموزش بدنسازی چربی سوزی آموزش بدنسازی عضله سازی آموزش بدنسازی هوازی آموزش بدنسازی برای اندامی عالی آموزش بدنسازی برای اندامی زیبا آموزش بدنسازی برای اندام خوش فرم آموزش تناسب اندام در منزل تناسب اندام در منزل آموزش تناسب اندام آموزش دوره تناسب اندام در منزل آموزش دوره کامل تناسب اندام در منزل آموزش تناسب اندام در منزل برای افراد مبتدی آموزش تناسب اندام در منزل معمولی آموزش تناسب اندام در منزل بدون دستگاه آموزش تناسب اندام بدون دستگاه آموزش تناسب اندام در منزل مقدماتی آموزش تناسب اندام در منزل مبتدی آموزش تناسب اندام در منزل حرفه ای آموزش تناسب اندام در منزل پیشرفته آموزش تناسب اندام در منزل لول بالا آموزش تناسب اندام در منزل لول پایین آموزش دوره کامل تناسب اندام آموزش تناسب اندام برای افراد مبتدی آموزش تناسب اندام معمولی آموزش تناسب اندام بدون دستگاه آموزش تناسب اندام مقدماتی آموزش تناسب اندام مبتدی آموزش تناسب اندام حرفه ای آموزش تناسب اندام پیشرفته آموزش تناسب اندام لول بالا آموزش تناسب اندام لول پایین آموزش تناسب اندام در منزل چربی سوزی آموزش تناسب اندام در منزل عضله سازی آموزش تناسب اندام در منزل هوازی آموزش تناسب اندام در منزل برای اندامی عالی آموزش تناسب اندام در منزل برای اندامی زیبا آموزش تناسب اندام در منزل برای اندام خوش فرم آموزش تناسب اندام چربی سوزی آموزش تناسب اندام عضله سازی آموزش تناسب اندام هوازی آموزش تناسب اندام برای اندامی عالی آموزش تناسب اندام برای اندامی زیبا آموزش تناسب اندام برای اندام خوش فرم
.



محصولات مرتبط

عالی ترین پکیج تصویری آموزشی دو میدانی از صفر تا تخصصی! پرتاب وزنه،پرش با نیزه، ارتفاع، سه گام و طول، دو سرعت، با مانع،
تعداد : 7 مجموعه
قيمت : 159500 تومان
توضيحات بيشتر
به صورت کاملا اصولی و از پایه و تا برای اشخاصی که میخواهند متخصص رقص ایرانی شوند! تضمین آموزش رقص ایرانی 100% با ما!
تعداد : 9 مجموعه
قيمت : 99500 تومان
توضيحات بيشتر
جامعترین و کاربردی ترین مجموعه آموزشی انواع رقصهای دنیا فقط در یک پکیج! کاملا تضمینی! به صورت اصولی و قدم به قدم از مبتدی تا تخصصی.
تعداد : 7 DVD
قيمت : 169500 تومان
توضيحات بيشتر
پکیج آموزش ووشو همراه تمرینات ، تکنیکها و... (صفر تا تخصصی). تفاوتهای آن ، با دیگر ورزشها را میخواهیم بیاموزیم.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 139500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش بهترین و بروزترین تمرینات آموزشی مربیگری فوتبال. از پایه (صفر) تا بصورت تخصصی (پیشرفته) به شیوه اروپایی.
تعداد : 6 مجموعه
قيمت : 150200 تومان
توضيحات بيشتر
جودو از پایه تا تخصصی بصورت قدم به قدم. با این پکیج تکرارنشدنی ارزش جودو و هنر این ورزشی که انجام میدهید را بیابید!
تعداد : 3 DVD
قيمت : 142500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش کونگ فو از مبتدی (صفر) تا حرفه ای (تخصصی). تمام نیازهای شما را برای یادگیری کونگ فو صددرصد برطرف میکند.
تعداد : 8 مجموعه
قيمت : 137200 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش حرکات ورزشی با کتل بل برای چربی سوزی و تناسب اندام. از مقدماتی تا بصورت حرفه ای قدم به قدم بیاموزید.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 51600 تومان
توضيحات بيشتر
Shifu کارشناسی ارشد با تمرینات مخصوص معبد شائولین در اینجا ایجاد انعطاف پذیری ، تمرکز ذهن و... را آموزش میدهد.
تعداد : 1 DVD
قيمت : 52000 تومان
توضيحات بيشتر
در این مجموعه قسمتهای مختلف بسکتبال مانند دفاع، حمله، حمل توپ و... بصورت مبتدی تا تخصصی آموزش داده میشود.
تعداد : 11 مجموعه
قيمت : 117500 تومان
توضيحات بيشتر
این مجموعه آموزش بوکس مبتدی تا حرفه ای تمام نیازهایی که شما برای یادگیری بوکس تا حرفه ای دارید را برطرف میکند.
تعداد : 8 مجموعه
قيمت : 111500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش نینجتسو از مبتدی (صفر) تا حرفه ای (تخصصی). آموزش جامع و گام به گام نینجوتسو به صورت كاربردی و حرفه ای.
تعداد : 6 مجموعه
قيمت : 110500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش از مقدماتی تا حرفه ای و مدرن دروازه بانی. با بهترین و عالی ترین مدرسین باسابقه دروازه بانی همراه شویم.
تعداد : 7 مجموعه
قيمت : 140500 تومان
توضيحات بيشتر
آموزش یوگا ترمیمی سبکی از یوگاست که نقش بهبود دهنده حالت بدن و سیستم عصبی را دارد و مناسب تمام اقشار قرار دارد.
تعداد : 2 DVD
قيمت : 62000 تومان
توضيحات بيشتر
«پکیج آموزش دفاع شخصی» به شما یاد میدهد که چگونه از خود در برابر حمله دیگران دفاع کنید و دفاع شخصی را فرا بگیرید.
تعداد : 3 DVD
قيمت : 110500 تومان
توضيحات بيشتر
* ليست کامل محصولات مرتبط...
 
0 محصول در سبد خرید
 
شناسه سفارش سی دی پرشین: